Spring naar bijdragen

Ik zoek hulp. Ben opgelicht!


Aanbevolen berichten

Ik kan een heel lang verhaal schrijven hoe dit van A tot Z is gegaan maar ik hou het kort. Ik heb in oktober 2020 gespeeld bij Casinoin.io, hier heb ik toen 22.000 euro gewonnen. Na twee weken is mijn account geblokkeerd en na drie weken is heel de site geblokkeerd voor Nederlanders. Ik ben ondertussen met een advocaat bezig. Daarom zoek ik spelers die daar destijds ook hebben gespeeld of mensen die mij misschien kunnen helpen.. Ze beweren dat hun site nooit toegankelijk is geweest voor Nederlanders. Dit was wel het geval. Heb veel bewijzen, screenshots maar als ik spelers kan vinden die daar ook hebben gespeeld zou dat mij heel veel helpen! Iemand die mij hiermee kan helpen alsjeblieft... ? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Simon34:

wat was de reden dat ze je een block hebben gegeven? Alleen om dat je een nederlander was? 
Heb je je acount laten verifiëren ? als ze dat hebben geactepteerd zijn hun al fout inplaats van jij.

Ja het is een ingewikkeld verhaal. Ik heb een account aangemaakt met een email dat eindigt op .nl, heb mijn account laten verifiëren met mijn Nederlands paspoort en die was binnen en dag goed gekeurd( twee weken later ben ik geblokkeerd) zolang hebben ze mij elke dag laten wachten met smoesjes dat er problemen zijn met uitbetalen(storing) maar dat ik me geen zorgen moest maken. Ik heb ook gestort bij hun via ideal. Maar hun beweren via hun advocaat dat ik gebruik heb gemaakt van VPN(wat dus niet zo is). Ik heb zelfs een screenshot gezien die hun hebben gemaakt met chats van mij met locatie. De ene keer zit ik in Australië de andere keer in Finland. Pure onzin. Nu heeft KSA onderzoek gedaan en volgens hun onderzoek heeft casinoin altijd gebruik gemaakt van geoblocking. Hoe casinoin dat voor elkaar heeft gekregen is voor mij ook een vraag! Want ik heb daar gewoon gespeeld en volgens mij meerdere nederlanders totdat de site offline ging(denk een week nadat ik was geblokkeerd) 

Het is dus niet zo makkelijk. Ze bewerken ook dingen. 

Vandaar dat ik andere spelers zoek die daar ook een keer hebben gespeeld. Dan sta ik een stuk sterker naast het andere bewijs. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei TheGallant:


Deden ze dit al vanaf het begin zo? Want als dat niet is, en je dit aan kunt tonen. En hoe is de vertaling?

Nee in het begin praatte ze Engels. Ik vroeg of ik ook Nederlands kon praten. Dat kon en sindsdien heb ik Nederlands met ze gecommuniceerd. Maar hun praten niet vloeiend Nederlands. Je merkte dat het vanuit een vertaalprogramma kwam. Al de chats heb ik nog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Jara7:

Nee in het begin praatte ze Engels. Ik vroeg of ik ook Nederlands kon praten. Dat kon en sindsdien heb ik Nederlands met ze gecommuniceerd. Maar hun praten niet vloeiend Nederlands. Je merkte dat het vanuit een vertaalprogramma kwam. Al de chats heb ik nog. 

Oke, helder. Los van dat het niet mag als voertaal het volgende. Met welk betaalmiddel kon je storten? Is dit iDEAL geweest?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei TheGallant:

Oke, helder. Los van dat het niet mag als voertaal het volgende. Met welk betaalmiddel kon je storten? Is dit iDEAL geweest?

Ja ik heb drie stortingen gedaan via ideal. Maar kon dus niet op die manier uitbetalen. 

