Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

als dit zo`n sensor zou zijn in een handmatige roulette,en hij staat ook gericht op de bal als die in de balltrack is,

dan kan er wel bijsturing plaats vinden. alleen daar komt dan wel meer bij kijken.

in de megastar zit ook een sensor in de balltrack zodat ze weten waar de bal zich bevind.

maar daar hebben we het over een ruitenwisser motor met verschillende standen

om tot een andere uitkomst te komen.

 

cammeghlaser.JPG.779fbaff23bcec034a876ca715e06e59.JPG

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@babboe Dit is wat jij bedoeld met een terugkerende herhalende serie? Zijn recente foto's overigens! Helaas niet op de foto maar voor de foto zit 28,29,7,35 (dubbel) Dit is de echte babboe he! :) haha zie ze zo niet heel vaak overigens. En hij ging zo nog even door ongeveer 20 minuten lang dezelfde serie achter elkaar. Er werd goed gepakt aan de tafel overigens.

IMG-1319.jpg

IMG-1322.jpg

IMG-1323.jpg

bewerkt door foxy (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elk mechanisch  apparaat kan met behulp van software bestuurd worden. De vraag is of dit binnen de wettelijke regels valt. Elk nieuw apparaat moet door verispect gekeurd worden.. Twijfel je of een apparaat door een random generator wordt bestuurd dan moet je een klacht indienen bij de Kas. Van de Kas krijg je een mede deling dat je eerst de klacht bij de aanbieder moet indienen. Heb je een onbevredigend antwoord dan dien je de klacht in bij verispect.

Een klacht  moet onderbouwd zijn. Een foto of een video zegt heel weinig. Met slimme statistische proeven kun je een vermoeden vastleggen. Voorbeelden heb ik van roulette spellen hier  op het forum gezet maar er is geen belangstelling voor. Deze discussie over de megastar heeft geen enkele zin en van weinig inhoud.

Ik heb zelf ook een klacht ingediend bij HC over de nieuwe Cammegh cilinders. Het niets zeggende antwoord is dat zij voldoen aan de wettelijke eisen. Mijn klacht is dat ik een verband vermoed tussen de inzet en de uitkomst van de roulette. Ook als dit zo is dan kan de roulette toch voldoen aan toelating. Met een praktijk controle is dit gemakkelijk aan te tonen.

Hetzelfde heb ik ook al geconstateerd bij de nieuw automaat van Tangiamo. Helaas ben ik maar een eenling en kan dus weinig ondernemen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei piet:

Nee hoor,megastar is random

dus jij wil zeggen dat als het wiel bijv 25 toeren draait ,en ik als late inzetter 
een schatting maak dat hij bijvoorbeeld in de kleine serie zou moeten belanden.
maar  zo dra ik mijn inzet heb gedaan en de bets  zijn gesloten,en het wiel gaat ineens 
bijv 35 toeren draaien ,dat dat niet uitmaakt. 

25 toeren en 35 toeren geven volgens jouw dan dezelfde uitkomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei dobbelsteen:

Ik heb zelf ook een klacht ingediend bij HC over de nieuwe Cammegh cilinders. Het niets zeggende antwoord is dat zij voldoen aan de wettelijke eisen.

waar staan die wettelijke eisen dan beschreven ??

als er niets instaat over bijsturing\rrs en magnetische velden etc ,dan ben je zo klaar en kunnen ze doen wat ze zelf willen.

bij een controle worden alleen de vakjes opgemeten en kijken ze of het wiel wel lang genoeg draait.

zelfs de bal stops worden niet gemeten of die goed staan.

en mocht je  ooit bij een controle zijn en je begint daar over bijsturing en rrs en magnetische velden,

dan zeggen hun gewoon ,dat valt niet onder onze taak.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ding heeft zelfde uitbetaling als een fruitmachine, weet uit mijn hoofd niet exact, dus hoe je ook speelt, wanneer uitbetaalmodus aan staat gaat de klant winnen, en uitbetaalmodus uit, gaat de klant verliezen, heel simpel. Geen rocket-science voor nodig.

Punt is altijd geweest dat het balletje wél ergens moet vallen, en daar zijn truukjes op, ook geen rocket- science voor nodig, het antwoord op wat je moet gaan spelen staat recht voor je neus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei babboe:

Ding heeft zelfde uitbetaling als een fruitmachine, weet uit mijn hoofd niet exact, dus hoe je ook speelt, wanneer uitbetaalmodus aan staat gaat de klant winnen, en uitbetaalmodus uit, gaat de klant verliezen, heel simpel. Geen rocket-science voor nodig.

