Spring naar bijdragen

PI Netwerk


CrpytoPi

Aanbevolen berichten

Ik ben onlangs begonnen met PI. Dit is een nieuwe crypto die nog in ontwikkeling is, kan dus veel waard worden of helemaal niets. Je kan via een app meedoen en gratis via de cloud PI minen, het kost je dus geen data of batterij van je telefoon. 

Het project is opgezet door afgestuurde van Stanford en ziet er naar mijn mening veel belovend uit, het is natuurlijk geen snel geld verdienen maar voor de lange termijn. Op dit moment is PI niets waard omdat het zich in fase 2 bevind, wanneer het naar fase 3 gaat komt PI op het mainnet en zal er een waarde aan gekoppeld worden. Nu is het dus alleen nog minen. 

Ik heb een uitnodigingslink, zonder link kan je niet meedoen namelijk: minepi.com je kan mijn gebruikersnaam (Swets) als uitnodigingscode gebruiken. En ja, ik verdien er ook iets meer PI mee maar dit is niet de reden dat ik het deel. Hoe meer mensen meedoen hoe veiliger / stabieler het netwerk. 

Als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De app gebruikt iets van je batterij ja, maar dit is echt minimaal. Het minen gebeurd in de cloud, je kan de app als een soort afstandsbediening zien waarmee je hem elke 24 weer activeert. Dit doen ze om te zien of er een echt persoon is die aan het minen is en niet een robot. 
 

je kan de app downloaden via playstore of App Store, je moet echter wel een uitnodigingscode gebruiken. Die van mij is Swets

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaaa doe ik ook sindskort, heb er al 16 😊 je mag eventueel ook mijn uitnodigingscode gebruiken. Ik stuur je 1 Pi. To claim your Pi, follow this link: https://minepi.com/sswiers and use my username: sswiers as your invitation code. 

bewerkt door Money Penny (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei JackPot:

Klinkt als een kansloos verhaal. Soort piramidespel

In een piramide spel moet je elke keer iets verkopen, de top van de piramide verdient dan het meest. Dit is gratis dus kost niets. Zoals ik eerder vertelde in het forum word het misschien niets maar misschien juist wel, nu kan je dus nog gratis crypto minen. Het is iedergeval absoluut geen piramide spel. Ga anders eerst zelf op onderzoek uit.


Ik heb een uitnodigingslink, zonder link kan je niet meedoen namelijk: minepi.com je kan mijn gebruikersnaam (Swets) als uitnodigingscode gebruiken

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad we zullen zien, het kost niets en je hoeft er niet veel voor te doen. Wordt het niets dan helaas, maar misschien houd je er nog wat aan over. De Bitcoin is ook ooit begonnen op 0,- 🙃Tip: lees anders eens de White Paper en de veelgestelde vragen in de app zelf.

bewerkt door Money Penny (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-2-2021 om 20:25 zei CrpytoPi:

Ik ben onlangs begonnen met PI. Dit is een nieuwe crypto die nog in ontwikkeling is, kan dus veel waard worden of helemaal niets. Je kan via een app meedoen en gratis via de cloud PI minen, het kost je dus geen data of batterij van je telefoon. 

Het project is opgezet door afgestuurde van Stanford en ziet er naar mijn mening veel belovend uit, het is natuurlijk geen snel geld verdienen maar voor de lange termijn. Op dit moment is PI niets waard omdat het zich in fase 2 bevind, wanneer het naar fase 3 gaat komt PI op het mainnet en zal er een waarde aan gekoppeld worden. Nu is het dus alleen nog minen. 

Ik heb een uitnodigingslink, zonder link kan je niet meedoen namelijk: minepi.com je kan mijn gebruikersnaam (Swets) als uitnodigingscode gebruiken. En ja, ik verdien er ook iets meer PI mee maar dit is niet de reden dat ik het deel. Hoe meer mensen meedoen hoe veiliger / stabieler het netwerk. 

Als jullie nog vragen hebben hoor ik het wel ;).

Dus zou het zeker proberen, iedergeval nagaan ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien heb je met pi wel 2 azen in de hand, ik zeg niet dat het de nieuwe Bitcoin word maar wie weet levert het wat aardig op. Nooit geschoten is altijd mis 

Ik heb een uitnodigingslink, zonder link kan je niet meedoen namelijk: minepi.com je kan mijn gebruikersnaam (Swets) als uitnodigingscode gebruiken. En ja, ik verdien er ook iets meer PI mee maar dit is niet de reden dat ik het deel. Hoe meer mensen meedoen hoe veiliger / stabieler het netwerk. 

bewerkt door CrpytoPi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei CrpytoPi:

Ook jammer omdat ik degene ben die het topic begonnen ben maar dan niet de credits hiervoor krijg.

Ik denk omdat je er teveel op aandringt. Dat is een beetje het punt. Tipje: mocht je dit elders plaatsen. Gooi dan niet gelijk de ref code erin. Mensen vragen er wel naar, mochten ze het nodig hebben om een account aan te maken. En stel je eerst even ergens voor. Dit riekt naar spammen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...