Ze hebben mij in die twee weken tijd dat ik niet uitbetaald werd een account laten aanmaken bij neteller en skrill. Heb nog twee keer 10 euro moeten overmaken van hun zodat ik dus via neteller of skrill kon uitbetalen. Maar nadat ik dat had gedaan lieten ze mij nog steeds niet uitbetalen. Elke keer storing of een smoes.. wachten tot ik alles op zou spelen denk ik.. 

Screenshot_20210302-162657_Outlook.jpg

Screenshot_20210302-162708_Outlook.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lol, daarmee kun je toch naar de Kansspelautoriteit. iDEAL is een typisch op Nederlanders gericht betaalmiddel (dit betaalmiddel bieden ze aan voor NL spelers). Dat is echt iets waarmee je kunt slaan. Of je nu wel of niet je geld krijgt, die partij kan aangepakt worden omdat ze iDEAL aanbieden/aanboden en de chat in de NL taal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei TheGallant:

Lol, daarmee kun je toch naar de Kansspelautoriteit. iDEAL is een typisch op Nederlanders gericht betaalmiddel (dit betaalmiddel bieden ze aan voor NL spelers). Dat is echt iets waarmee je kunt slaan. Of je nu wel of niet je geld krijgt, die partij kan aangepakt worden omdat ze iDEAL aanbieden/aanboden en de chat in de NL taal. 

Zou je indd denken.

Dit is wat KSA zegt. Die ik vanmiddag aan de telefoon had..

20210302_164212.jpg

Screenshot_20210302-164036_Outlook.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze kunnen pas onderzoek doen als ze zelf kunnen inloggen op de site. Gek he. Dit is dus niet meer het geval want de site is nu offline.. En dit is dus precies waar ik van wordt beschuldigd. 

Bijzonder beperkt dus. En schandalig. Ze zouden toch meer middelen moeten hebben om onderzoek te doen, zou je zeggen. Wellicht kun je een internet expert erbij halen die oude beelden terug kan halen. Maar goed: de vraag is of dit voldoende voor ze is. Zelf heb ik al gekeken in de Way Back Machine, een tool die in het verleden kan kijken. Helaas slechts een paar opnames waarin de geoblock te zien is. Uit alles blijkt verder dat ze zich hebben gericht op Nederlanders.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei TheGallant:


Bijzonder beperkt dus. En schandalig. Ze zouden toch meer middelen moeten hebben om onderzoek te doen, zou je zeggen. Wellicht kun je een internet expert erbij halen die oude beelden terug kan halen. Maar goed: de vraag is of dit voldoende voor ze is. Zelf heb ik al gekeken in de Way Back Machine, een tool die in het verleden kan kijken. Helaas slechts een paar opnames waarin de geoblock te zien is. Uit alles blijkt verder dat ze zich hebben gericht op Nederlanders.

Ja erg slecht he. Ik vind het ook schandalig. Heb zoveel liggen van reclames, chats, manier van storten, Nederlands paspoort en email. Maar daar kunnen ze blijkbaar niks mee. Ik wil zo sterk mogelijk staan als dit een zaak wordt. Vandaar deze oproep naar andere spelers.. en een internet expert is indd een goed idee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei jordi-414:

Heb je nog nieuws ? Ben razend benieuwd hopelijk eindigt het goed, want het is toch best een bedrag. 

Ik heb een advocaat op Curacao via een stichting. We zijn er nog mee bezig. Dit wordt wel een rechtszaak. Het is duidelijk dat ze mij zonder geldige reden niet uit willen betalen en ze beschuldigingen mij van VPN gebruik, hebben dingen bewerkt waardoor het lijkt dat ik in de chat vanuit andere landen online was. Ik probeer nu via mijn provider mijn IP adres te krijgen van dat moment (als dat mogelijk is) Probeer zoveel mogelijk te verzamelen dat we alles goed kunnen onderbouwen. Heb nog niemand gevonden die daar ook heeft gespeeld helaas. Dit zal nog wel even duren. Ik heb nog nooit zo'n groot bedrag gewonnen. Het is echt zuur dat dit precies bij zo'n onbetrouwbaar casino was..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...