Jump to content

Documenten opgestuurd en daarna niks meer gehoord


Recommended Posts

Ik heb op 14 januari 50 euro gestort bij nordi casino. Heb een leuke prijs gewonnen van 2250 euro.  Kreeg een mail of ik een kopie kon opsturen van de storting naar het casino met alle gegevens erop. Netjes gedaan maar krijg geen reactie meer terug.  Afgelopen donderdag nogmaals  een mail gestuurd maar nog steeds geen reactie. Via de chat gevraagd hoe lang het ongeveer gaat duren, maar die zeggen morgen of overmorgen. Ik ben bang dat ik mijn geld niet ga ontvangen en ben benieuwd of er meer mensen zijn met deze ervaring bij nordi casino. 

Link to post
Share on other sites

Welkom @linda100 op Onetime

Hoe ben je bij het Nordi casino terecht gekomen?

Ik zie dat dit casino een Curacao licentie heeft en dat is vaak geen best teken. Hoe heb je gestort die 50€, heb je ook een bonus geaccepteerd? Waar heb je het mee gewonnen en hoeveel heb je gemiddeld ingezet?

Soms kunnen dit soort dingen wat langer duren en doen ze expres een vertraging tactiek toepassen in de hoop dat je verder gaat spelen en alles kwijt raakt (dat dus niet doen)

Nog maar een keer in de chat en een dossier opbouwen. Ik schat wel in dat het nog goed gaat komen, 2250e is niet een bedrijf waar het casino kapot aan gaat maar wel een hoop gezeik weet te voorkomen. 

Link to post
Share on other sites

dank je wel. 😀

Bij toeval ben ik er terecht gekomen, mijn toenmalige vriend speelde er wel eens. Heb al wel vaker geld gestort maar nooit wat gewonnen. 

Ik heb het geld gewonnen met een slot firedrakes fortune en had 5 euro ingezet. Ik kreeg 15 euro cashback. Ik ga zeker niet verder spelen en ga ook niet meer spelen bij dit casino, en mag hopen dat het zolang duurt doordat ze hopen dat ik het weer ga inzetten. Ik heb al 3 emails gestuurd maar krijg geen reactie, het geld staat in behandeling op mijn account. Ik heb dagelijks contact met de chat maar ze zeggen telkens morgen of overmorgen en wij gaan niet over de betalingen. 

Hoop dat het goed komt maar heb er niet echt een goed gevoel bij.  

Link to post
Share on other sites
1 minuut geleden zei linda100:

dank je wel. 😀

Bij toeval ben ik er terecht gekomen, mijn toenmalige vriend speelde er wel eens. Heb al wel vaker geld gestort maar nooit wat gewonnen. 

Ik heb het geld gewonnen met een slot firedrakes fortune en had 5 euro ingezet. Ik kreeg 15 euro cashback. Ik ga zeker niet verder spelen en ga ook niet meer spelen bij dit casino, en mag hopen dat het zolang duurt doordat ze hopen dat ik het weer ga inzetten. Ik heb al 3 emails gestuurd maar krijg geen reactie, het geld staat in behandeling op mijn account. Ik heb dagelijks contact met de chat maar ze zeggen telkens morgen of overmorgen en wij gaan niet over de betalingen. Heb het gestort met sofort banking.

Hoop dat het goed komt maar heb er niet echt een goed gevoel bij.  

 

Link to post
Share on other sites
9 minuten geleden zei linda100:

 

Hoop dat het goed komt maar heb er niet echt een goed gevoel bij.  

Hou ons even op de hoogte, gewoon elke dag vriendenlijk in de chat vragen wat de status is. Op welke manier heb je gestort? Vaak is het bijvoorbeeld lastig om terug te storten via een creditcard. Als je vaker gespeeld hebt komt het wel goed. Even nog geduld houden en zeker de moed niet opgeven, we hebben altijd nog een paar back up plannetjes.

Link to post
Share on other sites

Dacht eerst dat je een spelfout maakte, en doelde op Nordic Casino. Dit casino lijkt met haar naam mee te willen liften op het betrouwbare merk Nordic Casino. De aanhouder wint, zeggen ze wel eens. Al heb ik in dit geval weinig vertrouwen in een goede afloop. Heeft je toenmalige vriend er al eens uitbetaald gekregen? Hou ons op de hoogte. 

Link to post
Share on other sites

Nou heb eer gisteren een mail gekregen dat ik maar 1000 euro uitbetaald krijg omdat ik te weinig gestort heb in totaal om 2250 uit te betalen. Nou is 1000 euro ook leuk maar ze hebben het terug gestort op mijn account omdat mijn document niet goed gekeurd is, document waar ze om vroegen opgestuurd gisteren stond het geld weer terug in mijn account dus nogmaals een uitbetalings aanvraag gedaan. Ze vragen om een bewijs van mijn bank ( a recent statement of the bank account that you have requested the withdrawel be made to ) en alles wordt afgekeurd wat ik stuur dus geen idee wat ik nu nog moet sturen wat wel goed is.  Heb meer het idee dat het een excuus is om niet uit te betalen.

Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei linda100:

Nou heb eer gisteren een mail gekregen dat ik maar 1000 euro uitbetaald krijg omdat ik te weinig gestort heb in totaal om 2250 uit te betalen. Nou is 1000 euro ook leuk maar ze hebben het terug gestort op mijn account omdat mijn document niet goed gekeurd is, document waar ze om vroegen opgestuurd gisteren stond het geld weer terug in mijn account dus nogmaals een uitbetalings aanvraag gedaan. Ze vragen om een bewijs van mijn bank ( a recent statement of the bank account that you have requested the withdrawel be made to ) en alles wordt afgekeurd wat ik stuur dus geen idee wat ik nu nog moet sturen wat wel goed is.  Heb meer het idee dat het een excuus is om niet uit te betalen.

