Spring naar bijdragen

Excursies vanuit Las Vegas


CashCow

Aanbevolen berichten

Natuurlijk kun je in Las Vegas genieten van de verschillende topshows van Cirque du Soleil. Wil je met de kids veel waterplezier hebben dan kun je naar Wet'n'Wild Las Vegas gaan. Daarnaast zijn in de omgeving van Las Vegas prachtige natuurparken. een Combi zie ik wel zitten. Paar dagen Las Vegas en dan de een rondje Grand Canyon Vervolgens een weekje bijkomen in Vegas. Death Valley is ook leuk om te bezichtigen. Alleen heel erg heet in de zomer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Je schijnt vanuit Las Vegas met een helicopter naar The Grand Canyon te kunnen vliegen om vandaar uit in dat gebied een dagrit te paard te maken. Dat leek me echt schitterend. Maar toen ik dat voorzichtig opperde in 2010 keek iedereen me aan of ik in de kerk aan het vloeken was en kreeg een berispend: 'Doe es normaal joh, we zijn hier om te gokken.' om de oren :D

http://www.lasvegas.com/tours/horseback/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.