Spring naar bijdragen

Wat is jou favoriete gokkast in een speelhal?


Aanbevolen berichten

22 minuten geleden zei rhellevo:

Heb jij zelf het programma geschreven?

@rhellevo ben geen programmeur maar als je die dingen jaren lang heel veel speelt dan gaan jezelf een aantal spel patronen opvallen

ook zie ik de mysterie  prijzen van te voren komen nou is dat opzich niet zo moeilijk maar ik ben al in het stadium dat ik zelfs van te voren zie wanneer het de maximale mysterie prijs is @DFM kan dit bevestigen heb het toen voorgedaan bij de laatste jacks tour

bewerkt door coinflippers (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[mention=109]rhellevo[/mention] ben geen programmeur maar als je die dingen jaren lang heel veel speelt dan gaan jezelf een aantal spel patronen opvallen
ook zie ik de mysterie  prijzen van te voren komen nou is dat opzich niet zo moeilijk maar ik ben al in het stadium dat ik zelfs van te voren zie wanneer het de maximale mysterie prijs is [mention=416]DFM[/mention] kan dit bevestigen heb het toen voorgedaan bij de laatste jacks tour

Ik kan ook de mysterieprijzen zien :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei coinflippers:

@rhellevo ben geen programmeur maar als je die dingen jaren lang heel veel speelt dan gaan jezelf een aantal spel patronen opvallen

ook zie ik de mysterie  prijzen van te voren komen nou is dat opzich niet zo moeilijk maar ik ben al in het stadium dat ik zelfs van te voren zie wanneer het de maximale mysterie prijs is @DFM kan dit bevestigen heb het toen voorgedaan bij de laatste jacks tour

Ik kan bevestigen dat @coinflippers de Red & Green Peppers zeer goed kent. O.a. kan Coinflippers zien aan het starten van de rollen of er een mystery pepper prijs op 1 of meerdere winlijnen gaat vallen. Het heeft mij een half uur gekost om het ook te zien, maar ik kan het nu ook. Je kunt er tactisch geen gebruik van maken want de inzet kun je op dat moment niet veranderen, maar het geeft wel aan dat er "giveaway's" zijn om het gedrag te kunnen zien op sommige momenten bij automaten. Toen ik het ook doorhad en kon zien (het is zeer subtiel te zien, maar als je het weet dan kun je het niet missen)  kun je er niet meer omheen dan hier continue op te letten ? , maar op een gegeven moment zei Coinflippers "wordt een grote" en toen kreeg ik 2 pepperlijnen met 800 punten per lijn geloof ik. Coinflippers ziet dit! ?

Ik wil nog maar even aanhalen dat ik een techneut ben die niet in sprookjes geloof, en mij leidt je ook niet om de tuin, bijv. net als die hele oeverloze discussie over de geautomatiseerde roulette die overduidelijk uitkomsten aanstuurt. Dat dat topic één wolk van onsamenhangend gebrabbel is geworden komt doordat iedereen die de skills heeft om toetsen in een toestenbord in te drukken in dat topic mag posten. vandaar dat ik af en toe roep: stop, heeft geen enkele zin, behalve als we de broncode hebben.  (het woord forum komt van de Romeinen, maar je mocht daar pas wat roepen als je ook daadwerkelijk enig benul hebt als je weet waarover je praat)

Kortom, @coinflippers weet waarover hij hier praat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei coinflippers:

@hotshot123 goed besluit om af te tikken trippel barren zijn vaak de eindprijs  als het nu 1600 op een rij pepers waren had je door moeten schakelen naar inzet  100  als je daar dan een of meerdere lijnen van 4000 op de pepers krijgt dan gaat die hele mooie dingen doen als je hem daarna op inzet 200 durft te zetten

na deze prijs heb ik 1 druk inzet 100 gedaan,dat was niks toen heel verstandig uitbetaald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn 'all time favorite' is er eentje uit de oude doos. (zie: winbank nog in guldens. :))
Wat heb ik deze kast vervloekt wanneer ik boven weer eens 'BAR' koos en er een volle bak 'SEVENS' viel.
Maar wat mijn betreft ongekende spelbeleving omdat de illusie gewekt werd dat je een keuze had.

000001833481_1.jpg

bewerkt door Gokje (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Gokje:

Mijn 'all time favorite' is er eentje uit de oude doos. (zie: winbank nog in guldens. :))
Wat heb ik deze kast vervloekt wanneer ik boven weer eens 'BAR' koos en er een volle bak zevens viel.
Maar ongekende spelbeleving.