Heb je een kopie van je bankafschrift (scherm gemaakt via PDF)? met ook je banknummer en adres erop? Je ID en eventueel ook adres gegevens (zoals telefoon) opgestuurd naar ze?

Link to post
Share on other sites

heb een kopie opgestuurd van de betaling naar het casino. Daar staat alles op naam adres bank nr. bic. Mijn id was al goedgekeurd en moest een recente nota sturen met adres gegevens ook die was goed. Dus geen idee waarom dit telkens niet goed is. Hoef toch alleen een kopie te sturen waar de casino betaling op te zien is of moesten ze een kopie hebben van andere afschrijvingen ook☺️

Link to post
Share on other sites
heb een kopie opgestuurd van de betaling naar het casino. Daar staat alles op naam adres bank nr. bic. Mijn id was al goedgekeurd en moest een recente nota sturen met adres gegevens ook die was goed. Dus geen idee waarom dit telkens niet goed is. Hoef toch alleen een kopie te sturen waar de casino betaling op te zien is of moesten ze een kopie hebben van andere afschrijvingen ook[emoji3526]

Ik stuur altijd een kopie (screenshot) door van hele pagina met alles erop en eraan, dat werkt altijd.
Link to post
Share on other sites

Kreeg gisteren een mail dat ik uitbetaling had aangevraagd zelfde als 27 januari. Via de chat gevraagd waarom ik opnieuw een mail krijg hierover en de datum van aanvraag uitbetaling ook veranderd is na 1 febr. Volgens de chat medewerker was alles nu oké en moest ik de deze week afwachten. Nou ik ben benieuwd ondertussen 3 weken verder. 1287575205_Screenshot_20210201-123642_SamsungInternet.thumb.jpg.ddde0ed4f0962cabd9e0649f57a0120a.jpg1376998305_Screenshot_20210201-123448_SamsungInternet.thumb.jpg.1aedca511827572e2a33219664d58648.jpg

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Dat doe ik ook. En praat ook dagelijks met hun via de chat. Alleen zeggen ze allemaal ik zal de financiële afdeling bericht doen dat ze er naar kijken, maar dat zeggen ze al twee weken. Vindt de meesten ook niet erg klant vriendelijk, beëindigen zo de chat als ze vinden dat je teveel zeurt. 😂 

Link to post
Share on other sites

Wow je kunt maar x uitbetalen omdat je te weinig hebt gestort? Zo wint het casino natuurlijk altijd. 

Mijn nekharen gaan hiervan recht overeind staan. 

Als ik jou was zou ik eens een "dagboekje" bijhouden en dan hier plaatsen. Zo waarschuw je anderen voor dit casino!! 

Link to post
Share on other sites

Een beetje meer gelezen over dit casino. Hoort bij een grotere organisatie. Gaat niet heel goed met deze casino's. Waarschijnlijk zitten ze verlegen om geld en proberen ze zo de boel een beetje te rekken? Wat een gedoe zeg! 

Link to post
Share on other sites

Ja een heel gedoe. Vraag er dagelijks naar in de chat maar soms drukken ze me zo weg. Dacht nu eindelijk alles is goedgekeurd zal het wel uitbetaald worden maar nee het staat nog steeds in afwachting. Vandaag kreeg ik een mail van ze dacht eindelijk misschien nu overgemaakt maar nee ze hebben 6 euro in mijn account gezet om te spelen nou ik speel daar nooit meer. Hoop dat het gauw opgelost wordt,  en heb net geantwoord op  mijn  mail van goedkeuring van de documenten wanneer ik eindelijk mijn gewonnen geld ontvang. 

Screenshot_20210209-152753_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20210209-152920_Samsung Internet.jpg

Edited by linda100
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

nog steeds wacht ik op mijn geld. Dagelijks vraag ik ernaar in de chat en ze blijven maar zeggen ik geef het door aan de financiele afdeling met voorrang, maar er gebeurd niks. Sorry voor de vertraging ook dat hoor ik dagelijks en als ik vraag hoe lang het nog duren gaat sluiten ze de chat af. Het staat nog steeds in behandeling en morgen is het een maand geleden dat ik om uitbetaling gevraagd heb dus dat ik het geld ga krijgen geloof ik eigenlijk niet meer. Weet niet meer wat ik nog doen kan. Heb een telefoon nr. gekregen maar niemand neemt op en adres hebben ze niet voor me.

Link to post
Share on other sites

Zou je ze nog eens een goede email willen sturen, Dat je zegt wacht nu een maand, chat zegt dat ze gaan uitbetalen en zie niks. En dat je aangeeft dat als ze niks doen je dan andere stappen gaat ondernemen (wel vriendelijke email).

 

 

Link to post
Share on other sites

zal ze morgen een email sturen, laat het weten of ik er antwoord op krijg. Heb al een paar emails verstuurd naar aanleiding van dat het zo lang duurde voordat mijn documenten goed gekeurd waren en daar nooit reactie op gekregen. Dus ben bang dat ze hier ook niet op gaan reageren. Maar niet geschoten is altijd mis. Bedankt voor je hulp. 

Link to post
Share on other sites

Drie dagen verder en totaal geen reactie , zoals ik eigenlijk wel verwacht had. Vanmorgen in de chat nogmaals gevraagd wanneer mijn geld eindelijk komt maar krijg alleen maar als antwoord zodra je een mail krijgt binnen 3_5 dagen. Dat was 1 febr dus nu 17 dagen geleden en mijn aanvraag was,op 15 januari. 

Edited by linda100
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...