Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei eurobsgame:

Ik doe mee  voor €300 . Ik verdien tenslotte een deel van mijn brood op dit mooie apparaat ! 

Ik zou het oh zo cool vinden deze machine ergens op te stellen . De vraag is even : "waar " ?

Ik zie al voor me dat we een toernooi "freeze out" kunnen spelen . 

1000 punten per persoon  . Winner takes all !

Wow.

 

Ik zie dat de bieding nog staat op 560€, ik zal vandaag een bieding gaan doen en er maar voor gaan. Heb wat navraag gedaan, grootste probleem wat ik nog zie is het operationeel krijgen (en misschien houden) en een mooie locatie. Ophalen moet denk ik wel lukken (heb beschikken over een bus en misschien kan ik hem ook even opslaan in de garage (als die nog niet operationeel is). Om het operationeel te krijgen kost wel wat werk hoorde ik uit een betrouwbare bron.

 

@Dopey kon jij nog wat meer info krijgen bij de chat van BVA over of die werkt (of werkte)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei TheGreatOne:

Wow.

Ik zie dat de bieding nog staat op 560€, ik zal vandaag een bieding gaan doen en er maar voor gaan. Heb wat navraag gedaan, grootste probleem wat ik nog zie is het operationeel krijgen (en misschien houden) en een mooie locatie. Ophalen moet denk ik wel lukken (heb beschikken over een bus en misschien kan ik hem ook even opslaan in de garage (als die nog niet operationeel is). Om het operationeel te krijgen kost wel wat werk hoorde ik uit een betrouwbare bron.

@Dopey kon jij nog wat meer info krijgen bij de chat van BVA over of die werkt (of werkte)?

Onbekend, maar i kdenk dat we gewoon die gok moeten nemen. Zoveel kansen gaan we niet krijgen, en we doen dit met een groep. In het ergste geval kom je er echt wel vanaf en met een beetje geluk werkt ie perfect.

Qua locatie verwacht ik nou ook niet precies een probleem, genoeg bedrijfspanden die leeg staan en waar je voor 300 euro per maand iets kunt afhuren. Zoveel ruimte heb je nou ook niet nodig. Al is het maar voor een half jaartje ofzo.

Als ik het nu een beetje goed heb doorgenomen zijn er 5 man die al hebben toegezegd een bijdrage aan te willen leveren. Dus we zitten op 900 euro, en misschien dat Fopsmurf nog mee wilt doen. Als ie 1000 euro aan Mickey had willen betalen, moet 150 voor dit denk ik ook geen probleem zijn ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi 900€ geboden (incl kosten)

 

Manier van bieden Statisch bod
Uw bod EUR 630,00
BTW (21%) EUR 132,30
Veilingkosten (17%) EUR 107,10
BTW veilingkosten (21%) EUR 22,49
Totaalbedrag EUR 891,89

 

  • Toewijzing aan de hoogste bieder geschiedt na gunning van de opdrachtgever. 
  • Het bod is exclusief eventuele (veiling)kosten en
    belastingen. 

 

Terug naar kaveloverzicht

Bevestig uw bod

Totaalbedrag

EUR 891,89

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En meteen een mail met:

Uw bod is geplaatst, maar u bent alweer overboden door een autobod van een andere gebruiker.
U kunt een nieuw bod uitbrengen.

 

Iemand heeft de autobod aanstaan, eens kijken of we die pijn kunnen laten leiden ;-)

Volgende minimale bieding zal 690€ zijn (ex kosten). Oftewel we need more money dan de 900€. Voor alle mensen die graag willen testen of er magneten of luchtbuizen in zitten dit is je kan en kan je je vrijwillige bijdrage doen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei TheGreatOne:

Ik heb alvast 1000€ gedaan en de autobot sloeg meteen weer aan ;-)

Manier van bieden Statisch bod
Uw bod EUR 800,00
BTW (21%) EUR 168,00
Veilingkosten (17%) EUR 136,00
BTW veilingkosten (21%) EUR 28,56
Totaalbedrag

EUR 1.132,56

 

 

 

En ook hier meteen de auto bot aan (en minimale bod nu 900€ (ex kosten). 

 

Zou het kunnen zijn dat een organisatie niet wilt dat die in ons bezit komt omdat we de heilige roulette graal eruit gaan halen ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fuck you autobot:-) We zijn weer overboden, volgende bedrag is 1000€ (denk dat we daar kans maken als ik 1001€ ga bieden *(ex kosten)

Manier van bieden Statisch bod
Uw bod EUR 900,00
BTW (21%) EUR 189,00
Veilingkosten (17%) EUR 153,00
BTW veilingkosten (21%) EUR 32,13
Totaalbedrag EUR 1.274,13

 

  • Toewijzing aan de hoogste bieder geschiedt na gunning van de opdrachtgever. 
  • Het bod is exclusief eventuele (veiling)kosten en
    belastingen. 

