Spring naar bijdragen

Las Vegas, de wiethoofdstad van de wereld?


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Het kan zo maar gebeuren dat Las Vegas de cannabishoofdstad van de wereld gaat worden. Ten minste dat staat in het artikel 1e stap Las Vegas als cannabishoofdstad.

Nu kunnen Amerikanen bij een wietapotheek terecht zoals Euphoria Wellness in Las Vegas voor Medical Marijuana (Strawberry Cough, Blue Dream, SAN FERNANDO VALLEY). Volgend jaar November gaan ze blijkbaar in Las Vegas stemmen over legalisering van recreatieve wiet. Als het legaal wordt dan zou Las Vegas kunnen uit groeien tot de wiethoofdstad van de wereld. Denken ze. Geen idee over de schrijver onder invloed was. :))

Als recreatieve wiet legaal wordt in Las Vegas, zou jij dan tijdens je Vegas trip een jointje roken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...

Die Amerikaantjes en wiet, laat me altijd denken aan de tijd dat ik 15 was en nog geen drank mocht kopen.

Ben nu 2x in vegas geweest en elke keer als je zegt dat je uit Nederland komt krijg je weer dezelfde opmerkingen over Amsterdam en coffeeshops en hoe "fucking great" ze het wel niet zouden vinden als dat ook in Amerika zo was.

En nee, ik zou geen jointje roken tijdens die trip, heb het vaak gedaan maar wordt er alleen maar moe van I-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben geen voorstander van legalisering van wiet en hash . Het spul lijkt onschuldig , maar heeft verborgen effecten die heel gevaarlijk kunnen zijn voor sommige mensen.

Maar ik ben wel voorstander van de open en tolerante houding waar Nederland beroemd om is geworden. Wat dat betreft vind ik de huidige gedoog constructie eigenlijk wel heel geschikt .

We moeten in Nederland oppassen dat we niet links worden ingehaald door staten in Amerika of landen als Uruguay . Ik zou het jammer vinden als het imago van Nederland van tolerant en vrij , naar intolerant en conservatief zou omslaan .

Voor wat betreft wiet in Vegas . Ik denk dat Amerikanen niet goed om kunnen gaan met deze zaken. De Amerikaanse samenleving is gevoelig voor de verleidingen van drugs , vooral omdat de samenleving er een stuk harder is dan hier .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben geen voorstander van legalisering van wiet en hash . Het spul lijkt onschuldig , maar heeft verborgen effecten die heel gevaarlijk kunnen zijn voor sommige mensen.

Maar ik ben wel voorstander van de open en tolerante houding waar Nederland beroemd om is geworden. Wat dat betreft vind ik de huidige gedoog constructie eigenlijk wel heel geschikt .

We moeten in Nederland oppassen dat we niet links worden ingehaald door staten in Amerika of landen als Uruguay . Ik zou het jammer vinden als het imago van Nederland van tolerant en vrij , naar intolerant en conservatief zou omslaan .

Voor wat betreft wiet in Vegas . Ik denk dat Amerikanen niet goed om kunnen gaan met deze zaken. De Amerikaanse samenleving is gevoelig voor de verleidingen van drugs , vooral omdat de samenleving er een stuk harder is dan hier .

Ik zie het precies andersom: wiet moet zo snel mogelijk gelegaliseerd worden. Zoals het nu gaat slaat helemaal nergens op en legalisatie zal ons besparing en extra inkomsten bij elkaar opgeteld een miljard euro per jaar opleveren. Het is totaal krankzinnig dat je in het ene huis geen wiet mag telen terwijl het een deur verderop legaal verkocht mag worden.

Wiet is niet gezond maar tal van dingen die legaal zijn, alcohol voorop, zijn veel schadelijker. Door het te legaliseren is het veel makkelijker overzicht en controle te houden want mensen die willen gebruiken komen er toch wel aan. In Colorado is de legalisatie van wiet een enorm succes. Wat is er ook mis mee als iemand af en toe een joint rookt? Ik heb liever dat iemand dat doet dan elk weekend zo veel drinken dat je helemaal niet meer weet wat je doet. Ondanks dat ik nooit rook, drink of drugs gebruik mag van mij vandaag nog wiet gelegaliseerd worden.

Of wiet ook in Las Vegas legaal moet worden vind ik erg lastig want dan zal meteen de hele sfeer veranderen en komen er zoveel mensen joints roken dat het voor mensen die dat niet willen niet meer leuk zal zijn. Ben benieuwd hoe ze dat aanpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...