Spring naar bijdragen

Met Crypto road to Vegas


Hotrunner

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden zei baje54:

Het belangrijkste is geduld...  als je geschoren wordt stil blijven zitten.

Geduld is voor deze portofolio ruim aanwezig. 

 

We hoeven er niet volgende week te zijn en die streep naar de top zal toch niet in een rechte lijn daar naar toe gaan ( als we er al komen natuurlijk), maar met pieken en dalen. 

7400 was tot dusver het hoogste punt en we zitten nu op 6800 dus ik maak mij niet druk.

 

En als straks de voortekenen er echt zijn dat de bull market op zijn einde loopt kunnen we ook alles verkopen en zetten we het weg in stablecoins tussen de 10 en 20% rendement, en dan gaan we wachten op de volgende bull market.

 

Sowieso is de kans wel aanwezig dat we eind van het jaar wat in stablecoins gaan zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 13-5-2021 om 15:36 zei K. Ronos:

De hoogtijdagen van 2017 komen weer, velen denkt op een nacht rijk te kunnen worden, met alle gekte van nepmunten, nepprojecten en neptraders (retailmensen die maar wat doen) eromheen. Totdat straks de val komt. Velen die hun portfolio zullen zien oplopen tot 5 of zelfs 6 cijfer accounts, en weer mee omlaag gaan zo de bearmarkt in door hun hebberigheid.

Wil je mij vertellen dat er 3 coins zijn met een hondenras (of nog meer), dit gaat echt helemaal nergens meer over. En dan kun je wel zegge ja dat is de gok, ik gooi daar 50 of 100 in. maar komop waar zijn we mee bezig. 

Niemand die zich verdiept in de shitcoins. Wie zijn de eigenaren? Crypto is wilde westen. Criminelen die coins maken en zich verrijken, het kan allemaal. Een Musk die veeeel te veel macht aan het krijgen is, en met een tweet de hele crypto markt met 200 miljard kan raken, het moet niet gekker worden.

Shiba is fundamenteler @Mancaas? Heb je nog meer moppen?

Hoi

Kijkende naar de nieuwere hondencoins Kishu Inu, Hokkaidu Inu, Coshi Inu enz. enz is Shiba Inu zeker fundamenteler dan eerder genoemde. Shiba krijgt een eigen swap. Andere krijgen niets, gewoon meeliften. Alle Inu coins zijn gewoonweg wannabe Shiba's en profiteren hierop mee. Shiba Inu profiteert dan weer van het hondenras uit het Doge Logo.

Ik kan zeggen dat ik op dit moment vele honden verpatst heb, en ik kan ook zeggen allemaal te vroeg. Ook na de Vitalik "schenking" van Shiba en Akita. Je kan het zien als rug pull, je kan het ook zien als India lekker maken over crypto. Ik was er zeker niet blij mee, en indeerdaad, mijn vertrouwen is ook geslonken. Vandaar overstap. Op dit moment ga ik voor de value token van ShibaSwap; Leash. Ook onderdeel van ShibaSwap, net als de nog te verschijnen coins BONE en TREAT.

Inmiddels (helaas) alles omgezet in beters, noem een Matic, Morpheus Network.

Tevens ook in een Inu scam getrapt (Tora Inu), maar dat hoort bij deze gokmanier. het is dus niet altijd feest. roulette valt mijn nummertje ook niet altijd. Ik vind deze manier prima op zijn tijd, hypes horen bij crypto.

Niets heeft mij meer gebracht dan Shiba Inu, ik had iets vanaf maart. Kijk maar even de koers wat dat had kunnen zijn 🙃🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Mancaas:

Hoi

Kijkende naar de nieuwere hondencoins Kishu Inu, Hokkaidu Inu, Coshi Inu enz. enz is Shiba Inu zeker fundamenteler dan eerder genoemde. Shiba krijgt een eigen swap. Andere krijgen niets, gewoon meeliften. Alle Inu coins zijn gewoonweg wannabe Shiba's en profiteren hierop mee. Shiba Inu profiteert dan weer van het hondenras uit het Doge Logo.

Ik kan zeggen dat ik op dit moment vele honden verpatst heb, en ik kan ook zeggen allemaal te vroeg. Ook na de Vitalik "schenking" van Shiba en Akita. Je kan het zien als rug pull, je kan het ook zien als India lekker maken over crypto. Ik was er zeker niet blij mee, en indeerdaad, mijn vertrouwen is ook geslonken. Vandaar overstap. Op dit moment ga ik voor de value token van ShibaSwap; Leash. Ook onderdeel van ShibaSwap, net als de nog te verschijnen coins BONE en TREAT.

Inmiddels (helaas) alles omgezet in beters, noem een Matic, Morpheus Network.

Tevens ook in een Inu scam getrapt (Tora Inu), maar dat hoort bij deze gokmanier. het is dus niet altijd feest. roulette valt mijn nummertje ook niet altijd. Ik vind deze manier prima op zijn tijd, hypes horen bij crypto.

