Spring naar bijdragen

Fast food in Vegas


CashCow

Aanbevolen berichten

  • 5 weken later...
  • 2 weken later...
december wilde ik naar de heartattack grill, bleek deze gesloten, weet iemand of dit voorgoed is?

Ik ben er eind april nog geweest ;)

Haha, de Heart Attack Grill........ hoe was het eten uiteindelijk Maris? Krijg je daar gewoon niet een onzettend opgeblazen gevoel van en brandend maagzuur omdat die zooi zo vet is!? Het concept is natuurlijk wel grappig, maar ik zie mezelf daar niet zitten hoor in een ziekenhuisschort.

Ik zie dat ik hierboven heel stoer doe. Maar heb me daarna flink ellendig gevoeld. Al weet ik natuurlijk niet zeker of dat door deze toko kwam. Ik had 's middags al niet echt zin in vet eten, maar ja.. toen de jongens het voorstelden maar meegegaan.

Na het eten langzaamaan kreeg ik megakrampen net onder de ribbenkast aan de linkerkant. Als ik erop drukte ging ik door de grond van de pijn (opgezette maag/ milt ofzo?? hahahah) en het was ook dik.. Uurtje last van gehad, en toen kon het feestje weer verder gaan... Dus ja.. wat was het? Vet eten, ziek zwak en misselijk, aanstellerij? En toch zal ik er een volgende keer weer heen gaan als ik met mensen ben die er nog nooit geweest zijn door de bizarre beleving :D

Let op trouwens, voor een normale tot grote eter is een dubbele burger meer dan zat (als je er patat ofzo bijneemt de single misschien zelfs al.) Paar jongens in de groep hadden al moeite met de dubbele burger.. en ja.. als je je bordje niet leeg-eet.. wordt je gespankt (door een uiteraard mooie verpleegster, dat dan weer wel)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Video please!

Als je je bord niet leeg eet, wordt je trouwens gespanked met een heuse paddle:

http://www.tout.com/u/SpankingNurse

geinig, denk ik het laatste hapje laat staan :-)

Dat gaat hard!!!

Mager ventje bij ons uit de groep kreeg een paar klappen (met aanloop) en je hoorde zijn botten bijna breken haha (Die liep na die tijd ook wel een tijdje met de handen op de billen)

Was ook een man van rond de 200 kilo die vrijwillig gespankt wilde worden. Maar waarschijnlijk absorbeerde al zijn vet de klappen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Gast [Verwijderde Gebruiker]

Idd goede plaatsen om wat te eten! Gratis eten bij Nine Fine Irishmen@NYNY via MyVegas & Earl of Sandwich via SocialRewards. Vorig jaar lekker ontbeten op het terras van Mon Ami Gabi@Paris (ook via SocialRewards)! en ook de burgers bij de Stripburger (bij Fashion Show Mall) zijn goed te doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...