Spring naar bijdragen

Wat moet de Toto doen om weer aantrekkelijk te zijn voor sportsbetting?


Nomore

Aanbevolen berichten

facebook.png?t=12345?

Zoals we reeds weten is de Toto niet de meest aantrekkelijke partner om bij te spelen als je online op voetbal of tennis wilt gokken. De quotes zijn tegenvallend, of ronduit slecht te noemen. En zo zijn er wel meer voorbeelden te noemen. Bijvoorbeeld waarom kan je je gestorte geld niet uitbetalen maar moet je het eerst ingezet hebben?

Een belangrijk punt is overigens dat de overige aanbieders van sportweddenschappen op dit moment 'illegaal' zijn voor Nederlanders. Trek je je daar iets van aan of speel je gewoon lekker op Unibet, Betfair of een van de andere buitenlandse aanbieders?

De vraag dus, wat moet de TOTO doen om er voor te zorgen dat je juist op onze Nederlandse 'trots' gaat spelen in plaats van de buitenlandse aanbieders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 maanden later...

Meer opties om in te inzetten. Daarnaast loop ik regelmatig bij de TOTO (als ik inzet bij de Primera) vast omdat je niet meer mag inzetten op een wedstrijd. Heel raar en de medewerker snapt ook niet waarom dit is. Weining mensen weten ook niet wat de TOTO nu precies inhoudt, dus meer reclame maken lijkt mij ook geen slecht idee.

Kan ik bij de TOTO inzetten op bijvoorbeeld een tennis wedstrijd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb gisteren wat quoteringen gezien van iemand die bij de TOTO had ingezet en dit vergeleken met bijvoorbeeld een Unibet of Bwin. Dat zal ook het grootste pijnpunt blijven voor de TOTO voordat men het voor elkaar krijgt dat er meer spelers gaan inzetten op sportwedstrijden via de TOTO. Hopelijk dat de nieuwe kansspelwetgeving ook de TOTO verzetten om concurrerender te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...
Win een shirt van een team uit de Eredivisie!
Het is nog 3 dagen naar de start van de Eredivisie. Elke dag tot de aftrap heeft TOTO een promotie voor je. Tel jij met ons af?

Als je nu € 5 inzet op de 1e speelronde van de Eredivisie, dan maak je kans op een shirt uit de Eredivisie naar keuze!

Hoe werkt de actie?
  • Kies voor de Nederlandse Eredivisie
  • Doe vandaag tot 23.59 uur een voorspelling 
  • Speel min. € 5
  • Kies de promotie ‘Win Eredivisie shirt wk 32 2017’ uit de lijst met beschikbare promoties (deze is te vinden in je spelformulier)
  • Indien je voldoet aan bovenstaande ontvang maak je kans op één van de shirts! 

 

Toch doe ik mee en zet 5€ in op: Winst Utrecht (uit) tegen ADO Den haag voor een quote van 2.17

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@rhellevo

Welk club mag ik gaan inzetten voor winst in de Eredivisie? Dan zet ik daar gewoon 20x een bet op in van 5€ :)

Het duurt niet lang meer voordat de verschillende competities weer van start gaan. Durf jij te voorspellen wie er dit jaar kampioen wordt? In Nederland lijkt Ajax de favoriet van de titel. Ze je je geld in op de Amsterdammers of zal Feyenoord de titel prolongeren? Als je nu inzet maak je ook nog eens kans op € 1.000!

Hoe werkt de actie?

  • Voorspel de winnaar van de Eredivisie of één van de andere grote competities.
    • Klik hieronder op de buttons om direct naar de weddenschappen te gaan.
  • Zet min. € 5 in.
  • Kies de promotie ‘Kans op € 1.000’ uit de lijst met beschikbare promoties (deze is te vinden in je betslip).
  • Je kunt max. 20 keer meedoen.
  • Begin september nemen we contact op met de winnaar.

Deze actie duurt tot en met 20 Augustus 2017.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak kans op een Free Bet van € 10,00!

Hoe maak ik kans op een Free Bet van € 10,00?

  • Speel TOTO en voorspel een winnende weddenschap met een totale quotering van minimaal 10,00.
  • Kies de promotie ‘winnende deelname met quotering 10,00’ in je lijst met promoties.
  • Bevestig je voorspelling en je ontvangt een Free Bet van € 10,00 uiterlijk 15 augustus 2017.

https://toto-extra.nederlandseloterij.nl/acties/

totactie.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.