Spring naar bijdragen

Ik ben ruim 3,3 miljoen Euro waard en jij?


Aanbevolen berichten

Ik heb nu twee weken niet hard gelopen, tenminste niet getraind.  9 september de Dakar Challange gedaan, 9 km hardlopen en tussendoor 36 obstakels: muurtje klimmen, monkey bar, zandzakken sjouwen, kanoen, tijgeren door het zand, zwemmen en van 7 m hoog het water inspringen, megaglijbaan en nog meer. In een woord geweldig .... (....vermoeiend, ... leuk).
Afgelopen weekend een mud run van 2,5 km gedaan samen met dochter, wat minder inspannende obstakels, wel een stuk viezer geworden. Maar ook super leuk om samen te doen. Na over de finish te zijn gekomen, keek mijn dochter mij aan.... 'Mam doen we nog een rondje?'. Dus weer aangesloten bij de warming up van de volgende groep en nog een rondje gedaan.
 Oftewel beweging genoeg gehad, ook blauwe plekken genoeg nu, maar dat was het waard.
Nu weer trainen met het hard lopen, op naar de kwart marathon en dan door naar de halve....

Goed bezig!! Flinke progressie @subaqua!

Al vind ik het jammer als mensen het woord marathon ijdel gebruiken ;-) Bij mij op kantoor hadden ook meerdere mensen afgelopen april de Marathon Rotterdam gelopen...

“In een uur en 10 minuten!” - “Je bedoelt 10.6km?!” - “Jaaa, een kwart marathon!” Zucht.... Mijn antwoord aan deze mensen om ze uit te leggen wat er gebeurde: “Ik ben afgelopen zomer op 1/10e wereldreis geweest” - “1/10e wereldreis?” - “Jaaaa, kampeervakantie in Italië” ;-)

42.2km is een marathon en de wereld rond is een wereldreis..!
  • Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 hours ago, Hillichance said:



Al vind ik het jammer als mensen het woord marathon ijdel gebruiken 😉 Bij mij op kantoor hadden ook meerdere mensen afgelopen april de Marathon Rotterdam gelopen...

“In een uur en 10 minuten!” - “Je bedoelt 10.6km?!” - “Jaaa, een kwart marathon!” Zucht.... Mijn antwoord aan deze mensen om ze uit te leggen wat er gebeurde: “Ik ben afgelopen zomer op 1/10e wereldreis geweest” - “1/10e wereldreis?” - “Jaaaa, kampeervakantie in Italië” 😉

42.2km is een marathon en de wereld rond is een wereldreis..!

Hmmmm, dan is de Elfsteden Roeimarathon die @Gokholtante elk jaar roeit eigenlijk een gebeurtenis die bestaat uit 5,2 marathons...... (220 km gedeeld door 42 km....)

waterkaart Friesland.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-9-2018 om 23:31 zei Hillichance:


Goed bezig!! Flinke progressie @subaqua!

Al vind ik het jammer als mensen het woord marathon ijdel gebruiken 😉 Bij mij op kantoor hadden ook meerdere mensen afgelopen april de Marathon Rotterdam gelopen...

“In een uur en 10 minuten!” - “Je bedoelt 10.6km?!” - “Jaaa, een kwart marathon!” Zucht.... Mijn antwoord aan deze mensen om ze uit te leggen wat er gebeurde: “Ik ben afgelopen zomer op 1/10e wereldreis geweest” - “1/10e wereldreis?” - “Jaaaa, kampeervakantie in Italië” 😉

42.2km is een marathon en de wereld rond is een wereldreis..!

Thanks, ik zal mijn leven beteren. Op naar de 10km en daarna naar de 21km 😋😁😄

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben inmiddels weer 83 kilo schoon aan de haak, daar moeten er weer vijf van af. Mijn vriendin liet een foto van anderhalf jaar terug zien wat ik bereikt had na 3 maanden goed eten en sporten. De voor en na foto deed me wel iets haha. Tijd om weer er voor te gaan :) Die blokjesbuik verdwijnt zo als je er niks aan doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

https://www.kloostervesterun.nl/ zo uit mijn comfort zone en wordt eigenlijk per definitie laatste (de lijst van vorig jaar gezien met 90 renners) nou ja 89e, waarschijnlijk is de laatste renner iemand met een houten been. 

