Spring naar bijdragen

Voorspelling van de Bitcoin koers op 1 januari 2022


TheGallant

Aanbevolen berichten

Zojuist zei K. Ronos:

200K.

Waarom?

We zitten sowieso pas in het begin van de bullmarkt. 

Maar deze is anders dan de vorige:

Vraag overtreft aanbod met enorme aantallen. Het aanbod van BTC op de beurzen is aan het opdrogen, er komt een grote supply shortage crisis aan.

Nu al zie je dat dips (die normaal al lang hadden moeten komen, meteen weer opgekocht worden.

Een geluk is dat de miners de computers weer aan het aanzwengelen zijn omdat het weer lucratief wordt. Maar toch, nu pas zitten de echt grote investeringsbedrijven in BTC. Die stappen niet in voor een maandje hoor jongens, die gaan diep.

En ze willen jullie Bitcoins! Dus houd ze vast no matter what!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
19 uur geleden zei Donny:

Nu ook Tesla in de Bitcoin is gestapt schiet de prijs omhoog,maar als ze in de USA denken dat dit een gevaar voor de dollar gaat worden en er worden beperkingen opgelegd kan het wel eens een ander verhaal gaan worden. Het kan alle kanten op daar.

Als je nu de coinmarketcap site opent, staat Tesla in de nul-positie. Wat is daar de bedoeling van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 maanden later...
Wat mij opvalt is dat rond de salaris ronde er flinke stijging is en meestal een week voor de salaris ronde komt dat er een flinke daling is.. zou dit komen omdat mensen geld investeren dat ze eigenlijk niet kunnen missen en dan weer opnemen omdat ze de maand niet rond komen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk



Eigenlijk wel heel logisch toch?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar wat is het nut ervan om geld ergens in te stoppen wat je eigenlijk niet kan missen met het risico dat het minder waard wordt

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk


Dat is het sowieso je moet eigenlijk alleen gokken met geld dat je kunt missen. Dat is eigenlijk het verstandigste maar iedereen heef5 wel eens een tilt momentje en dan gaat het vaak mis bij de meeste mensen


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben me een beetje meer gaan verdiepen in het fenomeen : cryptocurrency en met name de Bitcoin

De Bitcoin blijft de grootste en trekt het meeste geld uit de markt. Ik heb nu gezien hoe gemakkelijk is door middel van een app die je gewoon op Playstore download , de Bitcoin wallet kan beheren . Geen gedoe met idioot lange codes en wachtwoorden . Eén door binance verzonnen wachtwoord die in goede volgorde moet worden ingevoerd voldoet. 

Dus :  het gewone publiek , lekker gemaakt door collega's , vrienden en bekenden  in de rijke landen gaat nu vertrouwen krijgen in de waardestijging van Bitcoin. Iedereen wil meeprofiteren , dus de meesten van ons zullen ooit wel een account aanmaken om een graantje mee te pikken . Dus er komt veel instroom van verse contanten waarbij ik niet uitsluit dat sommigen de overwaarde van hun huis zullen gaan opnemen en investeren. De meesten zullen echter kleine bedragen " investeren" .

Dan is er de Amerikaanse president Biden die 600 miljoen $ wil uit gaan trekken en iedere Amerikaan die er voor in aanmerking komt 2000 $ wil schenken . Dit enorme bedrag zal natuurlijk vooral op gaan aan huur , aflossen schulden op creditcards en  aan eten en huishoudelijke uitgaven ( vervanging afwasmachine e.d.) . Maar als ik Amerikaan was zou ik bang zijn voor de inflatie ( waardedaling Dollar door opblazen van de geldhoeveelheid ) die dit kan gaan veroorzaken . Gelukkig is er een alom zichtbare oplossing . Bitcoin doet niet aan inflatie , Bitcoin wordt onder andere steeds meer waard omdat er steeds minder Bitcoins worden bijgemaakt . Dus ik denk dat veel Amerikanen een deel van hun Covid relief cheque in Bitcoins zullen gaan omzetten en dan aanhouden zolang de Bitcoin stijgt . En die stijging houdt zichzelf op die manier in stand .

Dan de minder ontwikkelde landen met minder snel internet en minder hoge lonen. De 4 miljard mensen die daar wonen ervaren een snelle stijging van de welvaart . Omdat de "roaring '20's " gaan aanbreken en iedereen wil gaan inhalen wat hij  zij de afgelopen jaren heeft gemist , ontstaat er een enorme toerisme en maak - industrie en service verlening en dan gaan de lonen omhoog en dan gaan ook daar de mensen de Bitcoin wallet op hun smartphones zetten.

Dus , verdubbeling . Bitcoin januari 2022 op $114,589 . 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...