Punt is altijd geweest dat het balletje wél ergens moet vallen, en daar zijn truukjes op, ook geen rocket- science voor nodig, het antwoord op wat je moet gaan spelen staat recht voor je neus.

Ook weer zo'n prachtig herhaalde serie ... :) 

 

IMG-1363.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei ruleta:

dus jij wil zeggen dat als het wiel bijv 25 toeren draait ,en ik als late inzetter 
een schatting maak dat hij bijvoorbeeld in de kleine serie zou moeten belanden.
maar  zo dra ik mijn inzet heb gedaan en de bets  zijn gesloten,en het wiel gaat ineens 
bijv 35 toeren draaien ,dat dat niet uitmaakt. 

25 toeren en 35 toeren geven volgens jouw dan dezelfde uitkomst.

De snelheid van het wiel is variabel,ene keer draait het sneller,andere keer langzamer,dat wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei foxy:

Ook weer zo'n prachtig herhaalde serie ... :) 

 

IMG-1363.jpg

Kijk van 17 naar 1, althans dat wás de bedoeling. Van 1 naar 17 is precies hetzelfde in het programma.

Wat nu zo schitterend is aan deze foto, is dat je nú al kunt gaan handenwrijven, en proberen om zoveel mogelijk units bespeelbaar te krijgen. Want het gaat gebeuren: de volgende keer dat weer die 17 voorbij komt, ga er maar vanuit dat hij hem recht in de 1 krijgt, lukt het de volgende keer wéér niet, en valt de 33 of de 20, kun je maar beter helemaal gaan zorgen dat je 8 units tegelijk kunt pompen, zo pak je 520 plein in 1 keer. Dat is winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei piet:

De snelheid van het wiel is variabel,ene keer draait het sneller,andere keer langzamer,dat wel

maar de megastar kent ook draaien waarbij het wiel niet veranderd van snelheid als late inzetter.

dus net als wat babboe zegt wanneer uitbetaalmodus aan staat gaat de klant winnen, en uitbetaalmodus uit gaat de klant verliezen.

dus word het gemanipuleerd maar niet altijd.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei babboe:

Kijk van 17 naar 1, althans dat wás de bedoeling. Van 1 naar 17 is precies hetzelfde in het programma.

Wat nu zo schitterend is aan deze foto, is dat je nú al kunt gaan handenwrijven, en proberen om zoveel mogelijk units bespeelbaar te krijgen. Want het gaat gebeuren: de volgende keer dat weer die 17 voorbij komt, ga er maar vanuit dat hij hem recht in de 1 krijgt, lukt het de volgende keer wéér niet, en valt de 33 of de 20, kun je maar beter helemaal gaan zorgen dat je 8 units tegelijk kunt pompen, zo pak je 520 plein in 1 keer. Dat is winnen.

Leuk dat je dat zegt inderdaad! Want na de 17 kwam de 1, 2 keer achter elkaar! En recht erin, niemand speelde!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei ruleta:

maar de megastar kent ook draaien waarbij het wiel niet veranderd van snelheid als late inzetter.

dus net als wat babboe zegt wanneer uitbetaalmodus aan staat gaat de klant winnen, en uitbetaalmodus uit gaat de klant verliezen.

dus word het gemanipuleerd maar niet altijd.

 

 

Snelheid is absoluut iets waar je opvallend veel verschil in ziet, ben ik 100% met je eens. En dat is echt zelfs tijdens het draaien goed merkbaar. Zodra die dreigt jou serie te benaderen geeft die vaak nog even een extra zetje na. 

Wat mij een tijdje geleden opviel, en heb dit wel eens vaker gezien is het plakken aan het schotje. Was zeer opvallend bij de 2 & 25. Hij viel precies op het schotje en bleef daar een dikke seconde plakken om vervolgens net naar de 2 te wippen. Opvallend was dat 50% van de tafel belang had bij de 25 en de 2 het minst zou uitbetalen. Zou dit berusten op toeval of word die toch op een bepaalde manier naar de schotjes getrokken of gezogen. Ik heb hier altijd nog mijn oprechte twijfel over.