 

Good, gisteren in de auto met een andere jongere renner en hebben een challenge gedaan. Ik zei je krijgt een miljoen als je 1 km rent binnen 4 min. Mocht je de challenge accepteren en je rent 4min of langer erover gaat een been eraf. Kan je dit aan en kan je dan onder deze tijd rennen (terwijl het normaal een stuk hoger ligt). Hij ging voor de challenge, ik kreeg hem ook maar dan binnen 5 min. (terwijl mijn beste tijd nu 6.12 is maar dan in een run van 3km). Ik heb hem vanochtend gedaan in het bos, stortte na 1km neer ter aarde en dacht, wtf..... bij een check op mijn ren app.....fuck been moet eraf. (5.27).. Net de andere renner gesproken @TheGallant  wordt die miljonair of moet die ook hinkelend door het leven 😉

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren dus met de @TheGreatOne de challenge aangegaan. Voelde me vandaag goed, dus reed naar het bos. Klikt de auto op slot en dacht: ik laat hem even een poepje ruiken, ik loop onder die 4 minuten! Ik had mn oortjes ingedaan en mn programma ingesteld zodat ik kon volgen of ik op schema lag. Alles ging goed, ik haalde mensen in en die moeten hebben gedacht: wtf! Na 750 m stortte ik in en kon bijna niet meer, terwijl ik op schema lag. De laatste meters....hijgend, proestend...helaaaaas! Op 22 seconden na niet die 4 minuten gehaald. En wat er toen gebeurde...

Ik wilde eigenlijk 5 km uitlopen, maar ben omgedraaid. Ik kwam mensen tegen die ik even daarvoor als een hazewindhond inhaalde, mijn gezicht moet groen zijn geweest, want ik voelde me slecht. Ging op een gegeven moment door mn knieën, kotste de boel onder, liet mn mobiel vallen (en daar zit nu een barst in), rondom mn hart allemaal steken. Even dacht ik....het zal toch niet..?

Even verderop op een boomstronk gaan zitten, even uitpuffen, want durfde niet direct  in de auto te stappen. Na 10 minuten toch naar huis gereden. Nu een paar uur verder gaat het weer en denk ik het allemaal wel te overleven ;)

En die 4 minuten? Daar moet en zal ik nog eens onder kunnen duiken, nondejuu! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

311 (John) was mijn haas en klokte netjes ruim 32 minuten op de teller op de 5KM race in Assen. Na 35 jaar weer een wedstrijd rennen en mooie voorbereiding voor de gave race in Vegas (The Strip) ging wel kapot op het einde maar dat hoort er schijnbaar bij. Lekker buiten mijn comfort zone maar toch gedaan met buikpijn ;-0

IMG_4568.jpg

IMG_4572.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

https://www.kloostervesterun.nl/ zo uit mijn comfort zone en wordt eigenlijk per definitie laatste (de lijst van vorig jaar gezien met 90 renners) nou ja 89e, waarschijnlijk is de laatste renner iemand met een houten been. 

 

Good, gisteren in de auto met een andere jongere renner en hebben een challenge gedaan. Ik zei je krijgt een miljoen als je 1 km rent binnen 4 min. Mocht je de challenge accepteren en je rent 4min of langer erover gaat een been eraf. Kan je dit aan en kan je dan onder deze tijd rennen (terwijl het normaal een stuk hoger ligt). Hij ging voor de challenge, ik kreeg hem ook maar dan binnen 5 min. (terwijl mijn beste tijd nu 6.12 is maar dan in een run van 3km). Ik heb hem vanochtend gedaan in het bos, stortte na 1km neer ter aarde en dacht, wtf..... bij een check op mijn ren app.....fuck been moet eraf. (5.27).. Net de andere renner gesproken [mention=62]TheGallant[/mention]  wordt die miljonair of moet die ook hinkelend door het leven

Mag ik de challenge aangaan? 5km in 19:55 is 3:59m p/km. De 10 wilde ik in 39:59m, maar ben op 41:55m als toptijd afgehaakt (minder gaan trainen). M’n snelste km is trouwens 3:08m... 🕺🏿 Als je bedenkt dat marathonlopers 3 min p/km lopen en dat 42km lang, dan denk je bijna dat Ethiopiërs en Kenianen buitenaardse wezens moeten zijn; onmenselijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei Hillichance:

Mag ik de challenge aangaan? 5km in 19:55 is 3:59m p/km. De 10 wilde ik in 39:59m, maar ben op 41:55m als toptijd afgehaakt (minder gaan trainen). M’n snelste km is trouwens 3:08m... 🕺🏿 Als je bedenkt dat marathonlopers 3 min p/km lopen en dat 42km lang, dan denk je bijna dat Ethiopiërs en Kenianen buitenaardse wezens moeten zijn; onmenselijk!

Pfff, jemig wat een snelheden. Ik was al blij dat ik de 5 km (eerste run ooit) net onder de 37 minuten haalde in juni.. en  de 7,4 km trailrun in 58 minuten (met een drinkpauze) eind juli.

