Jump to content

Recommended Posts

Hallo, Ik speel al een aantal jaren bij Unibet en over het algemeen gaat dat best wel goed met uitbetalen via 

de creditcard. Gisteren deed ik opnieuw een uitbetaling maar toen kreeg ik na 2 uur een bericht van Unibet dat mijn

uitbetaling was geannuleerd en dat het geld weer op mijn account stond. Contact opgenomen met Unibet en de medewerker

vertelde mij in de chat dat de betreffende afdeling niet meer aanwezig was. Hij zou een notitie maken en het doorgeven. Dan 

neemt een medewerker vandaag contact met mij op. Ik heb ondertussen nog eens geprobeerd om de uitbetaling opnieuw te

doen maar helaas met hetzelfde resultaat.

Dit is nu tweede keer dat dit gebeurt en altijd wanneer het om hoger bedrag gaat. De vorige keer vertelde de medewerker van Unibet

mij dat het probleem bij mijn bank lag maar dat is klinkklare onzin. Ik had mijn bank nog gebeld en het is onmogelijk dat er geen geld

gestort kan worden op een creditcard.

Het vreemde vind ik dat niet wordt aangegeven waarom de betaling is geannuleerd. Het geld is rondgespeeld dus dat kan het niet zijn. En

het geld wordt gestort op dezelfde (geverifieerde) creditcard dan waarmee het gestort is.

Wie kan mij helpen?

 

Link to post
Share on other sites

Hoi @John21, welkom op ons forum. Vervelend dat het zo moet gaan. Ik zou toch nog eens in de chat duiken om te vragen waar het probleem hem in zit. En daarbij leg je tevens uit dat je contact hebt opgenomen met de bank. Wat belangrijk is dat je niet op tilt raakt en al het geld vergokt. Blijf kalm. Wellicht dat @LuukFOD weet wat er aan de hand is? 

Link to post
Share on other sites

Mijn reactie was wat kort door de bocht misschien. Maar geef ze even de tijd. Unibet heeft miljoenen klanten en een groot deel daarvan in Nl. 

Ze moeten soms een en ander uitzoeken. Je kunt 't beste nu even de customer support raadplegen. Alles en iedereen zou er nu moeten zijn. 

Overigens ligt het best vaak wel aan cc of bank. 

Vraag nog eens wat er gaande is en kijk dan verder. Je hebt wel gestort met deze cc en alle stortingen zijn daar mee gedaan? 

Als je eerst met bank dan cc dan bank stort willen ze soms dat je naar andere methode uitbetaalt. 

Check nog eens en laat het ons horen. 

Link to post
Share on other sites
33 minuten geleden zei LuukFOD:

Luukfod zegt wacht eerst even af op bericht voor je iets op een forum gooit.
Het casino heeft soms iets langer nodig dan 1 dag

Armijn zegt, blij met zijn eerste post en goed voor User Generated Content 🙂

 

@John21 Dit gaat helemaal goed komen, storten en uitbetalen via een Creditcard heeft soms wat hobbels, dit heeft te maken met het (te) makkelijk fraudeerden ermee. Ik had zelf van de week een grote betaling gedaan via mijn creditcard (non gaming) en binnen paar minuten had ik de cc maatschappij aan de lijn hangen om dit te verifiëren. 

 

Ik snap dat je snel je geld wil of in ieder een (goed) antwoord, die gaat er ook komen en mijn tip: niet meer spelen voordat je je geld hebt (dus niet laten verleiden omdat het weer op je Unibet account staat).

 

Hoe heb je Onetime gevonden?

Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie reacties! Uiteindelijk zal het wel goedkomen maar ik vind het raar dat reden niet wordt gegeven waarom de uitbetaling niet gelukt is. Zoals ik al zei

is dit de tweede keer in 2/3 jaar dat dit gebeurt. De vorige keer vertelde de medewerker van Unibet in de chat mij dat er een  blokkade op mijn creditcard zat. Dus ik contact opnemen 

met mijn bank (ING) en daar werd gezegd dat dat niet het geval was. De medewerkster van de bank voegde er nog aan toe dat dit een bekend trucje is van online casino's.