Heb veel gesprekken gehad met veel ervaren roulette spelers (ben ik zelf ook 13 jaar inmiddels) maar ik merk toch dat er enorm veel verschil in meningen zijn. Toch blijf ik voorlopig in het kamp "manipulatie" de wielrotatie is bij mij te opvallend veel verschillend. En dat zou bij een goed afgestelde machine onmogelijk moeten zijn. Als die echt random is, dan zou dat wiel door aanvoering van de motor ook constante snelheden moeten aanhouden.

bewerkt door foxy (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei ruleta:

dus jij wil zeggen dat als het wiel bijv 25 toeren draait ,en ik als late inzetter 
een schatting maak dat hij bijvoorbeeld in de kleine serie zou moeten belanden.
maar  zo dra ik mijn inzet heb gedaan en de bets  zijn gesloten,en het wiel gaat ineens 
bijv 35 toeren draaien ,dat dat niet uitmaakt. 

25 toeren en 35 toeren geven volgens jouw dan dezelfde uitkomst.

Zou je dat toerental nauwkeurig kunnen meten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei foxy:

Als die echt random is, dan zou dat wiel door aanvoering van de motor ook constante snelheden moeten aanhouden.

dat doet hij ook wel als er geen late inzetters zijn of als hij op geven staat.

daarmee verraad de roulette zich, maar het kan ook zomaar zijn dat er een beurt later weer genoeg in kas zit, om op uitbetalen testaan.

1 uur geleden zei foxy:

Wat mij een tijdje geleden opviel, en heb dit wel eens vaker gezien is het plakken aan het schotje. Was zeer opvallend bij de 2 & 25.

dat kan toch wel gebeuren ook op een niet automaat al komt het niet echt veel voor, op een balstop heb ik ook gezien dat hij daar op bleef hangen en zelf ook meegemaakt toen ik die megastar nog had.

 

1 uur geleden zei foxy:

Zou je dat toerental nauwkeurig kunnen meten?

ja die bestaan toerental meters die je op een draaiend voor werp schijnt en het toerental leest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei ruleta:

dat doet hij ook wel als er geen late inzetters zijn of als hij op geven staat.

daarmee verraad de roulette zich, maar het kan ook zomaar zijn dat er een beurt later weer genoeg in kas zit, om op uitbetalen testaan.

dat kan toch wel gebeuren ook op een niet automaat al komt het niet echt veel voor, op een balstop heb ik ook gezien dat hij daar op bleef hangen en zelf ook meegemaakt toen ik die megastar nog had.

 

ja die bestaan toerental meters die je op een draaiend voor werp schijnt en het toerental leest.

Ja die balstops zijn heel apart hoor dat zint me niks inderdaad, en zeker het toerental zal ik eens wat vaker in de gaten gaan houden als ik binnenkort weer eens ga kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei babboe:

Kijk van 17 naar 1, althans dat wás de bedoeling. Van 1 naar 17 is precies hetzelfde in het programma.

Wat nu zo schitterend is aan deze foto, is dat je nú al kunt gaan handenwrijven, en proberen om zoveel mogelijk units bespeelbaar te krijgen. Want het gaat gebeuren: de volgende keer dat weer die 17 voorbij komt, ga er maar vanuit dat hij hem recht in de 1 krijgt, lukt het de volgende keer wéér niet, en valt de 33 of de 20, kun je maar beter helemaal gaan zorgen dat je 8 units tegelijk kunt pompen, zo pak je 520 plein in 1 keer. Dat is winnen.

En dan weet je een ding zeker, dan klotst het geld tegen de plinten omhoog!

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met een videocamera is de snelheid tamelijk makkelijk te berekenen. De camera maakt een aantal beelden per seconde. Kun je de beelden stuk voor stuk bekijken dan kun je de snelheid van het wiel en het balletje zeer nauwkeurig bepalen door de afgelegde weg tussen twee beelden op te meten.

Op de multi roulette wordt het beeld van de draaiende roulette getoond nadat je niet meer mag inzetten. Met het oog is zelfs waar te nemen dat de snelheid verandert. Als de snelheid van het balletje constant is en het wiel vertraagt dan neemt de snelheid  van het balletje voor het oog toe. Ik neem waar, dat de snelheden schoksgewijs in de laatste drie draaien veranderen. Ik vermoed dat er verband bestaat tussen de inleg en de uitkomst van de roulette.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.