Spring naar bijdragen

Feestje thuis


Aanbevolen berichten

Graag jullie input: voor mijn site ben ik op zoek naar vragen die men stelt aan google. Vragen die gaan over het inschakelen van hulp bij een feestje. Ik verhuur mezelf als een soort butler/ober. Kunnen jullie met wat (lange) zinnen op de proppen komen die jij aan google zou stellen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of je een Google Analytics tracker (uitgebreide bezoekersteller) of iets soortgelijks op je website hebt geïmplementeerd? Hier kan je heel veel info uit halen, onder andere de exacte zoekwoorden waarop men zocht waardoor ze bij jou site uitkwamen. Dit geeft een goed inzicht in de manieren waarop je doelgroep zoekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet niet of je een Google Analytics tracker (uitgebreide bezoekersteller) of iets soortgelijks op je website hebt geïmplementeerd? Hier kan je heel veel info uit halen, onder andere de exacte zoekwoorden waarop men zocht waardoor ze bij jou site uitkwamen. Dit geeft een goed inzicht in de manieren waarop je doelgroep zoekt.


Ja ik doe niets anders...;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat kost een kelner, hoeveel geld kost een butler, hoe kan ik een ober huren, hoe huur ik een kelner voor een feest, kelner bij bruiloft.

woorden als: huwelijk, jubileum, bedrijfsfeest, feest, verjaardag, goedkoop, kelner, butler, hulp, serveren, inhuren, bestellen. 


Fijn@roelette


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.