Spring naar bijdragen

Manipulatie van koersen, we gaan miljonair worden met zilver


Aanbevolen berichten

De afgelopen week is GameStop vol in het nieuws geweest in verband met het uitroken van short posities door het forum Reddit. 

We hebben met enkele Onetimers nu bijna 10k bij elkaar gebracht en handelen via Plus500 op dit moment in Zilver, waar ze proberen een nieuwe rit omhoog te maken om short sellers te verslaan.

Enkele grote hedgefondsen zijn reeds omgevallen door de koersstijgingen in AMC en GameStop. Gaan er nu meerdere vallen door een zilver hausse?

Zelf kun je ook handelen in zilver via Plus 500

Super hoog risico, maar de reward kan er ook zijn. Zijn honderden Reddit users afgelopen week miljonair geworden door de trade in Gamestop

BLIJF VOORZICHTIG MET DEZE HANDEL, maar het is zeker leuk om te volgen

Screenshot 2021-01-28 at 11.40.51.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je nu nog wilt beginnen te handelen in Gamestop en AMC dan ben je veel te laat. Net als Doge.

Leuk initiatief over Zilver, is dat ook via Reddit ontstaan?

Wat in ieder geval duidelijk is, wallstreet is rigged, dus mensen kom allemaal naar cryptoland, de blockchain is niet tegen te houden!!

19 uur geleden zei Wintvaakniet:

Waarom pakken jullie eigenlijk zilver als je vandaag nog kan cashen op GME,AMC,NOK,BB en NAKD?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei TheGreatOne:

Klopt helemaal! Niet moet kopen maar ik heb het gedaan en deel graag mijn liefde voor dit prachtige goedje.

Nee ik begrijp je, denk zelf nog steeds dat deze zilver hype in het leven is geroepen om de aandacht van Gamestop te halen. Maar denk alsnog wel dat in zilver veel potentie zit hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dat was me het gokje wel. Zo zie je hoe enorm deze markten gemanipuleerd (kunnen) worden.

De jongens die dit nieuws verspreid hebben, kopen zich lekker goedkoop in van tevoren, en oogsten juist om 14:30. Dit ondermijnt het te bereiken doel (Pump and HODL). Verdienen over de ruggen van de goedgelovigen. Achja, 3 tientjes mee verloren en zal volgende keer naar je luisteren @TheGallant

Ik ging er echter vanuit dat ik hiermee kon verliezen dus heb vrede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...