Spring naar bijdragen

Met Crypto road to Vegas


Hotrunner

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Satellite Boy:

Hey @Dooker . Ik heb mijn verslag van het programma "Stand van Nederland , Generatie Next" erbij gepost . 

Nee , ik heb the Power niet gelezen . Ik vond " the Secret " nogal zweverig TOTdat ik begon te begrijpen hoe het mindset principe  werkelijk werkt .Eigenlijk zit er een vrij consistent verhaal onder de zweverige tekst . Rapper Boef en zijn zakenpartner Vasco zeggen het precies goed waar het om gaat . 

Ben ik zelf succesvol in deze dingen ?  Nee nog niet maar ik ben het aan het leren .... Ik heb een onrustige natuur wat betreft investeren ( het Gokvirus )  .

Ja het is een soort van manier van aanpak en het belangrijkste is gewoon altijd een doel stellen en een plan maken en dat in stapjes delen. Ook al zijn t duizend stapjes gewoon keer gaan beginnen en doorzetten. 
 

ik ben toen een keer naar Tony robbins geweest in Londen voor een 3 dagen seminar. En alles wat er verteld is is gewoon logisch maar door t beter te proberen te begrijpen en heel veel opdrachten te doen waardoor je beter naar je zelf kijkt heb ik daar meer geleerd dan 30 jaar ervoor. Als ik dat allemaal beter had begrepen ;)))).

en die groep waar ik Elroy leerde kennen hebben allemaal van dat soort cursussen. Maar sommige slaan wel door hoor en gaat ook hoop geld in om en het is niet zomaar allemaal te kopiëren het moet echt passen met t doel wat je hebt. Hij pitchte toen zijn idee van t crypohuis en wij dacht 8 andere onder nemers moesten allemaal vragen stellen en meer denken over de juiste stappen. En omdat we allemaal uit een andere branch kwamen en blind erin gingen kwamen er hele goede dingen uit voort voor iedereen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei TheGallant:

Ik hoor niemand meer over crypto. Afgelopen zaak?

Ah de reactie waarvan je weet dat die komen gaat als het even wat minder gaat.

 

Maar goed ik wil wel even zeggen waar we opstaan.

 

4372 dollar dus nog een klein plusje wat vooral komt door Solana die we nu nog steeds op 200% hebben staan.

 

LTO is gehalveerd in waarde en de rest staat op break even en circa 20 a 30% min.

 

Met mijn andere portofolios staat het ook nog steeds plus maar dat komt voornamelijk door de grote hoeveelheid Vet en Woo die ik nog aardig goedkoop heb.

 

Daarnaast passief inkomen aan het maken door LP pools voor mezelf en voor anderen te beheren.

En daar gaat redelijk snel nog meer bij komen.

 

Vegas dus nog lang niet uit mijn kop gezet, en zoals in de eerste post al gemeld we hebben er ook geen tijdsspan aanvast gezet, maar we gaan eigenlijk uit van 2024 dan wel 2025

bewerkt door Hotrunner (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Hotrunner:

Ah de reactie waarvan je weet dat die komen gaat als het even wat minder gaat.

Niet alleen als het minder goed gaat he. Daarbij: oprecht geïnteresseerd waarom ik niemand er meer over hoor. En kwam dit topic als eerste tegen. Zelf zit er nog vol in, en zijn dit voor mij de momenten om wat bij te kopen (en snel met winst de deur uit te doen).

Succes met jullie avontuur, keep us posted

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei JackPot:

Dank voor update en ik hou van het optimisme! Heb je geen onrust met 2017-2018 in het achterhoofd?