 

Terug naar kaveloverzicht

Bevestig uw bod

Totaalbedrag

EUR 1.274,13

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 14-4-2017 om 12:03 zei babboe:

In Mei ben ik vrij. Best , beetje klooien op die Queens roulette is leuk.

Dat kan ik dus wel vergeten , maar ik zie dat er al vorderingen zijn betreffende de uitbetalingen van zo'n ding. Het huisvoordeel bij een Megastar is voor een doorsnee gokker nog wel groter dan 2.7 

Voor iemand die de series volgt is het omgekeerd , dan heb je zelf een voorsprong. Die knoppies van grote serie / kleine serie en orfanelli auto nooit gebruiken !! Dat hebben ze graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog wat info. Dat ding richt , en dat doet hij met zekere regelmaat. De kunst is (was) om dan met zo een klein mogelijke inleg de software een beetje te gaan pesten.

Vandaar dat als ik grof ga pompen , en ik besluit om bijna elke ronde te spelen , het 3/6 buren altijd meestaat (3-6 cheval , 26-27 checal , 34-35 cheval ). Kost je drie stukjes inzet. 

En dan is er nog een hele lastige voor een programma van een Megastar , een carreetje 22/23/25/26. Dit carreetje in samenwerking met 3 buren 6 buren vind de software niet fijn. Gaat er dan bijvoorbeeld op 20 buren gericht worden , en dat komt wat vaker in beeld , dan kun je daar op treffen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei DeValsspeler:

Waarom zou je de software willen storen als je weet dat hij op nummers aan het mikken is om alles weer recht te trekken? Of mikt hij volgens jou ook op nummers waar niet op is ingezet? En hoe vaak gebeurt zoiets?

Dat carreetje is in zoverre een stoorzender dat je vier punten van richten belemmert , wat betreft spelers benadelen weet ik niet anders dat een Megastar dat niet zou doen , maar af en toe heb ik er wel zeer ernstige vraagtekens bij. Maar hoe bewijs je dat ?

Wat betreft die knopjes van kleine serie , grote en orfanelli ; dat schijnt ie toch te registreren. Het zou kunnen dat er met de mazen van de wet wordt gespeeld i.v.m. de uitbetalingspercentages die in gokhallen toegestaan zijn. Dus de veelgehoorde opmerkingen van dat ''je nummers'' gaan vallen als je bent gestopt , zou dan wel eens een kern van waarheid kunnen hebben. Maar wordt je dan op zo'n moment ook daadwerkelijk belazerd ? Voer voor juristen , lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn vraag is dus eigenlijk, als de megastar niet mikt om spelers te benadelen, maar alleen om te weinig gevallen nummers in te halen, waarom zou je dat mikken dan willen belemmeren? Want als ik jou goed begrijp kun jij zien wanneer hij aan het mikken is en kun je daar dus op meespelen. Als je het mikken belemmert, benadeel je dus eigenlijk alleen jezelf.

En mijn tweede vraag is, hoe vaak denk je dat het mikken om nummers in te halen gebeurt? Als we even uitgaan van zo'n 1000 nummers per dag, dan lijkt me dat veel te weinig om te kunnen zeggen dat bepaalde nummers te weinig zijn gevallen en dat er dus ingehaald moet worden, simpelweg omdat dat een te kleine sample is. Of denk je dat de software zelfs al nummers in gaat halen op het moment dat dat eigenlijk misschien helemaal nog niet nodig is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik weet is dat er een paar keer per uur een ''herstart'' plaatsvind bij een Megastar. In principe valt dan grofweg hetzelfde rondje , maar dat hoeven niet dezelfde nummers te wezen , de software ''ziet'' in feite helemaal geen nummers , maar de ''raakvlakken'' op het wiel.

Al zou je een ''kaal'' wiel erin hebben draaien ;dan zorgt de uitgekiende software ervoor dat het balletje het wiel overal heeft geraakt. En daar hebben we denk ik het manco van zo'n volautomaat......het automatische gerepeteer van een bal die met een X hoeveelheid bar wordt afgeschoten , en een wiel die niks anders doet dan de bal opvangen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei DeValsspeler:

 Want als ik jou goed begrijp kun jij zien wanneer hij aan het mikken is en kun je daar dus op meespelen. Als je het mikken belemmert, benadeel je dus eigenlijk alleen jezelf.

 

Dat carreetje is een listige , het is eigenlijk het enige carreetje op het inzettableau waarbij je met 1 fiche 4 tegenoverliggende ( bijna dan ) punten van het wiel indekt.

Dat is geruststellend spelen  , eens in de zoveel draaien zal de bal een hit maken , of naast je nummer vallen , op zo een moment ben je als speler natuurlijk gevaarlijker dan eentje die steevast het zero spel speelt.

