Spring naar bijdragen

Wedden op vechtsport! UFC -MMA - K1 - Boksen


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

  • 5 maanden later...
Ik heb hier echt totaal geen kaas van gegeten, van wedden op voetbal ook niet als ik soms naar de uitslagen kijk trouwens. Ben benieuwd of de markt van gokken op vechtsporten ook groot is bij de Unibet s van deze wereld.

Geen idee hoe groot die is. In Las Vegas kun ze sowieso vaak genieten van Ultimate Fighting Championship (UFC). Daarop wedden zal ook geen probleem zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 jaren later...

Voor morgennacht de main event van UFC 265 heb ik volgende bet gezet via Pokerstars: Ciryl Gane winst via unanieme jury beslissing tegen 4.00

Niet dat ik het vanuit mijn lazyboy beter weet dan de bookies of dat de koers opmerkelijk goed is,
meer dat ik een redelijke kans maak op een paar centen voor het waarschijnlijke scenario dat we een draak van een partij krijgen waarin Gane vanaf de buitenkant naar een puntenoverwinning cruist.

UFC 265 is in de nacht van zaterdag op zondag vanaf 04:00 live op SBS9 te bekijken.

Motivatie voor de bet: Lewis is een echte stand-up zwaargewicht met dynamiet in zijn rechterknuist waarmee hij iedereen KO kan slaan. 
Gane heeft in voorgaande partijen laten zien een weinig spectaculaire wedstrijd die afstevent op een gemakkelijke punten overwinning niet te schuwen.
Zo zijn zijn beide laatste partijen, 5-ronders tegen Volkov en tegen Rozenstruik, ook geeindigd.

De bookies geven rond 2.62 tot 2.65 voor 'fight goes the distance' , dat komt uit op een onderliggende kans van 38%.
De bookies geven rond 3.00 voor een puntenoverwinning Gane. 
Ik denk dat als het op punten aan komt, er een heel grote kans is dat dat een unanieme winst voor Gane wordt.

Het gevecht vindt in Houston Texas plaats, een thuiswedstrijd voor Lewis. 
Gane haalde gewicht met 247 lbs, Lewis ook net binnen gewicht met 264.5 lbs 
Jurering in UFC is best slecht, maar deze pot kan gemakkelijk naar een onbetwiste 50-45 gaan. 

Ik hoop op een geweldige KO door Lewis, en anders graag een saaie puntenoverwinning Gane.
Veel plezier. 

image.png.285f4ce13b3295265321ec056388c446.png

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rudi:

Voor morgennacht de main event van UFC 265 heb ik volgende bet gezet via Pokerstars: Ciryl Gane winst via unanieme jury beslissing tegen 4.00

Niet dat ik het vanuit mijn lazyboy beter weet dan de bookies of dat de koers opmerkelijk goed is,
meer dat ik een redelijke kans maak op een paar centen voor het waarschijnlijke scenario dat we een draak van een partij krijgen waarin Gane vanaf de buitenkant naar een puntenoverwinning cruist.

UFC 265 is in de nacht van zaterdag op zondag vanaf 04:00 live op SBS9 te bekijken.

Motivatie voor de bet: Lewis is een echte stand-up zwaargewicht met dynamiet in zijn rechterknuist waarmee hij iedereen KO kan slaan. 
Gane heeft in voorgaande partijen laten zien een weinig spectaculaire wedstrijd die afstevent op een gemakkelijke punten overwinning niet te schuwen.
Zo zijn zijn beide laatste partijen, 5-ronders tegen Volkov en tegen Rozenstruik, ook geeindigd.

De bookies geven rond 2.62 tot 2.65 voor 'fight goes the distance' , dat komt uit op een onderliggende kans van 38%.
De bookies geven rond 3.00 voor een puntenoverwinning Gane. 
Ik denk dat als het op punten aan komt, er een heel grote kans is dat dat een unanieme winst voor Gane wordt.

Het gevecht vindt in Houston Texas plaats, een thuiswedstrijd voor Lewis. 
Gane haalde gewicht met 247 lbs, Lewis ook net binnen gewicht met 264.5 lbs 
Jurering in UFC is best slecht, maar deze pot kan gemakkelijk naar een onbetwiste 50-45 gaan. 

Ik hoop op een geweldige KO door Lewis, en anders graag een saaie puntenoverwinning Gane.
Veel plezier. 

image.png.285f4ce13b3295265321ec056388c446.png

Dikke jackpot kerel, nooit meer werken na deze bet!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.