Ik weet niet of dat zo is maar het gekke is dat er bij de volgende uitbetaling (op dezelfde dag) geen problemen waren. En de periode daarna ook niet.

 

Dit is het het bericht dat ik van Unibet krijg bij een uitbetaling.

 

This is a notification that your recent withdrawal of € *******

 has been cancelled and the money returned to your betting account.

The withdrawal was denied by our payment provider. Please make sure that your withdrawal details are correct and complete and request another withdrawal.

Kind regards,

The Unibet Team

 

1 uur geleden zei TheGreatOne:

Hoe heb je Onetime gevonden?

Die auto waar jullie in rijden is niet bepaald low-profile ;-).

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Update: Nog geen reactie van Unibet n.a.v. de chat van gisteravond en ook niet op de mail die ik vanochtend heb gestuurd. Ondertussen heb ik nogmaals

een poging tot uitbetaling gedaan, deze keer een lager bedrag en wat denk je? Geen problemen deze keer. Vanavond laat ik de rest uitbetalen en hoop dat

dat ook allemaal goed gaat.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Nog steeds drama met uitbetalen bij Unibet! Zoals gezegd gisteravond uitbetaling op creditcard aangevraagd en het duurde veel langer dan normaal maar dat is geen enkel probleem. Ik kreeg vanochtend een bericht van Unibet dat de uitbetaling geslaagd is en dat het geld onderweg is. Ook kreeg ik antwoord op mijn mail waarin stond dat de "withdrawal issue" was opgelost. Dus eind goed, al goed denk je dan.

Normaal is het ook direct zichtbaar in mij creditcard overzicht maar dat was nu niet het geval. 

Vanmiddag nog eens ingelogd en tot mijn verbazing stond het geld weer in mijn account.  Nog een beetje gespeeld en daarna opnieuw laten uitbetalen en ook gemaild dat het  probleem nog niet was opgelost. Ik kreeg heel snel antwoord van Unibet, de uitbetaling was mislukt door een system mistake maar zou snel worden goedgekeurd.  Nu na een 2 uur krijg ik weer het bekende bericht "cancelled withdrawal" en het geld staat weer in mijn account.

Ik ben wel klaar met Unibet.

Link to post
Share on other sites
3 uur geleden zei John21:

Nog steeds drama met uitbetalen bij Unibet! Zoals gezegd gisteravond uitbetaling op creditcard aangevraagd en het duurde veel langer dan normaal maar dat is geen enkel probleem. Ik kreeg vanochtend een bericht van Unibet dat de uitbetaling geslaagd is en dat het geld onderweg is. Ook kreeg ik antwoord op mijn mail waarin stond dat de "withdrawal issue" was opgelost. Dus eind goed, al goed denk je dan.

Normaal is het ook direct zichtbaar in mij creditcard overzicht maar dat was nu niet het geval. 

Vanmiddag nog eens ingelogd en tot mijn verbazing stond het geld weer in mijn account.  Nog een beetje gespeeld en daarna opnieuw laten uitbetalen en ook gemaild dat het  probleem nog niet was opgelost. Ik kreeg heel snel antwoord van Unibet, de uitbetaling was mislukt door een system mistake maar zou snel worden goedgekeurd.  Nu na een 2 uur krijg ik weer het bekende bericht "cancelled withdrawal" en het geld staat weer in mijn account.

Ik ben wel klaar met Unibet.

zooitje, in de hoop dat je t weg speelt! 

Link to post
Share on other sites

Is Unibet op 1 januari naar Nigeria verhuisd ofzo? Ik ben nu al vanaf woensdag bezig om mijn geld uitbetaald te krijgen en ik word gewoon aan het lijntje gehouden.

