Spring naar bijdragen

OneTime gaat naar Las Vegas!


Nomore

Aanbevolen berichten

  • Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Totaal onverwacht mis ik Vegas. Dacht echt dat ik die stad kon missen als kiespijn. Not.

Kortom: ik ga mee !

Daar ik voor werk in San Diego moet zijn, combineer ik werk en weekje Vegas. Tot Maart !!

Hahahaha, wowowowow! Dat had ik niet gedacht Jack! Super leuk om te horen. Geweldig!!!!!!!!! :D See you in maart dan... Vegasssssssss baby!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Totaal onverwacht mis ik Vegas. Dacht echt dat ik die stad kon missen als kiespijn. Not.

Kortom: ik ga mee !

Daar ik voor werk in San Diego moet zijn, combineer ik werk en weekje Vegas. Tot Maart !!

Hahahaha, wowowowow! Dat had ik niet gedacht Jack! Super leuk om te horen. Geweldig!!!!!!!!! :D See you in maart dan... Vegasssssssss baby!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
Hoeveel onetimers zijn er nu volgend jaar Maart in Vegas?

Ga zelf ook weer, zou met een vriend gaan maar wordt hoogst waarschijnlijk weer een keertje alleen...

Dat probleem had ik ook maar ben toen toch maar alleen gegaan.

Ik lees dat van woensdag 9 t/m zaterdag 19 maart 2016 Bon Sjans en SubAqua in Vegas zitten.

JackPot & TheGreatOne zitten ook medio maart in Vegas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

JackPot wrote:

Vooralsnog is het prima betaaldaar hoewel de verder stijgende dollar niet helpt. Geluukig las vegas al geboekt

In verhouding tot andere maanden is het duur, laat ik het zo zeggen. Ik heb geluk gehad met de prijs van de vlucht en wat koopjes voor de kamers. Nu afwachten wat er nog aan mlife offers komt en via MyVegas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet mijn hotelovernachtingen van 9 t/m 19 maart nog boeken en ik vind het allemaal maar erg duur. Misschien ga ik maar met @SubAqua een 48-uur sessie doen en val ik soms even bij haar op schoot in slaap, hoef ik in ieder geval geen paar honderd euro voor 2 nachten te betalen \:D/

We kunnen ook in shifts slapen, @Bon Sjans :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.