Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei ruleta:

dat filmpje heb ik zelf gemaakt is niet van youtube geplukt. het orgineel kan ik je zo sturen of wil je dat ik iets aanpas eraan zal je het zien.

het zijn jouw woorden ,terug krabbelaar.

en met de great one wil ik best afspreken heb ik hem straks nog over bericht.

als jij dan ook komt zal je het zien, heb ik overigens al eerder voor gesteld.

Welk filmpje bedoel je, die met dat zware bal?

Ik kom niet, heb al eens eerder tijd en geld gestoken in Nesta wat niks heeft opgeleverd. Ik ga uit dat TGO wel de waarheid spreekt, dus als hij zegt dat het jou gelukt is maak ik van harte die 250 dan naar jou over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei TheGreatOne:

Voor de roulette goden op ons forum (in deze thread) heb ik een PM (privé bericht gestuurd). We gaan de nationale roulette kampioenschappen houden en alles wordt super mooi gefaciliteerd om eenmaal in 2019  te zien wie de grote automatische roulette koning (of koningin) wordt. Dit wordt georganiseerd op woensdag 23 januari! Geen PM gehad, geen noot je kan mij altijd in een bericht aangeven waarom jij denkt de nieuwe roulette koning te zijn en wie weet 😉 

Of je kan mij ook uitleggen waarom jij vind dat ik daar niet bij hoor natuurlijk

Groet Donny.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Rick007:

Ok! één verhaaltje dan! Let op, waargebeurd in HC Amsterdam in de periode tussen 1992-1996(was er zelf bij) Over observeren gesproken!

We hadden een gast binnen en die liep alle borden van de roulette af, elke middag, elke avond en elke nacht. Schrijven, schrijven, schrijven. Boeken vol schreef deze Spaanstalige meneer met snor en bolle buik, in de kantine en op de vloer noemden wij hem "Mario Bros"... Schrijven, schrijven, schrijven.. Kopje koffie, beetje kijken naar de cilinders, notities maken en.... schrijven, schrijven, schrijven.. Na een halfjaar kwamen er opeens wat jongere mensen binnen, meestal in stellen, maar ze hoorden allemaal bij elkaar... Ook zij gingen kijken, schrijven, schrijven, schrijven... overleg werd gepleegd....Ook dat duurde nog dagen...Toen.... werden er opeens stacks met jetons en chips van 200 op tafel gezet en werden de volgeschreven kaarten er bij gehaald.. De stellen gingen allemaal aan een andere tafel zitten en gingen inzetten. Zij speelden alleen de splits(chevaux) of corners(carré's) van bepaalde nummers. Zo hoefden zij niet te tippen. Tot onze verbazing zaten zij er bovengemiddeld bij... Bedragen weet ik niet meer, alleen dat het hard ging, hun kant op.. Overigens waren ze bijna niet aanspreekbaar of benaderbaar en tipten niet. Dit duurde een paar dagen, uiteraard viel dit op aan de tafels.. Tafels gingen meer dan anders fluctueren in de standen, meer in de min dan in de plus... Ze vielen op! De leiding besloot om het nog even aan te kijken, maar de verliezen liepen op... Er werd besloten om de cilinders van tafels te verwisselen....(werd ons overigens niet verteld, ook niet belangrijk verder). De gasten die op dezelfde nummers speelden verloren nu, maar Mario Bros kwam er snel bij en zag dat de cilinders waren verwisseld, en dan heb ik het over alle tafels in de zaal en Cercle. Alles werd gerangschikt en daar gingen ze weer. De spelers werden nu wat brutaler en bijdehanter, ze wonnen en voelden zich denk ik koning... begrijpelijk, want er werd meer gewonnen dan verloren.... De leiding heeft toen besloten om de cilinders weer te wisselen, maar toen met andere vestigingen. Het spel was daarna snel afgelopen.... De gasten werden zich bewust van de wissel en werden nog bijdehanter, uiteindelijk hebben een paar zelfs een entreeverbod gehad en Mario Bros verdween uit beeld. Jaren later kwam hij weer in HC Amsterdam en werd bijna niet herkend... Hij was minstens de helft lichter(in gewicht, en misschien ook wel in geld) en zag er niet te best uit... De man was lang in het buitenland verbleven en wie weet wat voor trucs hij daar deed om zijn geld te verdienen......We hebben nooit gehoord hoeveel het heeft opgeleverd voor deze spelersgroep. Observeren loont blijkbaar en elke cilinder heeft een afwijking, hoe minimaal dan ook, en binnen de marge.. Maar toch wisten ze daar een klein voordeel mee te halen, mooi toch??

Dit staaft precies mijn verhaal dat je je observaties wel moet noteren, wat zij dan ook deden. Als je niet noteert, kun je geen betrouwbaar beeld krijgen van eventuele afwijkingen. Daar is het sample dat je nodig hebt te groot voor. Zij waren maanden aan het observeren. Daar ga je geen fatsoenlijk beeld over krijgen als je het aan je gevoel over laat, dat moet je noteren om vervolgens de uitkomsten daadwerkelijk te analyseren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Donny:

Of je kan mij ook uitleggen waarom jij vind dat ik daar niet bij hoor natuurlijk

Groet Donny.

