Spring naar bijdragen

Storten via MuchBetter


Mitchbtc

Aanbevolen berichten

Goedenavond Onetime,

Een tijd geleden heb ik een MuchBetter account aangemaakt, om zo geld te storten bij een online casino als ik bijvoorbeeld mijn rabo scanner niet bij had.

Je moet je hier uiteraard verifiëren en dat heb ik meteen gedaan. Hierna heb ik €100 gestort, maar het is ondertussen al meer dan een maand geleden dat ik de app heb gedownload, mezelf heb geverifieerd en geld gestort heb.

 

Telkens als ik de app open krijg ik de volgende melding:

Aanvullende informatie verreist (zie foto)

 

ik heb meerdere malen gemaild, contact opgenomen via Facebook messenger en op hun site gekeken, maar ik krijg telkens geen reactie.

Weet iemand wat er met MuchBetter aan de hand is, of wat ik hier aan kan doen?

 

 

  

701E17A1-B535-4D24-9A9A-82EB8C7D7042.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.