Spring naar bijdragen

Feestje thuis


Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Misschien niet helemaal gepast op dit forum, maar als trouw lid, wil ik jullie om een gunst vragen.

Ik ga hier ook geen reclame maken, maar vraag aan jullie om hieronder neer te zetten, wat jullie zouden intypen op google.

Zelf ben ik namelijk eigenaar van een bedrijfje welke obers/butlers, kortom bediening bij mensen thuis verzorgt.

Stel jij geeft een feestje en wilt onzorgt worden van alles mbt bediening, afwas, etc. Dan kun je daar iemand voor inhuren.

Hoe zou jij dit opzoeken op google?

Ps. Misschien is het ook wel een idee om eens met zijn allen bij iemand thuis af te spreken. Ik zorg ervoor dat niemand wat tekort komt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 maanden later...

Ik zou googlen op: Thuis een feest geven. Hulp gezocht bij thuisfeest. Hoe verzorg ik een feest met bediening. Butler in huren op feest. Inderdaad veel combinaties en even zoekende naar de juiste woorden. Ben benieuwd hoe de anderen dit op zouden zoeken.

Zou een mooie test zijn Frank om een stel losgeslagen gokkers te verwennen met je butler kunsten :-) Ik denk zeker dat we in de toekomst wel een meet & greet gaan doen als er een leuke aanleiding is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat de greatone zegt. En dat je ook eens met een google vertegenwoordiger kan overleggen. Volgens mij kun je voor 50,- per jaar een of ander dingetje afsluiten. Dat je beter te vinden bent op google. Ik heb alleen geen flauw idee hoe deze dienst heet. Als dat een of klantje of twee erbij oplevert, dan heb je dit vast al terugverdient.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Google adwords, facebook ads werken prima, als je weet hoe. Wat wel zo is, is dat de meeste mensen die hiervan gebruik willen maken on realistische verwachtingen hebben ;) Maar aan de andere kant zijn er ook zeker bedrijven de gouden bergen beloven...@ offtopic

Nu weer naar het topic: Cool lijkt me zeker leuk om eens mee te maken, een meet. @FrankK ik zal zoeken op bediening thuis, of catering aan huis, of butlers inhuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Adword tool van Google al gebruikt?

Die geeft ook direct suggesties bij het zoekwoord dat je al bedacht hebt en geeft het zoekvolume en daarmee dus ook de populariteit van het woord weer.

Zelf moest ik direct denken aan Tuinfeest.

Geen idee wat dat ermee te maken heeft, maar dat zou een van de weinige feesten zijn die ik zelf groots georganiseerd zou vieren :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine tip van mij als professioneel online marketeer: HUUR GEEN GAST IN OM DIT VOOR JE TE REGELEN! Het zijn allemaal wichelroedelopers en Farizeëers!

Nu we dat uit de weg hebben: Het is geen kwestie van "wat mensen denken". Het is gewoon keiharde wetenschap!

Kom eens door met die URL, dan kijk ik wel even voor je! Het is overigens niet alleen een kwestie van: Bieden en je staat bovenaan. Het gaat er ook om hoe je website in elkaar zit en wat er opstaat!

Als jij een website over sporthengels hebt kun je bieden tot je een ons weegt maar dan kom je NOOIT (!!!) in een top 3 spot in google bij de betaalde advertenties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had via je linkedin al de website achterhaald.

Paar dingen die me sowieso al duidelijk worden:

Je URL bevat niet de woorden waar het je om gaat.

Gallantandmore zou net zo goed kunnen slaan op een wijnhandel, een meubelzaak of aan galerie.

Mijn eerste tip zou zijn om een URL te pakken die aansluit bij je dienstverlening.

Dan zou ik kijken naar de gebruikte software: Je gebruikt momenteel Joomla. Een opvallende keuze. Zeker voor het type website wat je draait is denk ik Wordpress een betere keuze. Wordpress heeft aanmerkelijk betere standaard-SEO.

Wat me verder opvalt: Je hebt alle pagina's op dezelfde hierarchische positie in de root staan. Dat is niet aan te raden. Je zegt eigenlijk nu tegen google: Ik vind de blog net zo belangrijk als de contactpagina en die is weer net zo belangrijk als de recensies. Google heeft moeite de inhoud van die content in te schalen ten opzichte van elkaar en beoordeeld alles op gelijk niveau. Er zijn geen onderlinge verhoudingen. Dat komt uiteraard je SEO niet ten goede. De enige pagina die dieper ligt dan de rest is de offerte-pagina!

En zo zijn er nog allerlei kleine technische dingetjes aan te merken, maar die zijn momenteel minder belangrijk. Op verzoek kan ik je daar wel een keer over inlichten, maar daar is dit niet het platform voor denk ik!

Dan nog even op marketing-vlak: Ik zou misschien best wel interesse hebben in het huren van een extra handje bij een feest. Maar ik heb geen flauw idee wat me dat gaat kosten! Moet ik denken aan een paar honderd euro? Duizend euro? Als een website mij geen prijsindicatie geeft, kan ik ook niet inschatten of dat enigszins binnen mijn budget past en ga ik dus ook niet mailen, maar ik blijf net zo lang zoeken tot ik een site heb gevonden die me wel een indicatie geeft.

Misschien een soort rekentooltje op de site? Of een claim: Al vanaf: €xxx. Dan heb ik in elk geval een ballpark-figure en kan inschatten of het binnen mijn budget zou passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @cashcow,

Omdat ik eigenlijk alles zelf in de hand heb gehouden,kunnen er inderdaad op en aanmerkingen zijn.

Voor zoverre ik weet, vind google de url niet meer zo interessant als voorgaande jaren. Vandaar dat ik bewust mijn bedrijfsnaam heb vermeld.

Joomla heb ik gekozen aangezien mij dat het makkelijkst leek. Ik zal daarom ook niet afstappen hiervan.

Wat je me wel mag uitleggen is hoe ik die verschillende lagen kan aanbrengen. Via pb of hier.

Ik kies bewust niet voor een rekentool, vanwege het contact dat ik wil leggen. Maar kan het altijd proberen om al aan te geven waar het zal starten.

Top dat je het even hebt bekeken,

Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.