Donny, jij als een van de roulette koningen in dit topic hoort zonder twijfel thuis op de eerste automatische roulette kampioenen schappen waarbij je naast eeuwige roem ook nog geld (zonder inleg) en een beker kan winnen. Daarnaast wordt er nog van alles verzorgd. Als de officiële uitnodigingen klaar zijn stuur ik je deze per mail op. Houdt donderdag 23 januari (vanaf 17:30u) maar vrij 🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Solidagio:

Het valt mij op dat je op Tracasse en Rick007 anders reageert. Kortom, je wilt met hen roulette spelen omdat ze er net zo over denken als jij. Geeft niks hoor, veel meer mensen voelen zich veilig en prettig bij gelijkgestemden.

Of omdat wij wel realistisch zijn. Als Ruleta of welke idioot dan ook daadwerkelijk in een sector kan gooien. Zou die dat dan op een online forum gaan rondbazuinen of zou die dealer/croupier worden, een paar vrienden inschakelen en er zoveel geld uithalen dat hij nooit meer hoeft te werken...!? Leuke verhaaltjes maar dit forum is 18+ en dan ben je te oud om in sprookjes te geloven! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minutes ago, Tracasse said:

Of omdat wij wel realistisch zijn. Als Ruleta of welke idioot dan ook daadwerkelijk in een sector kan gooien. Zou die dat dan op een online forum gaan rondbazuinen of zou die dealer/croupier worden, een paar vrienden inschakelen en er zoveel geld uithalen dat hij nooit meer hoeft te werken...!? Leuke verhaaltjes maar dit forum is 18+ en dan ben je te oud om in sprookjes te geloven! 

Enigszins kort door de bocht. Dealer / croupier worden en dan fraude plegen vind ik niet de meest logische keuze mocht je dit kunnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei JackPot:

Enigszins kort door de bocht. Dealer / croupier worden en dan fraude plegen vind ik niet de meest logische keuze mocht je dit kunnen. 

Wat is volgens jou dan de meest logische keuze? De minst logische keuze is in elk geval: het op een online forum gooien en wachten tot iemand 250 euro bied....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Tracasse:

Of omdat wij wel realistisch zijn. Als Ruleta of welke idioot dan ook daadwerkelijk in een sector kan gooien. Zou die dat dan op een online forum gaan rondbazuinen of zou die dealer/croupier worden, een paar vrienden inschakelen en er zoveel geld uithalen dat hij nooit meer hoeft te werken...!? Leuke verhaaltjes maar dit forum is 18+ en dan ben je te oud om in sprookjes te geloven! 

Leg eens uit hoe en waar je croupier kan worden waar je kan rommelen en samenwerken zónder in de gaten te lopen. Overigens vind ik iemand een idioot noemen een zwaktebod.

bewerkt door Solidagio (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Tracasse:

Als Ruleta of welke idioot dan ook daadwerkelijk in een sector kan gooien. Zou die dat dan op een online forum gaan rondbazuinen

JA , anders word het een eindeloze discussie van idioten die nog nooit aan een roulette wiel hebben gedraait

en denken dat ze er over mee kunnen praten, en denken dat het onmogelijk is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Solidagio:

Leg eens uit hoe en waar je croupier kan worden waar je kan rommelen en samenwerken zónder in de gaten te lopen.

Prima. Je solliciteert voor de functie croupier bij HC of ergens anders op deze wereld. Je krijgt een opleiding en training. Vervolgens mag aan de slag. Je spreekt met 5 vrienden af dat ze elkaar afwisselen. Allemaal 1 dag van de week bijvoorbeeld. Vervolgens gooi je elk uur om 5 voor half, 3 keer in de buurt van de 0. En elk uur om 5 voor 3 keer in de buurt van de 17. Je maatjes zetten daar progressief op in en pakken zo in 6 draaien dikke winst. Na een uur stoppen ze en heb jij weer een paar maandsalarissen binnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minutes ago, Tracasse said:

Wat is volgens jou dan de meest logische keuze? De minst logische keuze is in elk geval: het op een online forum gooien en wachten tot iemand 250 euro bied....

Ok fair point. Fraude plegen lijkt me in ieder geval nooit een optie, tenminste niet dat ik me persoonlijk kan voorstellen.

Op een online forum proberen je gelijk te krijgen, en om onwetenden proberen te overtuigen kan ik me wel iets bij voorstellen. Hij gelooft in zijn waarheid, en zo geloven andere lezers op dit forum ook in hun waarheid. Om dan geld te gaan bieden spreekt voor iemand om zijn gelijk proberen te krijgen, om dit graag in ontvangst te nemen spreekt ook voor iemand. 