Nee,  juist daar gaan de mogelijkheden liggen.  Ik hoop nog op 1 serieuze spurt omhoog en dan verkoop ik in stapjes minimaal de helft van mijn portofolio . Komt die spurt er niet blijf ik nog even rustig zitten.  Mijn passieve inkomen van de lp pools zet ik nu al weg in dollars,  zodat ik daar op termijn weer coins van kan kopen die giga zijn weggezakt.  En zoals gezegd meeste heb ik in Vet en Woo zitten,  waar ik op dit moment op Woo tussen de 20 en 30% rendement op krijg uitgekeerd in Woo .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGallant:

Niet alleen als het minder goed gaat he. Daarbij: oprecht geïnteresseerd waarom ik niemand er meer over hoor. En kwam dit topic als eerste tegen. Zelf zit er nog vol in, en zijn dit voor mij de momenten om wat bij te kopen (en snel met winst de deur uit te doen).

Succes met jullie avontuur, keep us posted

Ah oké,  nou ik zit er nog tot over mijn oren erin,  dat blijft ook nog wel zo.  Ik heb het geluk dat een vriend van mij zich er enorm in verdiept en die neemt mij steeds verder er in mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om het topic weer de juiste kant op te krijgen, zal ik even wat posten over onze portofolio.

Stand is 4500 en bijna de helft bestaat/ bestond uit Solana.

We hebben daar 15 stuks van vast staan op binance voor 10% rente, maar dat kan ook veel beter in liq pools op bv Raydium.

We hebben daar de rest van Solana naar toegestuurd en hebben dat gesplits in Solana en Raydium.

Dat hebben we in een farm gestopt en daar krijgen we nu circa 48% rendement wat uitbetaald word in Raydium.

Kunnen we straks als de rest van de Sol vrijkomt die weer in de farm stoppen met de rente van wat we er nu in hebben gestopt.

 

Portofolio is hetzelfde gebleven als de laatste keer.

Enige verandering dus.

14 sol verkocht voor 122 Ray

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei driekwart:

Zit er ook nog wel in, wachtende tot dat de markt weer wat aan trekt. Tot nu toe verkeerde moment ingestapt haha, maar heb wel geduld en wil periodiek wat bij gaan storten om hopelijk een mooi gemiddelde koers te pakken

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Maar als jij wacht tot dat het weer aantrekt ben je weer aan de late kant.

 

Je moet juist instappen op de momenten als niemand het er over heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-6-2021 om 22:10 zei driekwart:

Zit er ook nog wel in, wachtende tot dat de markt weer wat aan trekt. Tot nu toe verkeerde moment ingestapt haha, maar heb wel geduld en wil periodiek wat bij gaan storten om hopelijk een mooi gemiddelde koers te pakken

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

Maar je snapt zelf hopelijk dus ook wel dat je steeds in de verkeerde trend meegaat ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat snap ik idd, maar kan zelf niet onbeperkt bijkopen wanneer de markt een dip(je) heeft. Wil maandelijks een x bedrag instoppen en daarmee wat proberen op te bouwen. Ga nu niet wat ik al gekocht heb met verlies verkopen. Maar snap je wel dat als er berichten in de media verschijnen dat je al te laat bent.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maandelijks wat kopen is zeer goed maar wat ik dan wel zie in mijn omgeving is dat ze wel kopen in de maanden als iedereen het er over heeft ( dus de koers aardig hoog staat) en in de maanden dat het minder gaat dat ze er niet naar om kijken en niets kopen, en als het dan weer beter gaat ze op eens weer achter de fanfare aanlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Op 9-6-2021 om 21:28 zei Hotrunner:

Om het topic weer de juiste kant op te krijgen, zal ik even wat posten over onze portofolio.

Stand is 4500 en bijna de helft bestaat/ bestond uit Solana.

We hebben daar 15 stuks van vast staan op binance voor 10% rente, maar dat kan ook veel beter in liq pools op bv Raydium.

We hebben daar de rest van Solana naar toegestuurd en hebben dat gesplits in Solana en Raydium.

Dat hebben we in een farm gestopt en daar krijgen we nu circa 48% rendement wat uitbetaald word in Raydium.

Kunnen we straks als de rest van de Sol vrijkomt die weer in de farm stoppen met de rente van wat we er nu in hebben gestopt.

 

Portofolio is hetzelfde gebleven als de laatste keer.

Enige verandering dus.

14 sol verkocht voor 122 Ray

 

Even een kleine update.