In totaal nu bijna 10 pogingen gedaan waarvan er 1 gedeeltelijke betaling is gelukt. En telkens dezelfde voorgeprogrammeerde antwoorden op mijn vragen. Ja system mistake, sorry for the unconvenience. Probeer het nog maar eens...

Wat kan ik nu het beste doen?

Link to post
Share on other sites
2 uur geleden zei John21:

Is Unibet op 1 januari naar Nigeria verhuisd ofzo? Ik ben nu al vanaf woensdag bezig om mijn geld uitbetaald te krijgen en ik word gewoon aan het lijntje gehouden.

In totaal nu bijna 10 pogingen gedaan waarvan er 1 gedeeltelijke betaling is gelukt. En telkens dezelfde voorgeprogrammeerde antwoorden op mijn vragen. Ja system mistake, sorry for the unconvenience. Probeer het nog maar eens...

Wat kan ik nu het beste doen?

In ieder geval niet spelen!

 

Even een hele nette mail sturen, en vragen of ze een update kunnen geven. De support wordt heel vaak bemand door mensen die (te) weinig verstand van zaken hebben en met een draaiboek werken. Mail is in mijn ogen beter en heb je ook bewijs. Dit gaat goed komen, geef het even de tijd (nu is het weekend en is er ook minder bij Unibet)

Link to post
Share on other sites
20 uur geleden zei Simon34:

zooitje, in de hoop dat je t weg speelt! 

Nonsens, dit soort opmerkingen slaan nergens op. 

Unibet heeft miljoenen klanten. En betalen liever uit met een goede reputatie dan dan ze 't spelers weg laten spelen. 

Tenzij 't om tonnen gaat zijn de meeste uitbetalingen niet zo boeiend voor Unibet om te houden. 

Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei TheGreatOne:

In ieder geval niet spelen!

 

Even een hele nette mail sturen, en vragen of ze een update kunnen geven. De support wordt heel vaak bemand door mensen die (te) weinig verstand van zaken hebben en met een draaiboek werken. Mail is in mijn ogen beter en heb je ook bewijs. Dit gaat goed komen, geef het even de tijd (nu is het weekend en is er ook minder bij Unibet)

Unibet support wordt juist bemand door mensen die wel verstand van zaken hebben. 

Probleem is vel te weinig mensen. 

Dit soort problemen worden ook niet soor support opgelost zij zijn doorgeefluik. 

Overigens is dit wel belachelijk dat het zolang duurt. Ze zouden wel eens een andere uitbetalingsmethode gaan aanbieden nu. Maar ja das weer tegen de regels van de mga. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Unibet heeft weer een mail gestuurd. Het ligt aan mijn bank zeggen ze omdat ik Mastercard gebruik. 

Hoe kan dat nou? Ik kan wel gewoon geld storten bij Unibet en tot nu toe ging het uitbetalen ook (bijna) altijd goed. 

Met de creditcard is ook niks aan de hand. Ik gebruik hem ook voor internetaankopen en tanken enzo.

16 uur geleden zei LuukFOD:

Ze zouden wel eens een andere uitbetalingsmethode gaan aanbieden nu. Maar ja das weer tegen de regels van de mga. 

Ze zeggen nu wel aan dat ik beter via bank transfer kan laten uitbetalen. Moet ik dan ook weer allemaal gegevens gaan opsturen?

Ik ga er morgen wel weer even mee aan de gang.

Link to post
Share on other sites
11 minuten geleden zei John21:

Unibet heeft weer een mail gestuurd. Het ligt aan mijn bank zeggen ze omdat ik Mastercard gebruik. 

Hoe kan dat nou? Ik kan wel gewoon geld storten bij Unibet en tot nu toe ging het uitbetalen ook (bijna) altijd goed. 

Met de creditcard is ook niks aan de hand. Ik gebruik hem ook voor internetaankopen en tanken enzo.

Ze zeggen nu wel aan dat ik beter via bank transfer kan laten uitbetalen. Moet ik dan ook weer allemaal gegevens gaan opsturen?