Niets heeft mij meer gebracht dan Shiba Inu, ik had iets vanaf maart. Kijk maar even de koers wat dat had kunnen zijn 🙃🙂

Deze is ook mooi, hij was er nog eerder bij. Kun je shittycoin zijn, maar dit gaat een coin/token met een prachtig werkend product/techniek ons nooit brengen.

Uiteraars als, als, maar dit is pas 4 maandjes terug geweest. Ander berichtje dan de bitcoinpizza's

Screenshot_20210514-184122_Facebook.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-5-2021 om 15:47 zei TheGallant:

Die poep-shit-hype coins maken de markt kapot. Persoonlijk blijf ik er ver weg van. Maar snap evenzogoed dat mensen een gokje willen wagen. 

Helemaal mee eens, alle beginners in Crypto haken gelijk af als de bubbel knapt. Elon maakt ook de markt kapot, als crypto zo kan fluctureren door 1 tweet wordt niemand daar gelukkig van. Zonde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-5-2021 om 06:35 zei Hotrunner:

Wij kregen de safemoon tip al een drie maand terug maar het registeren en geld op krijgen was toen zo moeilijk op die site, dat we gezegd hebben laat maar zitten, daarna is die meer dan 100x gegaan. Helaas die rit niet meegekregen maar daar komen er nog wel meer van.

Mooie tipgever 😜

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Op 14-5-2021 om 12:10 zei baje54:

Eergistern had de topman van Tesla besloten om betaling met Bitcoins voor de aankoop te staken. Gevolg n behoorlijke terugval van de BC en aanverwante valuta/coins. Inmiddels is die terugval aan he afvlakken.....

 

2036735914_Screenshot_20210519-225149_SamsungInternet.thumb.jpg.1cb593a2b4a6015c81e34803d29628ae.jpg

Bitcointicker.co in Dollars. 19-05-21.

Let ook op deze kop !

20210519_230055.jpg.9ce290d0d16337a8b103870dc8141486.jpg

Het gaat nu erg hard omlaag. Stalen zenuwen heb je als je nu je coins kan vasthouden.

Niemand vindt dit leuk , ook ik niet.

Wat is wijsheid nu . De vooruitzichten voor de crypto's die rooskleurig zijn of angst voor Tesla ceo die bitcoins gaat dumpen.

En die ceo die daarmee alle andere coins mee trekt. 

De man heeft natuurlijk wel gelijk. Bitcoin technologie  -proof of work - is hopeloos vervuilend door de " obsolete" mining methode.

Ik heb toch vooral vertrouwen in cash ... echte cash dus...

Vegas jongens , kunnen jullie óók doen..

Screenshot_20210519-224308_Gallery.thumb.jpg.e12f5818dc5801d0107c24e5a659b817.jpg

Bitcoin waarde opnemen in cash.

Screenshot_20210519-222848_Gallery.thumb.jpg.eae47befc8579e19c1f5b1122d24406b.jpg

Kluisje voor 180€ per jaar. Opslaan en de storm uitzitten. 

 

bewerkt door Satellite Boy
Eigen foto van cash (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Satellite Boy:

 

 

2036735914_Screenshot_20210519-225149_SamsungInternet.thumb.jpg.1cb593a2b4a6015c81e34803d29628ae.jpg

Bitcointicker.co in Dollars. 19-05-21.

Let ook op deze kop !

20210519_230055.jpg.9ce290d0d16337a8b103870dc8141486.jpg

Het gaat nu erg hard omlaag. Stalen zenuwen heb je als je nu je coins kan vasthouden.

Niemand vindt dit leuk , ook ik niet.

Wat is wijsheid nu . De vooruitzichten voor de crypto's die rooskleurig zijn of angst voor Tesla ceo die bitcoins gaat dumpen.

En die ceo die daarmee alle andere coins mee trekt. 

De man heeft natuurlijk wel gelijk. Bitcoin technologie  -proof of work - is hopeloos vervuilend door de " obsolete" mining methode.

Ik heb toch vooral vertrouwen in cash ... echte cash dus...

Vegas jongens , kunnen jullie óók doen..

Screenshot_20210519-224308_Gallery.thumb.jpg.e12f5818dc5801d0107c24e5a659b817.jpg

Bitcoin waarde opnemen in cash.

Screenshot_20210519-222848_Gallery.thumb.jpg.eae47befc8579e19c1f5b1122d24406b.jpg

Kluisje voor 180€ per jaar. Opslaan en de storm uitzitten. 

 

Alos je geschoren wordt moet je stil  blijven zitten. Nu je coins verkopen is het aanvaarden van je verlies!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kost misschien wat tijd, maar neem aan dat de koersen zichzelf wel weer herstellen..

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk



Ik weet nog goed, terug in 2018, dat ik hoopte op koersherstel. Het was dweilen met de kraan open. Iedere dag ging het slechter en slechter. Neem dus op tijd eventuele winsten. En denk niet na over wat je eventueel extra gepakt kon hebben.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-5-2021 om 11:58 zei Hotrunner:

Geduld is voor deze portofolio ruim aanwezig. 

 

We hoeven er niet volgende week te zijn en die streep naar de top zal toch niet in een rechte lijn daar naar toe gaan ( als we er al komen natuurlijk), maar met pieken en dalen. 

