Spring naar bijdragen

Goedkoop vliegen


Martijn1969

Aanbevolen berichten

Op 1-11-2021 om 15:28 zei Gertjan_De_Meern:

In de zomervakantie willen we ook naar Amerika toe. Ik blijf het raar vinden dat als je bijvoorbeeld via Madrid vliegt met een overstap dat het dan € 300 goedkoper kan dan rechtstreeks. Economisch vind ik dat heel erg raar.

Deels heeft dit te maken met het feit dat mensen bereid zijn meer te betalen voor gemak, in dit geval dus het niet hoeven over te stappen. Ook is het voor een vliegmaatschappij makkelijker om vluchten met tussenstop te vullen aangezien veel mensen met een andere bestemming in hetzelfde vliegtuig zitten voor het eerste gedeelte. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb voor mijn vakantie in mei 1705 euro betaald aan KLM Holidays voor 2 vliegtickets met KLM. Heen non stop en terug met overstap in LA (1,5 uur) inclusief 2 x ruimbagage en 3 nachten Plaza hotel. Hierbij heb ik ook nog 10.000 airmiles ingewisseld voor 100 euro korting, dus eigenlijke prijs was 1805 euro. Ik vind dit iig een mooie prijs 😊 rest van de overnachtingen heb ik volledig gratis via Mlife (4 nachten Park MGM en 3 nachten Luxor).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 11/3/2021 at 8:50 AM, PE2AAB said:

Wow! klein bedrag; pinnen mag.

Juist niet PEAAB  ; betalen met Amex Flying Blue Card zorgt  voor de noodzakelijke reisverzekering,  het zonder extra kosten betalen  in 3 termijnen en last but not least :  Extra Flyig Blue Miles voor een volgende trip !!


PS ; Mijn AMS-LAS  heenreis met Delta gaat helemaal niet via MPS maar via SLC .

bewerkt door Bedeve (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-11-2021 om 15:55 zei Bedeve:

Juist niet PE2AAB  ; betalen met Amex Flying Blue Card zorgt  voor de noodzakelijke reisverzekering,  het zonder extra kosten betalen  in 3 termijnen en last but not least :  Extra Flyig Blue Miles voor een volgende trip !!

Uh ja dat reken ik natuurlijk ook goed 😉 Ik had overigens ook het idee opgevat om een extra Credit Card aan te schaffen en dan eentje waarbij je 'gratis' miles en XP voor het Flying Blue programma krijgt. Helaas is het zo dat de geldigheid geen jaar is maar tot het einde van een bepaalde periode (in mijn geval 31-12) dus als ik mijn XP van volgende week niet opmaak voor het einde van het jaar gaan ze helaas in rook op ;-(
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 hours ago, PE2AAB said:

Ik had overigens ook het idee opgevat om een extra Credit Card aan te schaffen en dan eentje waarbij je 'gratis' miles en XP voor het Flying Blue programma krijgt. 

Da s niet zo moeilijk.
De American Express Flying Blue Card.
Leuk voor de miles en de XP 's  maar eerlijk gezegd heb ik hem vooral voor de kwaliteit van de reis - annuleringsverzekering incl. medische kosten wereldwijd . 
En betaal ik mijn airfrance/klm tickets in drie termijnen...
Bij de Gold card krijg je 30 XP  .
https://www.americanexpress.com/nl-nl/creditcard/flying-blue-gold-card/

Nu aanvragen betekent dat je ze meeneemt naar 2022

Via bovenstaande link is het eerste jaar "half Geld " 
Als je geintroduceerd wordt is het eerste jaar gratis.
Hierbij de introductie 
www.americanexpress.nl/introduceren/aDELBDffAN?XLINK=MYCP

Veel plezier er mee !


 

bewerkt door Bedeve
foutief gequote (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedkoop vliegen ....
Niet naar Las Vegas .....
Maar momenteel en tot in voorjaar '22  wel naar Los Angeles met BA vanaf z o n Eur 495
En naar San Francisco met KLM vanaf zo n Eur 460 
LAX - LAS rijd je als het meezit in een dikke 5 uur.
SFO- LAS rijd je in een dikke 9 uur , maar da s wel relaxter rijden...



 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 11/10/2021 at 11:26 AM, Bedeve said:


Via bovenstaande link is het eerste jaar "half Geld " 
Als je geintroduceerd wordt is het eerste jaar gratis.
Hierbij de introductie 
www.americanexpress.nl/introduceren/aDELBDffAN?XLINK=MYCP

Veel plezier er mee !


 

Dit is de link voor een jaar gratis AMEX Flying Blue

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.