Vorige maand op het dieptepunt was er ongeveer 2500 dollar over , we zitten nu 3380 dollar dus een dikke 600 dollar onder het inlegbedrag.

Rendement wat we krijgen uit de raydium pool word weer omgezet in stukjes Solana.

Voor de rest is er eigenlijk weinig te melden. 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Nieuwe update en deze is wat zonniger.

Waarde is 6870 dollar dus een mooie run naar boven kunnen maken wat vooral te danken is aan Solana die over de 70 is gegaan en ray die sinds onze aankoop ook bijna is verdubbeld.

 

We hebben dus Ray/Sol in een farm zitten tegen circa 55% , die rendementen haal ik erom de dag eruit en daar heb ik nu al 134 Woo voor kunnen kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Nieuwe update omdat er heel wat veranderd is.

 

We hebben 20% Solana en Raydium verkocht omdat het giga de lucht in was geschoten.

Daarvoor hebben we 

40 Orn

1003 Coti

65 Chess 

Gekocht daarnaast is Woo door de rendementen verhoogd naar 218 stuks.

 

LTO staat nog 15 dagen vast daarna word die verkocht en het geld ( nu circa 500 dollar) zal worden verdeeld over Orn, Coti en Chess.

 

Waarde van de portofolio is nu circa 9K

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-9-2021 om 11:26 zei Dopey:

Gaat lekker.

Het gaat inderdaad de goede kant op.

 

Het zou mooi zijn als het in deze eind fase van de bull market nog een 2 a 3 K kan gaan stijgen. Dan alles in dollars wegzetten tegen circa 10% rente en dan wachten tot het in elkaar klapt, en daarna een meervoud van de coins terug kopen.

 

Tenminste dat is het plan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Hotrunner:

Het gaat inderdaad de goede kant op.

Het zou mooi zijn als het in deze eind fase van de bull market nog een 2 a 3 K kan gaan stijgen. Dan alles in dollars wegzetten tegen circa 10% rente en dan wachten tot het in elkaar klapt, en daarna een meervoud van de coins terug kopen.

Tenminste dat is het plan.

Lijkt mij een goed plan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Update.

 

Waarde is iets gestegen naar circa 9500 dollar.

We hebben ons belang in LTO verkocht en daar hebben we 30 stuks Orn van bij gekocht.

 

Daarnaast hebben we van ons rendement in de ray sol pool nu totaal 434 stuks Woo ( die vandaag 50% gestegen is)

Helft van de ray sol pool hebben we eruit gehaald en hebben we op orca.so ( aanrader om daar eens te kijken geweldige site en zeer gemakkelijk in het gebruik) daarvoor tegen 260% hebben we het in SOL/Orca  gezet. Op dit moment zal dat ongeveer 18 dollar rendement per dag opleveren.

Coti sinds onze aankoop circa 50% gestegen.

 

Dus al met al gaat het aardig goed en de 10K komt inzicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi om je blog terug te lezen. Ik kreeg een gratis airdrop van Orca (310) omdat ik $20K trading volume had toen $STEP uitkwam. 

Vervolgens verkocht voor $1800, 1.5 week later is het $5000 waard. Pijnlijk, kan je natuurlijk niet zien aankomen. Het wordt ook grotendeels bepaald door wie er in investeert, vermoed ik. Sinds 3AC (Three Arrows Capital) het had gepubliceerd dat ze het project steunen ging het als een malle. 

Heel veel succes met je portfolio! 😃

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei JackPot:

Dank voor tip, mijn farming van polis en atlas op raydium hierheen gebracht!

Een zeer mooie gebruiksvriendelijke site , het maakt het zeer laagdrempelig om in de LP pools te stappen.

 

Nog 1 puntje wbt de update van gister.

De rendementen hebben we tot dusver in Woo gezet maar we schakelen dat nu om naar Vechain. Die coin staat zeer laag dus daar kunnen we nog wel een mooie stap meezetten als we daar wekelijks circa 100 dollar in kunnen stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...