Ik ga er morgen wel weer even mee aan de gang.

Ik heb zelf ook regelmatig met mijn mastercard gehad dat er geen geld terug op gestort kon worden. Zelf gok ik nooit meer met een creditcard maar altijd via Trustly of met Skrill e.d.

 

Unibet wilt je gewoon als klant bewaren en zal echt niet je lopen te sarren met dit. Om wat voor bedrag gaat het? Dat het in het verleden wel goed ging wil niet zeggen dat je bank dit nu wel doet. Het blijft tenslotte illegaal wat je doet (je mag niet gokken bij Unibet) het is een casino zonder vergunning om in Nederland hun gokwaar aan te bieden dus misschien wil de bank zichzelf zo beschermen vanwege de nieuwe wetgeving die er aan komt (1 maart), maar dit is speculeren vanuit mijn kant.

Link to post
Share on other sites
25 minuten geleden zei John21:

Unibet heeft weer een mail gestuurd. Het ligt aan mijn bank zeggen ze omdat ik Mastercard gebruik. 

Hoe kan dat nou? Ik kan wel gewoon geld storten bij Unibet en tot nu toe ging het uitbetalen ook (bijna) altijd goed. 

Met de creditcard is ook niks aan de hand. Ik gebruik hem ook voor internetaankopen en tanken enzo.

Ze zeggen nu wel aan dat ik beter via bank transfer kan laten uitbetalen. Moet ik dan ook weer allemaal gegevens gaan opsturen?

Ik ga er morgen wel weer even mee aan de gang.

Lijkt me niet nee. 't klopt dat met mastercard je volgens mij wel kan storten niet kan uitbetalen. 

Gewoon bank withdrawal aanvragen dan. Download vast voor de zekerheid een bankafschrift. Heb je dat maar vast als ze er om gaan vragen. 

Link to post
Share on other sites

Eind goed al goed! Ik heb gisteren mijn bank nog even gebeld om te vragen hoe het zit. ING bevestigde dat er met mijn Mastercard niets raars aan de hand was en dat het het probleem bij de zendende partij ligt. Dus toch maar op een andere manier laten uitbetalen, door een bank overschrijving.

Gisteravond aangevraagd en 2 uur later kreeg ik een bericht van Unibet dat de betaling was goedgekeurd. Ik hoefde geen extra gegevens op te sturen. Ik zie nu dat het bedrag ook al op mijn rekening staat. Net zo snel als een creditcard uitbetaling dus.

Keurig opgelost maar ik had liever gezien dat ze een andere uitbetaal-optie eerder hadden aangeboden. Ik kreeg nu keer op keer het neutrale bericht "cancelled withdrawal" zonder verdere info. Dan ga je je toch wel zorgen maken. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Op 10-1-2021 om 17:01 zei blackhorse:

tegenwoordig is Unibet een play en go casino via trustly 1 druk op de uitbetaal knop.en is met  1 seconde approved en 20 min op de rekening . uiteraard op een doordeweekse dag 

Ligt aan het bedrag dat je laat uitbetalen en of je account geverifieerd is. 

Maar anders kan het inderdaad snel verwerkt zijn. 

Link to post
Share on other sites
57 minuten geleden zei LuukFOD:

Ligt aan het bedrag dat je laat uitbetalen en of je account geverifieerd is. 

Maar anders kan het inderdaad snel verwerkt zijn. 

als je met trusly betaald ben je automatisch verif en heb verschillende keren duizende in 1x gedaan 

Link to post
Share on other sites
3 uur geleden zei blackhorse:

als je met trusly betaald ben je automatisch verif en heb verschillende keren duizende in 1x gedaan 

Ja precies. Overigens kan er altijd nog ID en bewijs van adres gevraagd worden. De mga zal trustly niet als geverifieerd accepteren. 

Officieel moet elke speler Id en bewijs van adres afgeleverd hebben. 

Boven de 10k (geloof ik) moet er binnen Unibet een extra akkoord worden gegeven door team manager. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...