000001833481_1.jpg

Jouw gokkast/spaarpot @Gokje ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Gokje:

Mijn 'all time favorite' is er eentje uit de oude doos. (zie: winbank nog in guldens. :))
Wat heb ik deze kast vervloekt wanneer ik boven weer eens 'BAR' koos en er een volle bak 'SEVENS' viel.
Maar wat mijn betreft ongekende spelbeleving omdat de illusie gewekt werd dat je een keuze had.

000001833481_1.jpg

als je geen zin had om te kiezen ,kon je de knoppen BAR en 7 ook tegelijk in drukken

dan werd de inzet er 2 keer afgehaald,maar dan speelde je met Bar en 7 tegelijk,ja en een paar lijnen goed is gewoon 200 punten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei hotshot123:

als je geen zin had om te kiezen ,kon je de knoppen BAR en 7 ook tegelijk in drukken

dan werd de inzet er 2 keer afgehaald,maar dan speelde je met Bar en 7 tegelijk,ja en een paar lijnen goed is gewoon 200 punten

Klopt maar budget om beiden te kiezen hadden 'we' toen zelden. Deze kast waren we meestal met een groepje aan het spelen in een horecagelegeheid vaak op tijden dat we eigenlijk op school hoorde te zitten. :) LOL.. hele groep van die vervelende spijbel schoffies er omheen en iedereen zwaar ADHD over wat er zou gaan vallen.

Overigens niet alleen boven viel regelmatig 200 punten ook beneden had je serieus kans op prijzen van 100 of 200 punten. Waar we toen der tijd ook veel op speelden was de 'Lotus' die ernaast stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei rhellevo:

Niet kopen , krijg je spijt van, blijf lekker in gedachten van vroeger.

Ja beter inderdaad.. ik denk dat wanneer ik zo'n ding koop ik er hooguit 2x op speel  en er daarna niet meer naar omkijk. Deze vervlogen tijden komen echt niet meer terug door zo'n kast te kopen. :)

Een klant van me heeft een soort van 'mencave' met een bar, pooltafel en een aantal oude gokkasten. Ziet er leuk uit allemaal maar ik heb daar nog nooit iemand op zo'n kast zien spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb thuis een Super Slam staan,het is een mooie spaarpot

een paar keer in de week gaat hy aan en gooi ik me kleingeld er in

dan speel ik een paar honderd punten,en dan gaat de kast weer uit

de kast staat nu op -3800 euro en in de gratis spins de 4 bellen nog niet gehad op inzet 20

dat is goed voor 20 bonus games,....die combinatie wil ik wel is zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei coinflippers:

@rhellevo ben geen programmeur maar als je die dingen jaren lang heel veel speelt dan gaan jezelf een aantal spel patronen opvallen

ook zie ik de mysterie  prijzen van te voren komen nou is dat opzich niet zo moeilijk maar ik ben al in het stadium dat ik zelfs van te voren zie wanneer het de maximale mysterie prijs is @DFM kan dit bevestigen heb het toen voorgedaan bij de laatste jacks tour

vertel is hoe zie je dat?, ik heb nog een filmpje op me telefoon staat dat ik een mysterie kreeg

dan kan ik dat is terug kijken,kijken of ik het ook kan zien

ik weet met Fever ,dan gaf hy de prijs al aan in de display, en dan leek het net of het iets langer duurde voor dat de rollen gingen draaien,dan had je prijs

maar ik ben zeer benieuwd hoe dat gaat met de Red Green Peppers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt helemaal wat @TheGallant hier boven beschrijft ik kan zelfs aan de grote van de afwijking zien wanneer er de maximale lijnen aankomen en een vriend van mij ziet zelfs van te voren al de kersen komen maar zo ver ben ik nog niet dat schijnt ook een zeer minimale afwijking te hebben maar dat is dan blijkbaar zo weinig dat ik die niet zie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt helemaal wat [mention=62]TheGallant[/mention] hier boven beschrijft ik kan zelfs aan de grote van de afwijking zien wanneer er de maximale lijnen aankomen en een vriend van mij ziet zelfs van te voren al de kersen komen maar zo ver ben ik nog niet dat schijnt ook een zeer minimale afwijking te hebben maar dat is dan blijkbaar zo weinig dat ik die niet zie

Ik kan het zelfs zien door het aantal spins af te schermen, geloof het of niet ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.