Spring naar bijdragen

Documenten opgestuurd en daarna niks meer gehoord


Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei linda100:

Drie dagen verder en totaal geen reactie , zoals ik eigenlijk wel verwacht had. Vanmorgen in de chat nogmaals gevraagd wanneer mijn geld eindelijk komt maar krijg alleen maar als antwoord zodra je een mail krijgt binnen 3_5 dagen. Dat was 1 febr dus nu 17 dagen geleden en mijn aanvraag was,op 15 januari. 

Bizar he, wat moeten ze daar bij support wel niet denken! In de hoop dat je ooit los laat en dat ze niet hoeven te betalen? Wat een bagger tent zeg is die Nordi Casino op Curacao, ik noteer ze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja het is echt een hopeloos casino. Iedere medewerker geeft  hetzelfde antwoord. Wij gaan niet over de financiële afdeling ze hebben geen telefoon nummer voor me het enigste wat ze zeggen is wachten het komt. Iemand nog enig idee wat ik doen kan of moet ik me er maar bij neer leggen dat ik het niet krijg. Zolang het in mijn account blijft staan heb ik nog een beetje hoop maar vrees dat het daar zometeen ook weg is.

bewerkt door linda100 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze vertelden me net dat mijn documenten afgelopen donderdag pas goed gekeurd waren dat ik het deze week ontvang. Raar want heb op 1 febr ook al een mail ontvangen dat het goedgekeurd was. Ik laat het maar rusten verder hoop dat het klopt wat ze net schreven maar ze hebben  me al zoveel verteld wat niet nagekomen is dat ik er niks meer van geloof. Ongelofelijk dat zo n casino kan blijven bestaan als ze niemand betalen dan gaat er toch niemand meer spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei linda100:

Ze vertelden me net dat mijn documenten afgelopen donderdag pas goed gekeurd waren dat ik het deze week ontvang. Raar want heb op 1 febr ook al een mail ontvangen dat het goedgekeurd was. Ik laat het maar rusten verder hoop dat het klopt wat ze net schreven maar ze hebben  me al zoveel verteld wat niet nagekomen is dat ik er niks meer van geloof. Ongelofelijk dat zo n casino kan blijven bestaan als ze niemand betalen dan gaat er toch niemand meer spelen. 

Klopt, de meeste mensen raken hier op tikt, spelen toch verder raken het casino niet meer aan, maar het is natuurlijk wel een fantastisch verdienmodel zo van ze, het casino wint altijd. Maar gelukkig kennen ze Linda nog niet 🙂 Hou vol, onze support heb je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei TheGreatOne:

Klopt, de meeste mensen raken hier op tikt, spelen toch verder raken het casino niet meer aan, maar het is natuurlijk wel een fantastisch verdienmodel zo van ze, het casino wint altijd. Maar gelukkig kennen ze Linda nog niet 🙂 Hou vol, onze support heb je.

Ik ga voor je bidden Linda. Volhoudertje ben je, en dat is precies wat ze niet willen. Uitbetalen zullen ze, de boeven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie lieve bericht. Ik ga het geld zeker niet wegspelen. Heeft ook geen zin. Kan het wel proberen te verdubbelen maar wordt toch niet uitbetaald, is niet echt leuk spelen dan nog.  Zo lang het nog in mijn account zichtbaar is hou ik hoop. En zowel afgelopen donderdag als gisteren vertelden ze me dat het pas goed gekeurd is dus misschien toch nog een sprankje hoop. 😉. Ik laat het weten mocht ik het krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei linda100:

Bedankt voor jullie lieve bericht. Ik ga het geld zeker niet wegspelen. Heeft ook geen zin. Kan het wel proberen te verdubbelen maar wordt toch niet uitbetaald, is niet echt leuk spelen dan nog.  Zo lang het nog in mijn account zichtbaar is hou ik hoop. En zowel afgelopen donderdag als gisteren vertelden ze me dat het pas goed gekeurd is dus misschien toch nog een sprankje hoop. 😉. Ik laat het weten mocht ik het krijgen. 

Je documenten zijn goedgekeurd maar de withdrawal nog niet verwerkt?

Ongelooflijk wat een boeven er rondlopen in de online casino wereld. En dat voor een paar knaken (in casino's ogen) ik snap niet waarom je als casino je reputatie ten grabbel gooit voor dit.

Ik had me laatst bij een casino aangemeld. Kleine storting gemaakt, direct dik gewonnen en bonus vrijgespeeld. Moest uiteraard voor de uitbetaling verifieren.

Moest id, bewijs van adres en bewijs van storting aanleveren. (dat laatste duurde even omdat de bank het hier pas na een paar dagen verwerkt) Heb t geupload. support gecontacteerd. Die contacteerden payments. In 10 minuten alles geregeld en 5 minuten later geld op de rekening.

Dat is service en kwaliteit. En in mijn ogen de enige manier om een casino draaiende te houden. Natuurlijk wordt het moeilijker als het casino enorm groeit en er is amper genoeg support personeel. Maar wat jij meemaakt Linda is echt te gek voor woorden!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei linda100:

Bedankt voor jullie lieve bericht. Ik ga het geld zeker niet wegspelen. Heeft ook geen zin. Kan het wel proberen te verdubbelen maar wordt toch niet uitbetaald, is niet echt leuk spelen dan nog.  Zo lang het nog in mijn account zichtbaar is hou ik hoop. En zowel afgelopen donderdag als gisteren vertelden ze me dat het pas goed gekeurd is dus misschien toch nog een sprankje hoop. 😉. Ik laat het weten mocht ik het krijgen. 

Duik maar weer in de chat Linda. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg deze mail vandaag na 6 weken.  Eerst wordt er van 2250 euro 1000 gemaakt door bonus geld en vervolgens is alles weg. Staat de 50 euro die ik gestort heb terug in mijn account. En zelfs dat kan ik niet terug halen want ze betalen uit vanaf 100 euro. Wat een verschrikkelijk casino daar zien ze mij nooit meer terug. 

Screenshot_20210227-200138_Email.jpg

bewerkt door linda100 (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...