7400 was tot dusver het hoogste punt en we zitten nu op 6800 dus ik maak mij niet druk.

 

En als straks de voortekenen er echt zijn dat de bull market op zijn einde loopt kunnen we ook alles verkopen en zetten we het weg in stablecoins tussen de 10 en 20% rendement, en dan gaan we wachten op de volgende bull market.

 

Sowieso is de kans wel aanwezig dat we eind van het jaar wat in stablecoins gaan zetten. 

Staat die stablecoins ook in bitvavo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Vanavond op NPO2 om 22:10 Stand van Nederland 'Generatie Next' een aflevering over Crypto's!

Ik heb een paar jaar geleden met Elroy die in het programma uitleg gaat geven over zijn daytrading met
crypte's en een 'Mastermind momentum' groep gezeten en toen had hij ongeveer 2 ton verdient al, en dat
was voornamelijk omdat hij vroeg in de bitcoins was gestapt.

Hij was daar om het Crypto Huis op te zetten.
Een soort Universiteit voor cryptohandel. Ben benieuwd hoeveel info hij vanavond gaat geven want
toen was hij niet echt van het delen en meer alleen van het info verzamelen van andere ;-0

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-6-2021 om 15:27 zei Dooker:

Vanavond op NPO2 om 22:10 Stand van Nederland 'Generatie Next' een aflevering over Crypto's!

Ik heb een paar jaar geleden met Elroy die in het programma uitleg gaat geven over zijn daytrading met
crypte's en een 'Mastermind momentum' groep gezeten en toen had hij ongeveer 2 ton verdient al, en dat
was voornamelijk omdat hij vroeg in de bitcoins was gestapt.

Hij was daar om het Crypto Huis op te zetten.
Een soort Universiteit voor cryptohandel. Ben benieuwd hoeveel info hij vanavond gaat geven want
toen was hij niet echt van het delen en meer alleen van het info verzamelen van andere ;-0

Bedankt voor de tip , Crypto boy Dooker . Lijkt me interessant hoewel ik weinig op heb met daytraders in cryptocurrency  omdat crypto zo inherent onvoorspelbaar is.

Maar ik ben mij nu aan het interesseren in crypto muntjes dus zal zeker gaan kijken...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-6-2021 om 15:27 zei Dooker:

Vanavond op NPO2 om 22:10 Stand van Nederland 'Generatie Next' een aflevering over Crypto's!

Ik heb een paar jaar geleden met Elroy die in het programma uitleg gaat geven over zijn daytrading met
crypte's en een 'Mastermind momentum' groep gezeten en toen had hij ongeveer 2 ton verdient al, en dat
was voornamelijk omdat hij vroeg in de bitcoins was gestapt.

Hij was daar om het Crypto Huis op te zetten.
Een soort Universiteit voor cryptohandel. Ben benieuwd hoeveel info hij vanavond gaat geven want
toen was hij niet echt van het delen en meer alleen van het info verzamelen van andere ;-0

Stand van Nederland:  Generatie Next . Was interessanter dan ik dacht . Ging over mindset , geloven in jezelf , HODL , vertrouwen en verdelen van de crypto portefeuille . En daytraden. 

Elroy Heisterkamp onthult zonder blikken of blozen dat hij "the Secret " heeft gelezen en dat hij door de ideeën uit  " the Secret" is geïnspireerd.

Rapper Boef zegt dat de presentatrice een reeël bedrag in haar hoofd dient te hebben om naar te streven en daar dan écht in te geloven . 

Het zijn écht wel goede adviezen waar ik van onder de indruk was . 

Ik begin te begrijpen waar de Crypto naar toegaat , en de mindset van de " Millenials" die in Crypto beleggen begin ik ook te begrijpen  . Sterker nog , met mijn 54 jaar heb ik die mindset óók en het deed mij denken aan allerlei adviezen die in " Professional blackjack " van Stanford Wong , die in de jaren '80 werden gegeven.

blackjack , zeker in die jaren , was wel te winnen , maar precies als bij Crypto moet je eerst de emotie leren  uitschakelen . 

Het belangrijkste in mijn ogen is dat Bitcoin ,  en binance en andere grote platforms écht , écht vertrouwen genieten van een grote schare mensen die de emotie van de Crypto overwonnen hebben. 

 

Screenshot_20210605-190311_Gallery.thumb.jpg.6b1b2cae365efc7f0aca507549b3db54.jpg

bewerkt door Satellite Boy (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Dooker:

heb je die andere ook the power?

 

Hey @Dooker . Ik heb mijn verslag van het programma "Stand van Nederland , Generatie Next" erbij gepost . 

Nee , ik heb the Power niet gelezen . Ik vond " the Secret " nogal zweverig TOTdat ik begon te begrijpen hoe het mindset principe  werkelijk werkt .Eigenlijk zit er een vrij consistent verhaal onder de zweverige tekst .

Ben ik zelf succesvol in deze dingen ?  Nee nog niet maar ik ben het aan het leren .... Ik heb een onrustige natuur wat betreft investeren ( het Gokvirus )  .

bewerkt door Satellite Boy (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...