Spring naar bijdragen

Gezamenlijke pool voor paardenrennen


Nomore

Aanbevolen berichten

  • Reacties 185
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Top leden in dit Topic

Alle deelnemers hebben betaald in de Runnerz paardenpoule, dank. De 2000€ zit in de poule en bonus van Runnerz vanwege het bouwen avn de One Time community en het spelen van de V75 en kunnen los. Voor de mensen die nog niet in de Paarden Poule van OneTime zit (whatsapp groep) en dit wel wilt (als je uiteraard aandelen hebt) stuur mij dan even een berichtje en zet ik je er bij (zitten er nu al 10+ in)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat iedereen betaald heeft :-) We gaan ervoor !

We gaan vandaag beginnen, vandaag om 16.20 begint de V75 waar we rustig mee beginnen.

Gratis beelden voor vandaag de Zweedse kun je hier vinden (met zweeds commentaar)

http://www.maharajah.se/

(vergroot via dat tv'tje in beeld)

Via Runnerz.nl kun je de beelden krijgen met Engels commentaar, maar dan moet je wel een account hebben en minimaal 5 Euro zelf inzetten./

Mocht iemand daar nog een account willen geef dan je email door, dan stuur ik een uitnodiging dan krijg je nog een 10 Euro stortbonus, en die krijgen wij met onze account dan ook.

Normaal gesproken als je V75 wilt spelen moet je altijd minimaal 2 bankers (vaste winnaars) zoeken om het nog een beetje betaalbaar te houden. Dan kun je de andere koersen er wat meer nemen, en soms alle in heel open koersen..

Ik plaats dadelijk hier onze V75 voor vandaag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 jaren later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Mededelingen

Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.