Spring naar bijdragen
LasVegasNic

Ik ben ruim 3,3 miljoen Euro waard en jij?

Recommended Posts

Op 16-3-2015 om 22:30 zei LasVegasNic:

Aangezien ik vaak te horen krijg dat ik mijn gewicht in goud waard ben kan ik jullie dus mededelen dat ik, bij een de huidige goudprijs van bijna 33.000 euro per kilo, dus ruim 3,3 miljoen euro waard ben. Veel te veel voor iemand van 1 meter 75.

3.5 jaar geleden maakte mijn Vegas held @LasVegasNic deze post en 2 dagen geleden is deze challenge voor mij echt begonnen samen met @ROELETTE en @MrT  Het moet een way of life worden, punt! 2 dagen on route nu en is lastig omdat het systeem er aan moet wennen maar de app groep helpt enorm en veel thee drinken (zonder suiker) helpt ook 🙂

Film van de 10k race in Vegas is ook klaar (dank Roel)

• Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3.5 jaar geleden maakte mijn Vegas held [mention=7]LasVegasNic[/mention] deze post en 2 dagen geleden is deze challenge voor mij echt begonnen samen met [mention=213]ROELETTE[/mention] en [mention=899]MrT[/mention]  Het moet een way of life worden, punt! 2 dagen on route nu en is lastig omdat het systeem er aan moet wennen maar de app groep helpt enorm en veel thee drinken (zonder suiker) helpt ook

Film van de 10k race in Vegas is ook klaar (dank Roel)

Probeer de app fat secret eens, geeft goed inzicht in je vet/eiwit en koolhydraatgebruik.
IMG_20181116_141259.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Samen met [mention=213]roelette[/mention],[mention=240]hillichance[/mention] @ thegreatone in een appgroepje! Iedere week knallen om die 1k zo snel als kan te lopen. Snelste tijd op de 1km: 4:16

Wil ooooit onder de 4 minuten lopen! IMG_1792.thumb.jpg.2d7976fcf26ca9a3cb8523737857ca98.jpgIMG_1626.thumb.jpg.e149cdab5c2be388f288db69f617fa87.jpg

IMG_1801.jpg

• Like 2
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Afgelopen zondag weer een stuk hardgelopen, dit keer de 10 km helemaal af gemaakt. Laatste km was pittig. Maar toch gelukt.

Zit nog net boven de tijd van @TheGreatOne, maar we gaan door met trainen. Nog een jaartje te gaan tot aan de halve marathon!

Inmiddels heb ik van de challange met mijn personal trainer de krachtdoelen allemaal behaald

(-Kracht: squat 15 kg per kant 3x 12 herhalingen, deathlift 15 kg per kant 3x 12 herhalingen, bankdrukken 5 kg per kant 3x 12 herhalingen, shoulder press 2,5 kg per kant 3x 8 herhalingen.)

Nog druk aan de slag met de gewichtsdoelen....

bewerkt door SubAqua
  • Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sinds 3 weken is er een afval Onetime eiland app groep(je) met (te) gevoelsmatig dikke Onetimers 🙂 . De bedoeling is dat we minimaal 10% afvallen tot 1 mei' 19en elkaar van tips & Tricks voorzien. Elke woensdag is het weeg dag en moet je een foto erin gooien van de weegschaal (met je erop). Op moeilijke momenten (en die zijn er veel ) kan je inspreken en krijg je weer support terug. Ben jij een echte (of voel je je zo) Onetimer en wil je eigenlijk ook KG's eraf en graag gemotiveerd worden en blijven dan is het misschien wat voor je en kan je mij een privé berichtje sturen en zetten we je erbij. Ik ben al 3.2kg kwijt na Vegas door het gelul van @ROELETTE @Brian What Else en @MrT in deze app groep.

• Like 4
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het gaat goed met het afvallen, nu in 2 weken tijd 2,8 kg kwijt geraakt. Nog 100 gram te gaan en dan heb ik ook mijn gewichtsdoel behaald. Trainer, kom maar op met dat presentje 😃

Inmiddels in totaal 13 kg afgevallen in 14 maanden. Nu doorzettten.

bewerkt door SubAqua
  • Like 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei SubAqua:

Het gaat goed met het afvallen, nu in 2 weken tijd 2,8 kg kwijt geraakt. Nog 100 gram te gaan en dan heb ik ook mijn gewichtsdoel behaald. Trainer, kom maar op met dat presentje 😃

Inmiddels in totaal 13 kg afgevallen in 14 maanden. Nu doorzettten.

Chapeau! In Las Vegas niet viel aangekomen. 2 kilo en ik woog 88 kilo na thuiskomst. HIerna Sinterklaas en een aantal keer uiteten. Ik ben bang dat ik het meer is geworden. Voor mij geldt ieder pondje gaat door zijn mondje. Zoveel als ik in Vegas heb gelopen, gemiddeld 20K stappen per dag, zo weinig loop ik nu. Ik heb nog 1 week vrij en ga dan werken. Komende periode kerstdagen en andere feest en verjaardagen. Na 1-1-2019 weer meer in het gareel. Samen met mijn vrouw. Kijken of ik weer naar de 82 kan. Vitaliteit is zo belangrijk. Bloedwaarden waren wel goed, cholesterol en bloedsuiker.  

Wens een ieder succes met zijn, haar uitdagingen, doelstellingen. Bij mij s het de mindset en volhouden.Wordt vervolgd ook in het nieuwe jaar.

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pffff..... afvallen....voor mij een constante strijd geworden sinds de lagere school. Mijn BMI was altijd te hoog, ik sleepte altijd way to many kilo’s met me mee. Over eten, koolhydraten, veel drinken.......ik kan je er alles over vertellen......hier zit ervaringsdeskundige numero uno qua diëten .......

De grote truck zit hem idd in verandering van levensstijl voor de rest van je leven. Afvallen is easy, op gewicht blijven is lastiger.....

Mijn gewicht heeft geschommeld tussen de 85 en 128 kilootjes......

nu is mijn gewicht al een jaar of 7 steady op 93 kg ......... (mede dankzij een chirurgische ingreep als hulpmiddel).....

Zet hem op allemaal...... Change your way of life!!

• Like 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Arghhhhh, @Gokholtante is ook aan het aankomen. Ondanks de vele kilometers op de roeimachine per week. (40 km deze week) Het leven is gewoon te goed, te mooi en te leuk. Nou van middag dan maar naar het zwembad. 2 km borstcrawl doen.....goed voor 700 kilocalorieën.

• Like 3
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nou, al mijn doelen zijn behaald voor de kerst. Kadootje laat nog even op zich wachten, maar het wordt in ieder geval een shirt.

Even een terugval door kerst en oud/nieuw, maar weer op de goede weg. Binnenkort krijg ik van mijn trainer weer een nieuwe challenge, we zullen zien.

• Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden