Spring naar bijdragen

Binaire opties, krachten bundelen


JJG

Aanbevolen berichten

Goedemiddakunnen sinds kort begonnen met het ontdekken van de handel zie, binaire opties.

Misschien een idee om een topic te openen om ervaringen en kennis te delen.

Wat werkt niet, wat wel. Broker ervaringen, wat is een goeie sample size, etc.

Mijn score tot nu toe is 87 uit 141. Denk dat minimaal 70% nodig is om te kunnen spreken van een degelijke strategie. Zit ik dichtbij, of heb ik mazzel, zou het niet weten.Heb geen idee wat een goeie sample size is.

Misschien kunnen we de krachten bundelen.

Fijne zondag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom @JJG zelf ben ik veel gehandeld op de beurs en met forex echt met Binaire mijn eerste stapjes afgelopen maanden gezet. Ik sta overall nog een plusje en heb ook het idee dat er mogelijkheden liggen als de beurs een bepaalde kant (trend) kiest. Dit is volgens mij ook de weg om te bewandelen en gewoon een beetje random kiezen (zoals de meeste doen) zal altijd lijden tot een leeg account.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Hoi Jackpot,

Hier een kleine update.

Ik gebruik nu 3 brokers, te weten, 10trade,bosscapital en cherry trade. Ik heb voor 3 gekozen om het risico een beetje te spreiden. En bij de 1e twee kun je al vanaf een tientje traden

Alle trades plaats ik bij de 3 brokers om het risico een beetje te spreiden qua instapmoment. Had ook een account bij anyoption, maar ben daar gestopt omdat een mail gestuurd had met een paar vragen, maar kreeg een standaardmail, dus laat maar dan.

Daarbij gebruik ik freestockcharts nog steeds om de trends te spotten. Sta zo'n 10% in de plus, niet geweldig, maar het is een begin.

Met name goud gaat prima, staat op het moment erg laag trouwens. Zie nog wel kansen vanavond of morgen als de trend stijgend is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@jjg wat kunnen we in gang zetten om te proberen samen de binary options te verslaan en samen de krachten te bundelen met het handelen in binaire opties. De brokers die je gebruikt zijn nieuw voor me, maar goed ik ben in deze specifieke opties ook nog een 'newbee'.

Speel je ook toernooien zoals we nu bijvoorbeeld zien bij IQOption?

Of handel je simpelweg de hoger lager opties die dit eigenlijk gewoon simpelweg zijn?

Ik heb @thegreatone in een ander topic echt deze opties zien verslaan door middel van de 30 seconden opties en was daar toch wel van onder de indruk.Het blijft een feit, net zoals met bijvoorbeeld ook poker, dat discipline en patronen kunnen zien de belangrijkste kenmerken zijn van een goede handelaar in binary options.

Doe je daarnaast nog met enige regelmaat uitbetalingen op de sites, wat uiteraard alleen kan als je ook winstgevend handelt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Ola,

Heb n zgn autotrader gevonden. Zie het maar als n pokerbot. Heb bij een broker mn geld verdubbeld in 2 dagen! En bij de ander anderhalf keer in 3 dagen, mocht de euro/dollar vanavond onder de 114.6 gaan heb ik daar ook verdubbelt!

Dan zsm ff proberen uit te crashen.

Als dat ook goed gaat, oelala.

Keep you guys informed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Hi @giofaralley, ik kan het met je eens zijn op dit punt maar ook totaal niet. Binaire opties is inderdaad je hebt het goed of niet. Maar op korte termijn zijn binaire opties fijner en grotere winsten mogelijk dan bijvoorbeeld in forex of opties te handelen. Gewone betaal je je sowieso blauw aan spread en verwachtingswaarde. Binary options zorgen toch voor snelle winsten van 80-100% met minimale bewegingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat binaire opties betreft ben ik het met je eens Gio. Van de rest van je verhaal heb ik geen verstand.

Ik ben nu aangesloten bij een zg signal service. Ze claimen 70% overall te scoren. Dit op basis van algoritme analyse en analyse vh financiële nieuws.

Krijg de signalen ook vaak voor beursopening.

Zit nu op zo'n 65 % itm. Denk dat ik bij 500 trades n redelijke sample heb om te kunnen beoordelen.

Hou jullie op de hoogte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 maanden later...

Zie dit

filmpje vanaf 15 seconden . De trader heeft een binaire optie met een uitbetaling van 70 % . Hij kan ook de trend verdeling aanzetten en dat doet hij en dan ziet hij dat hij call moet kiezen . 61 % van de traders doet dat namelijk .

Stel de trend is up. De grafiek toont een stijging die overeenkomt met de voorkeur en keuze van 61 % van de traders , sterker nog de trend geeft aan dat er een 61 % kans op "up" is.

Dus voorkeur van traders is up en de grafiek gaat ook up (call ) .

Stel je voor je hebt een roulette met 100 vakjes . 61 vakjes zijn goed . Je hebt op 61 vakjes een stukje van 1€ geplaatst ) . Als je wint dan win je 100 stukjes . Je krijgt 63,9 % winst als je wint . ( 39 stukjes winst op een inzet van 61 stukjes ). Dat zou een neutrale gok zijn op de lange termijn.

Maar nu krijg je op een andere roulette ( met je inzet op 61 vakjes ) gewoon 70% winst op je inzet . Je krijgt 42.7 stukjes winst , als je wint op call ( up ) in de situatie in de video, dan is je spel toch +EV ? (positieve winstverwachting ) .

Zie ik het goed dan en is met een algemene trend van 61 % call ( up, de koers stijgt ), en een stijgende trend een binaire optie met 70 % uitbetaling een "slimme gok" ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mn twijfels over de betrouwbaarheid van die 61%. Daarbij schijnt het zo te zijn dat maar ongeveer max 5% vd traders winnend trade. Dan zou mits die 61% toch blijkt te kloppen, 95% hiervan verliezend traden, tsja, voor mij iig lastig om dat als startpunt te gebruiken

Eerst zou ik mn trades over een behoorlijke sample testen. En dan kijken of het % winnende trades > 60% is. Bij een uitbetaling van 70% is dit nl het minimale%.

10 trades van € 10,-

6 winnende van 17,- = 102, plus 4 verliezende van 10,- is een EV van + 2%

Hou er rekening mee dat er veel bandietenpartijen zijn in de BO wereld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...