Uiteindelijk denk ik dat iedereen zijn eigen waarheid heeft, waarbij er eerst ook niemand geloofde in de gemanipuleerde automatische roulette en volgens mij is dit nu ook een ander verhaal na de verschillende ervaringen en 'bewijzen'. Ik zie dan ook geen reden waarom dit niet waar kan zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei ruleta:

JA , anders word het een eindeloze discussie van idioten die nog nooit aan een roulette wiel hebben gedraait

en denken dat ze er over mee kunnen praten, en denken dat het onmogelijk is. 

Ah oké. Ja natuurlijk. Je hebt helemaal gelijk. Mijn welgemeende excuses. Ik ga weer even proberen om in dat andere topic mensen ervan te overtuigen dat de aarde echt niet plat is...

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Dopey:

dus als hij zegt dat het jou gelukt is maak ik van harte die 250 dan naar jou over

oke maak maar over, stuur maar een pm naar mij dan geef ik je mijn banknr. ,de great one hoeft dat niet perse te bevestigen dat ik dat heb gedaan.

als je slim bent vraag je een foto van mij als je het niet vertrouwd.

en dan zeg je spiegeltje spiegeltje aan de wand en dan zie je dat ik het ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei JackPot:

Ok fair point. Fraude plegen lijkt me in ieder geval nooit een optie, tenminste niet dat ik me persoonlijk kan voorstellen.

Op een online forum proberen je gelijk te krijgen, en om onwetenden proberen te overtuigen kan ik me wel iets bij voorstellen. Hij gelooft in zijn waarheid, en zo geloven andere lezers op dit forum ook in hun waarheid. Om dan geld te gaan bieden spreekt voor iemand om zijn gelijk proberen te krijgen, om dit graag in ontvangst te nemen spreekt ook voor iemand. 

Uiteindelijk denk ik dat iedereen zijn eigen waarheid heeft, waarbij er eerst ook niemand geloofde in de gemanipuleerde automatische roulette en volgens mij is dit nu ook een ander verhaal na de verschillende ervaringen en 'bewijzen'. Ik zie dan ook geen reden waarom dit niet waar kan zijn. 

Je zou de politiek in moeten gaan @JackPot mooi verwoord! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei JackPot:

Hij gelooft in zijn waarheid, en zo geloven andere lezers op dit forum ook in hun waarheid. Om dan geld te gaan bieden spreekt voor iemand om zijn gelijk proberen te krijgen, om dit graag in ontvangst te nemen spreekt ook voor iemand.  

Het is niet dat ik geld bied om mijn gelijk te krijgen, mij boeit het niet of het wel of niet kan. Ik heb daar alleen ook een mening over, net als iedereen. Met mijn 250 euro bied ik de mogelijkheid om een discussie op te lossen of het wel of niet kan, meer niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei ruleta:

oke maak maar over, stuur maar een pm naar mij dan geef ik je mijn banknr. ,de great one hoeft dat niet perse te bevestigen dat ik dat heb gedaan.

als je slim bent vraag je een foto van mij als je het niet vertrouwd.

en dan zeg je spiegeltje spiegeltje aan de wand en dan zie je dat ik het ben.

Je mag het bij mij komen ophalen nadat je het bewezen hebt bij TGO, succes.
Verder ga ik niet meer op jou reageren, ben nu wel klaar met jou. En vraag je ook op niet meer op mij te reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Dopey:

Verder ga ik niet meer op jou reageren, ben nu wel klaar met jou. En vraag je ook op niet meer op mij te reageren.

als ik daarmee die loze weddenschappen van jouw kan voor komen bij iedereen , hebben we zeker een deal.

anders blijf ik net zo lang vervelen , tot je toegeeft dat ik het was die het balletje 5x in de het zero spel draaide.

iedereen weet dat.

en het geld interreseert mij niet eens ,heb daar gisteren over na zitten denken.

normaal zou ik zeggen laat maar zitten of anders maak maar over naar degreatone en dan bedenk ik wel een paar prijs vragen

,ik dacht dat zal ik nu eens een keer niet doen en kijken in welke bochten hij zich gaat wringen of dat hij echt zou willen betalen.

eigenlijk wist ik het al ,maar goed

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei ruleta:

als ik daarmee die loze weddenschappen van jouw kan voor komen bij iedereen , hebben we zeker een deal.

anders blijf ik net zo lang vervelen , tot je toegeeft dat ik het was die het balletje 5x in de het zero spel draaide.

iedereen weet dat.

en het geld interreseert mij niet eens ,heb daar gisteren over na zitten denken.

normaal zou ik zeggen laat maar zitten of anders maak maar over naar degreatone en dan bedenk ik wel een paar prijs vragen

,ik dacht dat zal ik nu eens een keer niet doen en kijken in welke bochten hij zich gaat wringen of dat hij echt zou willen betalen.

eigenlijk wist ik het al ,maar goed

 

Waarom moet @Dopey betalen als je nog niks bewezen hebt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.