Spring naar bijdragen

Krassen, Krassen en nog eens krassen


SaPoeLi

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 8 maanden later...
2 uur geleden zei Pat:

Gisteren een kraslot gekocht . 

Beste mensen , bij deze alle grootste  prijs wat ik ooit met een kraslot heb gewonnen !! 

Gewonnen prijs : 10 euro 

ik ga gelijk vakantie boeken !!!  😃

 

A7834361-61E3-42BF-97E5-62D2287D038B.jpeg

Tja, hoe zal ik deze boodschap nou eens inkleden. Ik wil geen shock teweegbrengen, maar ik zie dat de code links onderaan het lot beschadigd is. Ik vind dit echt heel erg klote om te moeten zeggen, maar door die beschadiging zul je dat joetje op je buik kunnen schrijven. Hopelijk vind je een manier om dit ergens een plekje te kunnen geven Pat. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Rispetto:

Tja, hoe zal ik deze boodschap nou eens inkleden. Ik wil geen shock teweegbrengen, maar ik zie dat de code links onderaan het lot beschadigd is. Ik vind dit echt heel erg klote om te moeten zeggen, maar door die beschadiging zul je dat joetje op je buik kunnen schrijven. Hopelijk vind je een manier om dit ergens een plekje te kunnen geven Pat. :D

Dat meen jij niet , hoop ik . 

Dus omdat die code beschadigd is , ik krijg niks uitbetaald ?? 

Mooie verhaal is dat zeg . Ik ben niet zo goed bekend met krasloten eerlijk gezegd . Dit wist ik niet . 

Eindelijk wat gewonnen en schijnt niet goed te zijn . Ik zal morgen naar tabak winkel gaan , misschien maakt ie een uitzondering . 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ruleta:

heeeeeeeeeel kleine kans dat je een hoog bedrag wint met krassen.

meeste is gratis lot 

1x  €50 in euro`s gekrast en 1 lotje was €5 die had ik gekregen met kerst.

en een keer 100 gekrast in guldens , en die man van die winkel zei toen, nee dat kan niet.

waarschijnlijk had hij dat nog nooit mee gemaakt.

Ik koop krasloten niet vaak eerlijk gezegd . ( misschien 4- 5 keer per jaar ) 

Toch denk ik dat men met staatssloten meer kans op winst heeft dan met krasloten . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei DennMann:

Ik heb ooit een x €100 gekrast op een €5 lot. Maar waarschijnlijk meer geld uitgegeven dan gewonnen ;)

€100  is goed prijs . Ik haal ze maar 3 , max 4 keer per jaar .

Het gaat mij meer om één keertje meemaken ( een goed prijs krassen 😊 ) . Die van  €5 heb ik nooit gekocht .  Volgende keer haal ik er een paar , je weet het nooit !! 😊

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...