Spring naar bijdragen

Nieuw forum update.


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Op 8-1-2021 om 09:56 zei TheGallant:

Vooralsnog lay-out. Mocht iemand bugs tegen komen, let us know

Bij de lijst met nieuwe berichten staat er onder de topic-titel nog altijd iets als dit: topic reageerde op een GVTIME van TheGreatOne in Overig

Variabelen moeten daar nog steeds voor aangepast worden.

In topics zelf staat er boven aan de meeste posts 'Geplaatst'. Soms staat er datum en tijd wat ongetwijfeld de bedoeling is en ook wel zo fijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei DeValsspeler:

Bij de lijst met nieuwe berichten staat er onder de topic-titel nog altijd iets als dit: topic reageerde op een GVTIME van TheGreatOne in Overig

Goeie, ik noteer hem even als punt. Kijken of onze nerd hier iets mee kan. Anders zal het ongetwijfeld opgepikt gaan worden door de makers van de plugin. Danku!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...
Op 14-9-2022 om 15:22 zei JoE:

Ik neem aan dat er een update van de software nodig is om te kunnen switchen tussen ‘traditional view’ en ‘fluid view’ (lijst van recente topics), want dat knoppenbalkje ontbreekt op de forum homepage, helaas.

Hey @JoE

Bedankt voor je bericht. 
Hier was niet perse een update voor nodig de functie was nog nooit geactiveerd. 

Bij deze heb ik hem voor je geactiveerd en kun je hem nu gebruiken! 🙂

image.png.c71dae9cffa811a0f6db6bd1e8d3cb84.png


Mocht je nog iets tegen komen wat je mist of volgens jou anders/beter kan dan horen we dat uiteraard graag!
we zijn erg blij met user feedback! 🙂

 

> TheTurtle

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@TheTurtle Dank je wel voor je antwoord.

Helaas staan er eerst 12 vastgepinde oude topics (geen een is actueel, JackPot’s acties staan er niet tussen) bovenaan, als je die unpint is de pagina perfect bruikbaar.

Ik zou het aantal pins tot 3-5 of zoiets beperken en deze voor actuele acties gebruiken (en unpinnen na afloop van de actie). 

Ik weet niet of je bekend bent met een forum als Reddit, die hanteert exact hetzelfde systeem, dat werkt perfect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Solidagio:

Wat mij betreft komen in het lijstje rechts, de bovenste dus, alleen per topic de laatste post. Nu staan er soms 4 a 5 posts van één en dezelfde topic. Nou weet ik wel dat het onderste lijstje met alleen de laatste topics er is, toch zie je dan meer recente posts op het bovenste lijstje.

Zoals nu staan er 4 posts van de topic over KSA vergunning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Solidagio:

Wat mij betreft komen in het lijstje rechts, de bovenste dus, alleen per topic de laatste post. Nu staan er soms 4 a 5 posts van één en dezelfde topic. Nou weet ik wel dat het onderste lijstje met alleen de laatste topics er is, toch zie je dan meer recente posts op het bovenste lijstje.

Hey Solidagio,

Ik begrijp je niet helemaal denk ik. 
Kun je aangeven op welke pagina je dit bedoeld? 

dan kan ik kijken wat de mogelijkheden zijn en of we daar wel of niet iets mee kunnen doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei JoE:

@TheTurtle Dank je wel voor je antwoord.

Helaas staan er eerst 12 vastgepinde oude topics (geen een is actueel, JackPot’s acties staan er niet tussen) bovenaan, als je die unpint is de pagina perfect bruikbaar.

Ik zou het aantal pins tot 3-5 of zoiets beperken en deze voor actuele acties gebruiken (en unpinnen na afloop van de actie). 

Ik weet niet of je bekend bent met een forum als Reddit, die hanteert exact hetzelfde systeem, dat werkt perfect.

Hey JoE,

Ik heb een aantal echt oude pin's weg gehaald. 
Maar omdat ons forum zo groot is kan ik er helaas niet meteen meer weg halen. 
Dit zijn alle pins van alle forum categorieën samen. En zijn dus sommige op hun plekje wel daadwerkelijk goede pin's 
Alleen op dit totaal overzicht snap ik idd dat het wat veel oogt. 

Nogmaals dank voor je feedback! 
Ik zal komende tijd alles op die fluid wat in de gaten houden om te kijken of ik daar nog wat mee kan schuiven ja/nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is al prima bruikbaar zo hoor, bedankt dat je dit hebt willen doen.

Als ik zo vrij mag zijn om nog een suggestie te doen:

Je welkomstbericht staat nu een beetje verstopt onder mededelingen, als je die een level hoger plaatst worden nieuwe gebruikers meteen welkom geheten op de forum homepage en kun je dit bericht ook unpinnen.

Brunsie’s Sports Bar heb je gepind, maar in wezen is dit dubbelop, het is exact dezelfde tekst als de intro, dus je zou ook vanuit deze intro kunnen linken naar het topic (en het topic komt vanzelf bovenaan bij een nieuwe post).

Maar kijk maar, dit ga ik nu al gebruiken als homepage.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei JoE:

Dit is al prima bruikbaar zo hoor, bedankt dat je dit hebt willen doen.

Als ik zo vrij mag zijn om nog een suggestie te doen:

Je welkomstbericht staat nu een beetje verstopt onder mededelingen, als je die een level hoger plaatst worden nieuwe gebruikers meteen welkom geheten op de forum homepage en kun je dit bericht ook unpinnen.

Brunsie’s Sports Bar heb je gepind, maar in wezen is dit dubbelop, het is exact dezelfde tekst als de intro, dus je zou ook vanuit deze intro kunnen linken naar het topic (en het topic komt vanzelf bovenaan bij een nieuwe post).

Maar kijk maar, dit ga ik nu al gebruiken als homepage.

Helaas kan ik hierin de volgorde niet bepalen. dit gaat op alfabetische volgorde 🙂
Dat Brunsie's sportsbar gepinned staat is onder het kopje "Sport>Brunsie's Sports bar" wel van belang vind ik. In deze fluid view niet dus een beetje dubbel op en lastig om hierin een keuze te maken. 

de meeste leden zijn het forum op de oude manier gewend dus wil ook niet de switch in 1x heel groot maken voor iedereen door fluid view default te maken.
Hier moet ik dus even een compromis in maken op deze manier :) had uiteraard zelf ook liever t welkomst bericht boven aan gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...