Dat mikken kun je zien , maar als ik naast een persoon sta die aandachtig meekijkt , dan valt het me op dat het toch lastiger uitleggen is dan ik verwacht had , de materie is makkelijk , de uitleg is een verschrikking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei babboe:

Dat carreetje is een listige , het is eigenlijk het enige carreetje op het inzettableau waarbij je met 1 fiche 4 tegenoverliggende ( bijna dan ) punten van het wiel indekt.

Dat is geruststellend spelen  , eens in de zoveel draaien zal de bal een hit maken , of naast je nummer vallen , op zo een moment ben je als speler natuurlijk gevaarlijker dan eentje die steevast het zero spel speelt.

Dat mikken kun je zien , maar als ik naast een persoon sta die aandachtig meekijkt , dan valt het me op dat het toch lastiger uitleggen is dan ik verwacht had , de materie is makkelijk , de uitleg is een verschrikking.

 

3 uur geleden zei babboe:

Dat carreetje is in zoverre een stoorzender dat je vier punten van richten belemmert , wat betreft spelers benadelen weet ik niet anders dat een Megastar dat niet zou doen , maar af en toe heb ik er wel zeer ernstige vraagtekens bij. Maar hoe bewijs je dat ?

Wat betreft die knopjes van kleine serie , grote en orfanelli ; dat schijnt ie toch te registreren. Het zou kunnen dat er met de mazen van de wet wordt gespeeld i.v.m. de uitbetalingspercentages die in gokhallen toegestaan zijn. Dus de veelgehoorde opmerkingen van dat ''je nummers'' gaan vallen als je bent gestopt , zou dan wel eens een kern van waarheid kunnen hebben. Maar wordt je dan op zo'n moment ook daadwerkelijk belazerd ? Voer voor juristen , lijkt mij.

Weet je hoe wat je nu schrijf overkomt ?

Als iemand die een blauwdruk van het spel Megastar G3 heeft doorgespeeld , spijt heeft en achteraf de plannen met een gummetje en een potlood zit bij te werken . 

Je hebt HET al gedaan ! Er is geen weg terug . Dus bespaar ons onzin als " dat carreetje is in zoverre een stoorzender dat je vier punten van richten belemmert ," en "Dat is geruststellend spelen  , eens in de zoveel draaien zal de bal een hit maken , of naast je nummer vallen , op zo een moment ben je als speler natuurlijk gevaarlijker dan eentje die steevast het zero spel speelt. "

Tuurlijk niet ! Dit is roulette met een huispercentage van -2,7 %! Hoe meer een speler op het zero spel mietert, hoe meer de exploitant verdient. Het risico voor de exploitant is zeer gering ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei eurobsgame:

 

Weet je hoe wat je nu schrijf overkomt ?

Als iemand die een blauwdruk van het spel Megastar G3 heeft doorgespeeld , spijt heeft en achteraf de plannen met een gummetje en een potlood zit bij te werken . 

Je hebt HET al gedaan ! Er is geen weg terug . Dus bespaar ons onzin als " dat carreetje is in zoverre een stoorzender dat je vier punten van richten belemmert ," en "Dat is geruststellend spelen  , eens in de zoveel draaien zal de bal een hit maken , of naast je nummer vallen , op zo een moment ben je als speler natuurlijk gevaarlijker dan eentje die steevast het zero spel speelt. "

Tuurlijk niet ! Dit is roulette met een huispercentage van -2,7 %! Hoe meer een speler op het zero spel mietert, hoe meer de exploitant verdient. Het risico voor de exploitant is zeer gering ...

Krijg je babbels chef ? 

En maar verkondigen dat ie op het goede spoor zit....niet dus , 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn er uberhaupt wel geinteresseerden hier die stukje bij beetje willen weten hoe je een Megastar volledig leeg trekt ? Of alleen maar afbraak geleuter ? @eurobsgame begint nu al net zo dom te l#llen als Dopey.

Reken maar dat er straks weer geroepen wordt : hee ,had die babboe het verdorie weer bij het rechte eind , babboe for president etc.

Ik heb tonnen uit die dingen gehaald de afgelopen weken @eurobsgame , TONNEN  dus beetje dimmen van jouw kant mag wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n ding kan PRECIES op nummer gooien , of beter gezegd , een plekje op het rad raken , ik had @eurobsgame iets intelligenter ingeschat als wat voor kolder hij nu loopt te roepen.

Nogmaals , en nu zeg ik het hierna ook niet meer ; er zijn manieren van inzetten op een Megastar dat je in 80% van de gevallen een treffer maakt. Minimaal.

Met zulke scepsis leg ik ook niks meer uit , als je dan niks wilt winnen , mij goed.

@TheMikeyx , een Tesla wil ik voor niks niet eens hebben , ik ben geen materialist.

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...