Mijn laatste training was  mijn snelste km 6,49 minuten...

Maar daar komt ook bij dat ik nog een behoorlijk aantal kg af te vallen heb en ik las dat je met 1 kg minder (overtollig) lichaamsgewicht zo'n 3 sec/km sneller loopt. Dus ik heb nog wat snelheidswinst te gaan! Ben eerst al blij als ik straks de 10 km uit kan lopen op de www.eindhovenurbantrail.nl op 9 dec a.s. 

Dan doortrainen naar de halve marathon en natuurlijk snelheid nog zien te verbeteren. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@SubAquajij bent goed bezig. Je loopt hard tenminste en het merendeel, zoals ik doen dat niet. Ik heb respect voor mensen die hun eigen doelen proberen te realiseren. Goed bezig en dat geldt ook voor de andere sportievelingen onderons. Hardlopen zit er niet in voor mij. Sportief ben ik niet maar probeer steeds vaker te  wandelen en de fiets te pakken. Net wat gewandeld en morgen op de fiets naar Casteren. Zijn geen verre afstanden maar ik ben bezig.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag weer naar de sportschool geweest voor mijn personal trianing. Ook gewogen en Yessss, - 2 kg. En toen....

Kwam de trainer met een 'deal or no deal': Voor 1e kerstdag moet ik halen:

- gewicht -5,5 kg, vet% -4,5 %

-Kracht: squat 15 kg per kant 3x 12 herhalingen, deathlift 15 kg per kant 3x 12 herhalingen, bankdrukken 5 kg per kant 3x 12 herhalingen, shoulder press 2,5 kg per kant 3x 8 herhalingen.

Als ik mijn doelen behaal ligt er een leuk presentje voor me klaar, haal ik het niet dan heeft de trainer een leuke opdracht voor me in petto ;)

Ik heb er 'deal' van gemaakt, dus we moeten er tegen aan.

Dus vandaag al aan de slag geweest met krachttraining en begonnen met:

squat 10 kg per kant 3x 12 herhalingen, deathlift 10 kg per kant 3x 12 herhalingen, shoulder press 0 kg per kant, alleen de stang 3x 8 herhalingen.

 

Ga ik het halen????

bewerkt door SubAqua (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Lekker op schema, over 3 weken is het zover en mag ik de 10K rennen met de mannen over de Strip. Het mooie van al die vervellende trainingen is dat de bijvangst minder kilo's op mijn lichaam zitten maar vooral, mijn conditie, mentaal en sterkte zijn behoorlijk toegenomen en dat maakt het leven echt een stuk leuker en interessanter. Rennen mag dan absoluut kut zijn, de bijvangst gaat ervoor zorgen dan ik na 11 november blijf rennen door de bossen van Assen :)

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Challenge gehaald op naar de volgende en een hele belangrijke. Ik scheur uit mijn pak en ben 10kg te zwaar. Samen met @ROELETTE in de app sturen we elke week onze weegschaal foto door. Het moet een way of life gaan worden en dit resultaat willen we voor 1 mei '19 hebben behaald. Dit topic en de verhalen hebben mij geïnspireerd en het is tijd om sommige gewoontes op de schop te gooien. 

Daarnaast heb ik met @TheGallant elke donderdag nog de 1km zo hard je kan lopen wedstrijd staan en staat voor mij op 4.59.

 

Op een gezonder leven, zelfs @MrT gaat meedoen.

f4fd3d46-7a60-48f8-903e-fc3d4eee7521.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice, een Challange of doel helpt je wel, zo heb ik die met mijn Personal trainer. Doelen gehaald dan krijg ik een presentje, doelen niet gehaald dan krijg ik een opdracht. Mijn krachttrainingsdoelen met deadline eerste kerstdag zijn gehaald, nu het gewichtsdoel nog.....

Ook zet ik doelen voor mezelf. Heb me bijvoorbeeld al ingeschreven voor de 1/2 marathon van 17 november 2019 in Las Vegas. Hoppa, trainen maar!!! IMG_20181114_215530.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei SubAqua:

Nice, een Challange of doel helpt je wel, zo heb ik die met mijn Personal trainer. Doelen gehaald dan krijg ik een presentje, doelen niet gehaald dan krijg ik een opdracht. Mijn krachttrainingsdoelen met deadline eerste kerstdag zijn gehaald, nu het gewichtsdoel nog.....

Ook zet ik doelen voor mezelf. Heb me bijvoorbeeld al ingeschreven voor de 1/2 marathon van 17 november 2019 in Las Vegas. Hoppa, trainen maar!!! IMG_20181114_215530.jpeg

Dat zou ik echt maximaal knap vinden! Succes!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...