Spring naar bijdragen

Ultracasino iemand ervaring mee?


Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie ervaringen zijn betreft UltraCasino,

Ik heb een uitbetaling aangevraagd Zaterdag nacht, tevens ook gelijk alle documenten op gestuurd.

En ik heb op beide nog steeds geen reactie , documenten zijn ook nog steeds under review.

Heb zondag al proberen contact op te nemen omdat ik dacht dat er live chat was, Achteraf was het een mail formulier, vraag gesteld.. tot op heden geen antwoord gehad.

Niet gebruik gemaakt van bonussen tot zover ik weet doen ze dat ook niet bij aanmelding.

Tot dat er gisteren ineens €15,- werd toegevoegd aan bonus balance, heb het niet geaccepteerd dit staat er nu in het account :

 

15 EUR - SUN - UCDR4 
Amount credited: 
€ 15 
Amount remaining: 
€ 15 
Inital wagering requirement: 
€ 300 
Remaining wagering requirement: 
€ 300
0.00%
CREDITED ON
27.12.2020 10:15 PM
EXPIRES ON
28.12.2020 10:15 PM 

En ik kan het ook cancelen zelf staat eronder in een button ( voorlopig even niks aangedrukt ).

Ik werd een beetje onzeker naar al die bonus verhalen gelezen te hebben, maar heb dus zelf geen bonus gebruikt . Heb zelf gestort met trustly, uitbetaling ook via trustly verzonden.

Heeft er iemand ervaring met deze website? Hopelijk maak ik me onterecht zorgen, maar in het verleden met andere website’s heb ik dit gevoel eigenlijk nog niet gehad.

Ik heb dus tot heden helemaal niks ontvangen.( Alleen reclame e-mails )

Ik hoor graag jullie reactie..

bewerkt door Gameplayer32
Toevoeging (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels is deze nu ook toegevoegd 

25 EUR - MON - UCDR6 
Amount credited: 
€ 25 
Amount remaining: 
€ 25 
Inital wagering requirement: 
€ 500 
Remaining wagering requirement: 
€ 500
0.00%
CREDITED ON
28.12.2020 7:50 PM
EXPIRES ON
29.12.2020 7:50 PM
 
Nu staat er dus Ipv van 15 ineens al 40. Betrekking to bonus die toegevoegd wordt zonder dat ik speel.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Gameplayer32:

Wat me zo argwanend maakt is dat ik ook gewoon 0.0 response krijg op mails die ik stuur. Het blijft stil... 

Hoelang is dit geleden? Het kan soms met emails even duren. 

Ook de live chat van justspin en 21.com was druk laatste dagen. 

Ik zou de bonussen lekker spelen. Staat volledig los van je uitbetaling. 

Overigens is er live support. Gewoon het tekstballonnetje rechts onder. Je krijgt dan een scherm (zie bijlage) daar gegevens invoeren en chatsessie starten. 

 

Screenshot_20201228_212306.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei LuukFOD:

Hoelang is dit geleden? Het kan soms met emails even duren. 

Ook de live chat van justspin en 21.com was druk laatste dagen. 

Ik zou de bonussen lekker spelen. Staat volledig los van je uitbetaling. 

Overigens is er live support. Gewoon het tekstballonnetje rechts onder. Je krijgt dan een scherm (zie bijlage) daar gegevens invoeren en chatsessie starten. 

 

Screenshot_20201228_212306.jpg

Dankjewel weer voor je bericht weer. Die live chat was me niet opgevallen heb er gelijk werk van gemaakt. Ze vertelde mij dat het tot 72 uur kon duren , maar dat het vast sneller gedaan zal worden. Nou we wachten dan maar even af, ik hou jullie op de hoogte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

meschien een tip van mijn kant ik heb de fout vroeger ook gemaakt voordat je een bij een nieuw casino gaat spelen zorg eerst dat je account verif is je zou zien als je de documenten opstuurt zonder dat je depost gaat het wel ineens een stuk sneller .ze willen jou graag zien spelen. als alles dan goedgekeurd is dan pas spelen mocht je dan een uitbetaling willen doen gaat dat ook en stuk sneller omdat je documenten al in orde zijn . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei blackhorse:

meschien een tip van mijn kant ik heb de fout vroeger ook gemaakt voordat je een bij een nieuw casino gaat spelen zorg eerst dat je account verif is je zou zien als je de documenten opstuurt zonder dat je depost gaat het wel ineens een stuk sneller .ze willen jou graag zien spelen. als alles dan goedgekeurd is dan pas spelen mocht je dan een uitbetaling willen doen gaat dat ook en stuk sneller omdat je documenten al in orde zijn . 

JA, ik laat ook altijd de boel vooraf verifiëren. Goede tip. Al iets gehoord @Gameplayer32?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat het wat langer duurde.
Ik heb de uitbetaling inmiddels binnen gekregen.

Heb hier wel echt zelf continue achter aan moeten gaan bij de live chat.

Toen ik het hier bij jullie melden zij die medewerker het duurt maximaal 72 uur met uitbetalen vaak eerder , die was heel positief. De volgende dag nog geen uitbetaling of verrificatie. Toen weer naar de live chat. Toen waren uiteindelijk de documenten niet goed! Zonder dat ze na 3 dagen dat zelf helemaal niet aangaven. Ik heb er toen gelijk werk van gemaakt in die live chat omdat ik het geregeld wilde hebben snel.

Documenten werden afgekeurd omdat het afgestreept was belangrijke dingen. ( Bijzonder nog nooit meegemaakt) hoe stom ook daarna gewoon zonder (Blurring) opgestuurd. Bankafschrift was ook niet goed, mocht geen screenshot zijn, geen uitgeprint bankafschrift , geen foto van maken. Moest per Pdf en ook niet afgeblurd worden. Dus was een heel getouwtrek uiteindelijk zij de medewerker dat het goed was maar dat een hogere functie ze moest goedkeuren. Hij zei er duidelijk bij geen idee Hoelang het duurt. ( Leuk om te horen als je al zolang wacht ) Ruim 1 dag later documenten geverifieerd. Uitbetaling werd nog steeds niet gelijk gedaan. Ik denk zal maar even geduld hebben dan, 24 uur later nog geen uitbetaling, weer naar de live chat en toen zijde ze sorry ga hem nu gelijk versturen.

Mijn ervaring was dus dat het heel erg veel tijd kosten dat ik zelf meermaals echt uit me zelf contact moest opnemen.

Gelukkig is de uitbetaling inmiddels gelukt, voor mij was het wel een minder goede ervaring, en had dit ook nog nergens eerder meegemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheGallant:

Bedankt voor jouw update. Fijn dat het nu in orde is. Nu je de juiste documenten hebt: sla ze op in een mapje op je computer. Handig voor in andere casino’s. Zelf heb ik nooit geen problemen met verifiëren. Even goed lezen wat er nodig is, et voila!

Geniet van het geld!

opslaan in een mapje is goed maar ook niet altijd al paar keer meegemaakt dat een document bij de ene casino wel werdt goedgekeurd en bij de andere weer niet .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.