Spring naar bijdragen

OneTimers op Youtube


Aanbevolen berichten

Zijn er OneTimers te vinden op youtube, met zelf of door iemand geuploade filmpjes? We weten natuurlijk allemaal van de vlog van @Pexer en onze eigen stand-up comedian @Cashcow. Maar misschien heb je zelf ook iets te delen? Schaamteloze zelfpromotie is uiteraard geen probleem! Andere videowebsites kan natuurlijk ook, als we er maar met z'n allen van kunnen genieten. Ik zal zelf direct aftrappen:

Kitesurfen in Egmond aan Zee

Het is een vrij saai filmpje, even wat getest met de GoPro en edditingsoftware.

Ik weet helaas niet hoe ik een filmpje direct kan plaatsen op dit forum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...
Wat een super gaaf filmpje is dat. Zou dat zelf ook ineens wel een keer willen doen.

Thanks! Dat kan, iedereen kan het leren.. jong, oud, man, vrouw! Raadzaam is om een cursus te volgen en niet zelf wat aan te gaan klooien met een tweedehands overjarig Marktplaats setje. Het blijft een 'extreme sport'.

@LLH20, kan je wat over je kanaal vertellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, ik heb ook een YouTube-kanaal met de toepasselijke naam VegasinfoNL

Sinds ik een GoPro Hero 4 heb en ik in maart naar Las Vegas ben geweest heb ik er een aantal mooie filmpjes er op gezet die honderden en sommige zelfs duizenden keren zijn bekeken, erg gaaf om te zien!

En niet te vergeten om de kwaliteit van het filmpje op 4K te zetten als er 4K in de titel staat! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 maanden later...
  • 2 weken later...

Mijn youtube kanaal bevat video's van de klassieke Nederlandse gokkasten vanaf bouwjaar 1986. Ook enkele moderne gokkasten zijn vastgelegd:

https://www.youtube.com/channel/UC1RJz41xf44VdMR8Q5uU84Q

Met enige regelmaat wordt er een nieuwe video toegevoegd. Momenteel ben ik met een relatie bezig met een ultra zeldzaam klassiek gokkast project. Binnen een paar maanden zal er een video van online komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DFM zei:

Mijn youtube kanaal bevat video's van de klassieke Nederlandse gokkasten vanaf bouwjaar 1986. Ook enkele moderne gokkasten zijn vastgelegd:

https://www.youtube.com/channel/UC1RJz41xf44VdMR8Q5uU84Q

Met enige regelmaat wordt er een nieuwe video toegevoegd. Momenteel ben ik met een relatie bezig met een ultra zeldzaam klassiek gokkast project. Binnen een paar maanden zal er een video van online komen.

heb je de mogelijkheid om is een filmpje te maken van de Magic Replay 200

dat was mee eerste kast waar ik op gokte en natuurlijk gelijk 200 puntjes op won

daarna kreeg ik de smaak te pakken......

zal leuk zijn als het kon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DFM zei:

Mijn youtube kanaal bevat video's van de klassieke Nederlandse gokkasten vanaf bouwjaar 1986. Ook enkele moderne gokkasten zijn vastgelegd:

https://www.youtube.com/channel/UC1RJz41xf44VdMR8Q5uU84Q

Met enige regelmaat wordt er een nieuwe video toegevoegd. Momenteel ben ik met een relatie bezig met een ultra zeldzaam klassiek gokkast project. Binnen een paar maanden zal er een video van online komen.

heb je de mogelijkheid om is een filmpje te maken van de Magic Replay 200

dat was mee eerste kast waar ik op gokte en natuurlijk gelijk 200 puntjes op won

daarna kreeg ik de smaak te pakken......

zal leuk zijn als het kon

Hoi @hotshot123 Ik heb deze gokkast zelf niet, maar zal kijken of ik iemand ken die deze wel heeft en zal dan vragen of ik een video mag maken.

Gr DFM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 jaren later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...