Spring naar bijdragen

Ik ben ruim 3,3 miljoen Euro waard en jij?


Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Tsja, ik zal dan ook maar iets vertellen hier, aangezien ik gestart ben met een afvaltraject om mijn eigen waarde af te laten nemen.

17 mei ben ik gestart met een personal trainer, voor een traject van 26 weken. Eten met voedingslijsten, waarvan de hoeveelheid calorien afnemen afhankelijk van je (afnemende) gewicht en de hoeveelheid die je sport. Daarnaast 1x per week onder begeleiding sporten en thuis sporten. 

Doel is vooral weer beter in mijn eigen vel te komen zitten en de nodige kg af te vallen natuurlijk.

Ik laat mijn beginwaarde nog even achterwege, eerst even kijken hoe het traject gaat lopen de komende maanden.

Afgelopen donderdag (2 juni) weer geweest om te sporten en te wegen, aangezien ze meteen een week vakantie had... Wel een paar lastige weken achter de rug, want elk weekend een etentje gehad of een verjaardag.

Ondanks dat is mijn waarde toch met (uitgaande van een goudprijs van 33K per kg)  138.600 euro afgenomen, een goed begin al zeg ik het zelf.

P.s. Dit verklaard ook meteen waarom ik 3 juni bij het OT etentje aan de salade zat  ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben in het bezit van de diploma's voedingsleer en gewichtsconsulente. Al vanaf mijn 14e aan het lijnen geweest. Als schildklierpatiënte gewichtsschommelingen, met nu 8 kg. teveel. Ik wens iedereen die baalt van zijn/haar gewicht sterkte met afvallen. Hoeveel ik waard ben? Genóeg! ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@SubAqua, inderdaad een goed begin. Ik wil nog 66K minder waard worden en dan vind ik het voldoende. Ik ben nog wel te zwaar maar mijn BMI zit ruim onder de 30. Trouwens Salade is lekker, ik eet het graag en soms met een lekkere biefstuk erbij :-) Nu nog meer gaan sporten maar dat is voor mij een grotere uitdaging,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Inmiddels al weer twee weken verder, sinds mijn vorige post. Weer even uitgaande van een goudprijs van 33K per kg goud, ben ik in die twee weken tijd weer 72.6K aan waarde verloren.

Inmiddels dus in totaal 211.2K in waarde gedaald.

Het sporten is leuk en afwisselend, na de nodige stretch oefeningen ook buik/bil/beenspieren geoefend en lekker een potje geboxt. Ik zit met een zwakke rug en nog wat andere zaken, daar ook speciale oefeningen voor gekregen om thuis te doen.

Het eten is ook afwisselend en lekkere gerechten, het hele gezin eet mee.

We gaan dus zo lekker door.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SubAqua zei:

Inmiddels al weer twee weken verder, sinds mijn vorige post. Weer even uitgaande van een goudprijs van 33K per kg goud, ben ik in die twee weken tijd weer 72.6K aan waarde verloren.

Inmiddels dus in totaal 211.2K in waarde gedaald.

Het sporten is leuk en afwisselend, na de nodige stretch oefeningen ook buik/bil/beenspieren geoefend en lekker een potje geboxt. Ik zit met een zwakke rug en nog wat andere zaken, daar ook speciale oefeningen voor gekregen om thuis te doen.

Het eten is ook afwisselend en lekkere gerechten, het hele gezin eet mee.

We gaan dus zo lekker door.....

Goed bezig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SubAqua zei:

Inmiddels al weer twee weken verder, sinds mijn vorige post. Weer even uitgaande van een goudprijs van 33K per kg goud, ben ik in die twee weken tijd weer 72.6K aan waarde verloren.

Inmiddels dus in totaal 211.2K in waarde gedaald.

Het sporten is leuk en afwisselend, na de nodige stretch oefeningen ook buik/bil/beenspieren geoefend en lekker een potje geboxt. Ik zit met een zwakke rug en nog wat andere zaken, daar ook speciale oefeningen voor gekregen om thuis te doen.

Het eten is ook afwisselend en lekkere gerechten, het hele gezin eet mee.

We gaan dus zo lekker door.....

Mooi resultaat! Ga zo door!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze stok heb je af en toe nodig. De volgende stok die ik eigenlijk moet oprapen is sporten. Sporten is niet echt mijn ding maar het is nodig om me vitaler en energieker te voelen. Ook is het beter voor mijn rug. Ik ga weer beginnen met zwemmen en na de vakantie even kijken wat ik meer op wil pakken. Huisarts adviseerde hardlopen. Wil ik best doen maar ik heb al heel lang last van mijn achillespezen. Weet niet of het dit gaat worden. Wordt vervolgd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Het was weer tijd om te sporten en te wegen, nou ja dat was het vorige week ook, maar om nou elke week te posten ;)

Sporten blijft nog wel afzien, de personal trainer weet ons goed in het zweet te werken (gelukkig). Helaas de laatste week wat minder effectief geweest voor het afvallen (maar dat heeft ook met wat hormonale zaken te maken :P).

Resultaat van de afgelopen 2 weken: mijn waarde is met 46,2K gedaald (weer uitgaande van een goudprijs van 33K per kg goud) 

Totaal waardeverlies is nu: 257.4K

 

En we blijven doorgaan....

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 30-6-2016 om 22:06 zei SubAqua:

Het was weer tijd om te sporten en te wegen, nou ja dat was het vorige week ook, maar om nou elke week te posten ;)

Sporten blijft nog wel afzien, de personal trainer weet ons goed in het zweet te werken (gelukkig). Helaas de laatste week wat minder effectief geweest voor het afvallen (maar dat heeft ook met wat hormonale zaken te maken :P).

Resultaat van de afgelopen 2 weken: mijn waarde is met 46,2K gedaald (weer uitgaande van een goudprijs van 33K per kg goud) 

Totaal waardeverlies is nu: 257.4K

 

En we blijven doorgaan....

 

 

Goed bezig, en dit weekend fijn genieten van de kermis in Eersel. @SubAqua & @Gebruiker, jullie hebben het verdiend. Niet teveel oliebollen eten ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Afgelopen donderdag was het ook weer weegtijd. 

Het is nu toch wel wat moeilijker, maar het blijft lukken om minder waard te worden :P

Resultaat van de afgelopen twee weken: mijn waarde is met 49,5K gedaald (weer uitgaande van een goudprijs van 33K per kg goud) 

Totaal waardeverlies is nu: 306.9K

En we gaan weer stug verder......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

1 uur geleden zei LasVegasNic:

@SubAquagoed bezig. Ik ben benieuwd of ik na mijn vakantie naar Portugal weer wat meer waard ben geworden. Ik hoop maximaal 66K. Op vakantie gewoon veel meer bewegen, zwemmen en dit na mijn vakantie oppakken. Eerst nog een week werken.

@LasVegasNic, Dank je. Het valt niet mee zo in de zomer, een biertje, ijsje...... Maar we zetten gewoon door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.