Spring naar bijdragen

Ik zoek hulp. Ben opgelicht!


Aanbevolen berichten

14 uur geleden zei LuukFOD:

De MGA doet heel weinig. Die sturen een email. Komt bij de support terecht. Naja dan weet je nooit wat er gebeurt.

Absurd zoveel papieren vooral alle stortingen.  

Ik snap dat je soms dingen moet aanleveren maar dit verhaal ging helemaal nergens over. Doe ook wel eens wat klussen op zzp basis toen werd er aan mij gewoon gevraagd om financiële gegevens van derden. Waar hebben we het dan nog over en ik vind het helemaal niet erg als ik geld verlies want dat weet je maar in dit verhaal voelde ik me gewoon bestolen. Zo hoort het niet te werken als je mijn stortingen aan neemt moet je me ook betalen bij winst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Hollander:

Ik snap dat je soms dingen moet aanleveren maar dit verhaal ging helemaal nergens over. Doe ook wel eens wat klussen op zzp basis toen werd er aan mij gewoon gevraagd om financiële gegevens van derden. Waar hebben we het dan nog over en ik vind het helemaal niet erg als ik geld verlies want dat weet je maar in dit verhaal voelde ik me gewoon bestolen. Zo hoort het niet te werken als je mijn stortingen aan neemt moet je me ook betalen bij winst.

Daar ben ik het mee eens. Anders hadden ze jou al veel eerder op het matje moeten roepen. Waarschijnlijk is dit een controle om witwassen tegen te gaan maar die controle hadden ze veel eerder kunnen doen en niet pas bij het uitbetalen. Een storing staat er binnen 1 sec op en wordt niks over gezegd maar zodra je wilt uitbetalen wordt er moeilijk gedaan en daar ben ik het ook niet mee eens. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-3-2021 om 16:47 zei Jara7:

Ze kunnen pas onderzoek doen als ze zelf kunnen inloggen op de site. Gek he. Dit is dus niet meer het geval want de site is nu offline.. En dit is dus precies waar ik van wordt beschuldigd. 

Als je met ideal betaald hebt lijkt het me een uitgemaakte zaak dat ze zich op Nederlanders hebben gericht toch.

Wat heb je immers aan ideal als nl.onder de geoblock zit.

Kanspelcommisie my ass.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-3-2023 om 21:01 zei Jara7:

Dank je wel!

Ze moeten een bedrag van 30.136,35 betalen plus de proceskosten. Van dat bedrag is 30% voor de stichting. Dus uiteindelijk zal ik ongeveer ontvangen wat ik wilde uitbetalen dat was 21.000. Ik laat het zeker weten als ik het heb ontvangen. 

Gefeliciteerd met je gewonnen zaak.

Mooi dat de ratten er nog een 10 k extra kosten aan kwijt zijn.

Kan waarschijnlijk voor hun wel uit want tot een rechtszaak komt het bijna nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-6-2023 om 11:50 zei Hollander:

Ik snap dat je soms dingen moet aanleveren maar dit verhaal ging helemaal nergens over. Doe ook wel eens wat klussen op zzp basis toen werd er aan mij gewoon gevraagd om financiële gegevens van derden. Waar hebben we het dan nog over en ik vind het helemaal niet erg als ik geld verlies want dat weet je maar in dit verhaal voelde ik me gewoon bestolen. Zo hoort het niet te werken als je mijn stortingen aan neemt moet je me ook betalen bij winst.

Ik snap helemaal niet dat je dingen moet aanleveren nadat gewonnen hebt.

Als je een storting doet voor 3k en het casino locked niet meteen je account moeten ze ook niet zeiken als je wint.

Als een storting zo hoog is dat ze bewijs van inkomsten willen zien moeten ze er een automatische lock op zetten boven een bepaald bedrag.

De speler informeren wilt u documenten opsturen en dan kunt u spelen, wilt u dit niet dan retourneren we het gestorte bedrag per direct en sluiten we uw account.

Hoe moeilijk kan het zijn.

Nee ze nemen graag en als je verliest hoor je ze niet.

Maar als je wint tsja dan locked ze je withdrawl en dwingen ze je om documenten te sturen schandalige gang van zaken.

Wil je documenten voor hoge stortingen eerst account lock documenten aanleveren dan spelen, en niet eerst spelen en verlies je dank u wel voor de bijdrage maar als je wint dwingen ze je documenten te sturen kansloze sites zijn dat.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-6-2023 om 11:57 zei Jara7:

Daar ben ik het mee eens. Anders hadden ze jou al veel eerder op het matje moeten roepen. Waarschijnlijk is dit een controle om witwassen tegen te gaan maar die controle hadden ze veel eerder kunnen doen en niet pas bij het uitbetalen. Een storing staat er binnen 1 sec op en wordt niks over gezegd maar zodra je wilt uitbetalen wordt er moeilijk gedaan en daar ben ik het ook niet mee eens. 

Ja als je documenten als inkomsten wilt zien als site meteen bij storting locken.

Doen ze dat niet en laten ze je spelen moeten ze ook niet janken bij uitbetalen.

Je krijgt immers je geld ook niet terug als je 5 k stort verliest en dan bijstandpapieren opstuurt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ leuk en aardige retoriek.

Van een andere kant bekeken: je zal maar ruim in de slappe was zitten en niet meer dan een voor jou bescheiden bedrag  mogen storten om te spelen.

Ik heb in bijna twintig jaar nog nooit ergens gelezen dat een uitbetaling geweigerd is omdat een speler onvoldoende inkomsten had voor zijn/haar stortingen. 

Wel wat spelers die hun saldo verspeelden omdat ze niet (graag)  de opgevraagde financiële gegevens willen/kunnen aanleveren, en een hoop scammers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.