Spring naar bijdragen

Donny en crypto.


Donny

Aanbevolen berichten

Op 20-2-2021 om 21:32 zei K. Ronos:

 

Jazeker, maar wel fundamentals graag. BZX is een Lending protocol, net als de grote broer AAVE. Nu is er een verzoek gedaan bij AAVE door het team van BZX om daarop gelist te worden met hun BZRX token als collateral (dan gaat de liquidity pool gefuseerd worden). Als dat doorgaat, en dat zou zeker kunnen, dan gaat BZRX verder naar de moon, is mijn voorspelling. Kijk voor goede instapkoers van BZRX op 0.6 dollar. 

https://bzx.network

https://governance.aave.com/t/listing-proposal-add-bzrx-bzx-protocol-token/2406

 

Upje! 

'bZrX listing op Aave' gaat de volgende fase in. Aave governance heeft de pitch goedgekeurd en uit risk evaluation report is ook niets geks gebleken De Template Asset Onboarding request is nu ingevuld door het team van BZX en is momenteel pending. Volgende stap...poll voor listing. Die zal ik hier dan posten, dan kunnen we mee stemmen. 

Wat denken jullie dat een listing gaat doen met de prijs van bZrX?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bv op pancakeswap.

Daar kun je dan 2 coins staken. 

In mijn geval is dat LTO en BNB die moet je gelijkwaardig erin stoppen dus bv 1k euro LTO en 1K euro aan BNB.

 

Dat word dan in de pool van deze coins gestopt en daarvoor in plaatst krijg je op dit moment een rendement van 155 a 160% terug op je inleg op jaarlijkse basis.

1ste sidenoot, hoe meer mensen in deze pool stappen hoe lager het rendement word.

2de sidenoot; Stel dat LTO x5 gaat en BNB blijft op de begin waarde staan en je zou je bedrag eruit willen halen ( wat op elk moment kan) dan heb je een prijs verschil wat je dan niet meer terug krijgt.

Impermanent Loss Calculator (dailydefi.org) hier is dat uit te rekenen. Dus stel dat het 30% verschil is dan zou je 1400 euro terug uit de pool krijgen. Zo lang je het in de pool laat zitten maakt het verschil niet uit.

 

Dit is even in het kort wat het inhoudt. 

 

Je rendement haal je uit de provisie die er betaald word uit het handelen in deze coins, daar krijg je als liq provi een klein gedeelte van.

 

Als je bv besluit om in de pool van USDT en USDC te stappen ( die 'altijd' op 1 dollar blijft staan) dan krijg je circa 20% rendement op jaarbasis omdat dat een zeer veilige pool is met zo goed als nu kans op impermant loss, en daardoor is die pool veel gevulder.

 

Dat is het even in het kort.

bewerkt door Hotrunner (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Heerlijk gevoel , jong te zijn en alles te durven. Ik had dat ook , leefde als een god in Frankrijk in de jaren '80 en trok alle winstmogelijkheden naar mij toe.

Ik wist : " als je jong bent , kan je altijd op nieuw beginnen ". 

Kijk echter uit , cryptoboys . Durf te leven maar bedenk je dat alles ineens tot stilstand kan komen.

De grootste instinker is het idee , of de illusie dat dingen hetzelfde blijven.  En lees af en behalve de crypto achtergronden óók een boek of blog over wat de crypto hype met je hoofd doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...