Spring naar bijdragen

Gezamenlijke pool voor paardenrennen


Nomore

Aanbevolen berichten

Zoals reeds eerder besproken is hebben we een plan om met een gezamenlijke groep OneTimers een bedrag in te leggen op een account bij Runnerz, waarschijnlijk van @thegreatone.

Nu is het zo dat we komende week een afspraak hebben bij Runnerz en willen we dit ook voorleggen aan de betreffende mannen. Om een beetje een gevoel te hebben van wie er mee wil doen zou ik graag jullie 'inschrijving' hiervoor willen inventariseren zodat we met iets kunnen komen bij ze en dan kunnen we er misschien een mooie bonus en bijdrage bij regelen voor de OneTimers.

Ik denk zelf aan 'aandelen' van 50 euro, met een maximum van 4 aandelen per OneTimer. Ik zal zelf aftrappen en 2 aandelen 'reserveren'

Zie ook deze review van Runnerz door @thegreatone

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 maanden later...
  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Twee vragen:

- Heeft de aandeelhouder een account bij Runnerz nodig?

- Wat valt er te winnen? Aan welke bedragen per aandeel moet men denken?

1. Nee

2. Als we het meest V75 gaan spelen dan kunnen er zelfs miljoenen gewonnen worden, met gewoon trio spel duizenden, en er moet nog een constructie worden bedacht wanneer er winst uitgekeerd wordt, en bij verlies misschien bijgestort indien men daar dan nog interesse in heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben sowieso in voor een handvol aandelen.

Leuk is natuurlijk om iedere week mee te spelen in de V75, hoeft niet eens voor een groot bedrag...

Verder kan je bijv iedere zondag de kwartet JP op zuid afrika meepakken...

Buiten een paar vaste bets zoals deze (vergelijk het van mijn part met loterijtrekking) moet je verder op zoek gaan naar de krenten uit de pap en geduld hebben (moeilijk! weet ik uit ervaring) en als je echt iets ziet dan moet je ook echt durven zetten (makkelijk! weet ik uit ervaring)

Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja de kans dat we hiermee de miljoenen winnen is groter dan bij de staatsloterij ;-)

Is dat zo?

Wanneer is er voor het laatst een miljoen of meer uitgekeerd bij paardenrennen ?

Laatst was er nog een uitbetaling van 500K op de V75, en vorig jaar was er volgens mij wel een keer een uitbetaling van paar miljoen.

Dit kan ook alleen bij de V75.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een goed initiatief mits het serieus wordt aangepakt. Het luk raak gokken vind ik niks en er moet wel een gedachten achter zitten. Ik weet uit eigen ervaring dat het lastig is om er een beuk vanaf af te halen. Jaar geleden op een haar na met een groep 250k gemist. (Ben er nog ziek van). Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet ook nog niet precies wie de kenners zijn. Mijn goede vriend "de geldwolf" heeft vaak goede inside info!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 2 en ik zelf zijn ook denk ik de enigen die het 7 dagen per week volgen (dat doe ik iig wel)

En luk raak gokken wordt het sowieso niet, dat doe ik persoonlijk zelf ook nooit ik speel alleen maar op koersen waar ik vooraf echt iets in zie, de rest van de koersen kijk ik dan om weer nieuwe info te vergaren en op te slaan in mijn hoofd, en soms notities op papier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel benieuwd wie die Geldwolf is :)

Zitten jullie ook op Nakoersen? @Geldwolf en @MLK ?

Special One weet ook wel aardig wat van Zweden die hebben we zeker nodig met V75, mijn main game is vooral Frankrijk en dan vooral de wintermeetings op Vincennes, dus van pak um beet mits november tot eind februari oid....

Zep van Veen gaan jullie daarmee praten @jackpot?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.