Spring naar bijdragen

Krassen, Krassen en nog eens krassen


SaPoeLi

Aanbevolen berichten

Ik wacht met start op een nieuwe serie in de rubriek Krassen met @sapoeli :) Hopelijk uiteraard met meer succes dan de volgende hoewel het op dit forum wel een mooi succes was!

Ik verwacht daarnaast een dezer dagen weer een mooie krasloten actie op de Facebook van OneTime waar je overigens ook even een like 'moet' achter laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...
  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 8 maanden later...
  • 1 jaar later...
  • 2 weken later...
Op 26-10-2018 om 11:35 zei LuukFOD:

Ik ben er onlangs achter gekomen dat je hier ook Krasloten kunt kopen. Ik wil als dit doorgaat best eens een aantal kopen en deze al filmend open krassen.

Hebben we er eens wat anders tussen zitten.

En we gaan los, we hebben 10 man (nou ja 9 man en een vrouw @Nikki) . @LuukFOD ik heb iedereen in een app groep gedaan als je daarbij wilt (pm me dan even je app nummer). We gaan los en onze @ROELETTE gaat uitleggen hoe het werkt. Zin in. Nog eenmaal vlammen en ga mijn loten in het vliegtuig krassen naar Vegas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jajaaaa de kraskampioenschappen van 2018 gaan van start. Jullie allen doen mee en we doen het deze keer als volgt:
Je koopt voor 10€ 10 krasloten van 1€, welke mag jezelf weten. Deze kras je voor je camera open. Dit filmpje stuur je prive naar mij. Je kan gelijk van je gewonnen geld of gratisloten nieuwe krasloten halen. Dus win je 7€ dan haal je 7 nieuwe loten:) ook deze kras je weer open, film je en stuur je prive naar mij. Zo doe je dit tot je 0€ meer hebt. Je kunt dit dus op 1 dag doen, als je gelijk 20 loten haalt kom je wellicht al een heel eind. Al je videos moeten voor 1 december bij mij binnen zijn. Is dat niet het geval dan ben je gediskwalificeerd. 

De videos:
Houd je telefoon horizontaal. 
Film dichtbij het kraslot.
Laat wellicht iemand anders filmen als jij krast. 
Geef ff aan welke naam je erbij wilt hebben;) 
Je mag met hoofd in beeld, maar hoeft niet.

Hoe win je:
Elke € die je wint is een punt, elk nieuw lot is ook een punt. Als je dus na de eerste 10€ nog 7€ krasloten en een ‘gratis kraslot’ hebt. Dan heb je al 8 punten, de ronde er na win je 2€ krijg je er 2 punten bij. De ronde erna heb je niets, dan heb je totaal 10 punten:)

wie gaat dit jaar de kraskoning worden!

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...