Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei babboe:

Ongelooflijk, 1 dagje terug in Nederland.received_272741483177089.jpeg.ca42f5926f0f0f882bab015bf0ce2343.jpegHoeveel bewijs is er nog nodig ?

Hoeveel ik gewonnen heb ga ik niet vermelden in verband met de afdeling azijnpissers op dit forum.

Bewijs van wat? dat software gestuurd wordt bedoel je?? ja 100% ,maar daar is iedereen het toch over eens?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok. Een geheimpje op de G3. Niet verder vertellen.

Geen zweefverhaal maar realisme.

Als op een G3 7 buren (7-28-29-12-18) een keer of 25 NIET gevallen is , en hij valt uiteindelijk een keer........

Ga er maar dik vanuit dat de bal binnen 2 a 3 a 4 spins weer in 1 van die nummers ligt. Dit is een win- tip die je serieus van me aan kunt nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dopey:

Nee, dat zeg ik net toch?
Dus leg eens uit, wat heeft 5k nou te maken met mijn post die ik gaf?

Heeft geen reet te maken met jouw post.

Er was eens.............een moderator die 5k uitloofde voor diegene die het bewijs zou aandragen dat die dingen gemanipuleerd zouden kunnen wezen.

Het halve forum heeft hier foto's van diverse forumleden kunnen aanschouwen , die telkens weer zeer sterk de indruk wekken dat het balletje niet at random zomaar ergens neervalt.

Zo langzamerhand , naarmate de stapel foto's steeds hoger wordt , is het nu toch wel bewezen dat er gericht wordt gegooid. Of zijn er hier nog steeds mensen die heilig geloven in toeval ? 

Dan mag je van mij gerust aan de wiskunde en gaan uitrekenen hoe groot de kans dat de 3 in zeven draaien 5 keer valt nu werkelijk is.( Die 3 , en nu overdrijf ik niet , is daarna in anderhalf uur nog zeventien (!) keer gevallen). Of de foto's van @eurobsgame met die 15 , of van @jordi22 met de 14 , of van @TheGreatOne met de 34.

Ik denk dat de bewijzen geleverd zijn. En er zullen ongetwijfeld nog vele foto's gaan komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei TheMikeyx:

De kans is ook best aannemelijk dat de bal binnen 4 kogels weer in 1 van die zes getallen valt. #zucht

Nee , dit zit in zijn programma. Hier kun je op spelen.

Hou altijd in de gaten hoe lang die sector wegblijft , hoe langer , hoe beter. Als de sector dan eenmaal valt ga je hem spelen. Je gaat gegarandeerd hitten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei TheMikeyx:

Logisch. Des te langer die HONDERDEN machines verspreid over NL iedere dag weer HONDERDEN spins maken, des te groter de kans dat dr ergens zich wel weer een fotomomentje aandoet.

Nu stond deze jongen toevallig in de ketel te koekeloeren.

Die 2 , die twee keer gevallen is kwam terugrollen nadat de bal keihard tegen het schotje 3/35 was aangeknald.

Alle ballen waren rotsvast op die 3 gericht.

Gericht dus. Richten. Richting zoeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei TheMikeyx:

Logisch. Des te langer die HONDERDEN machines verspreid over NL iedere dag weer HONDERDEN spins maken, des te groter de kans dat dr ergens zich wel weer een fotomomentje aandoet.

Zeven keer de 22 op rij ? Het is gebeurd. Er is iemand die er een foto van heeft. Ik ken hem , maar ik ben hem nog niet tegengekomen ( logisch , want ben de laatste tijd niet zo lang in Pays-Bas.).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeven keer de 22 op rij ? Het is gebeurd. Er is iemand die er een foto van heeft. Ik ken hem , maar ik ben hem nog niet tegengekomen ( logisch , want ben de laatste tijd niet zo lang in Pays-Bas.).



De kans op 7x welk nummer dan ook is klein, maar zeker niet onmogelijk. En nogmaals, er zijn honderden van die kasten die hele dagen (sommige zelfs 24/7) draaien. Vroeg of laat kan t gwn een keer gebeuren.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nog een foto hoe het zo een beetje door bleef gaan. Laten we zeggen dat eens in de zeven/ acht draaien de 3 weer viel. Als ik dat allemaal had geweten was ik wel door gegaan met foto's maken. Ben al blij dat ik vol op die 3 ben blijven pompen.;-) ( en natuurlijk de 2)20170328_163049.thumb.jpg.83abe7f3efca6355e1d8b663f974e6a3.jpg

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeven keer de 22 op rij ? Het is gebeurd. Er is iemand die er een foto van heeft. Ik ken hem , maar ik ben hem nog niet tegengekomen ( logisch , want ben de laatste tijd niet zo lang in Pays-Bas.).


De kans op 22 die zeven keer valt is toch net zo groot als de kans dat 33, 28, 25, 4, 12, 16, 1 valt?
Alleen daar maakt niemand een foto van want blijkbaar is dat wel random?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei JackPot:


De kans op 22 die zeven keer valt is toch net zo groot als de kans dat 33, 28, 25, 4, 12, 16, 1 valt?
Alleen daar maakt niemand een foto van want blijkbaar is dat wel random?

Absoluut , maar gisteren was het met alles puur richten geblazen , in mijn enthousiasme heb ik een paar keer een nummer door de tent staan roepen ( nee , niet die 3 , maar de 8 en de 11 ) , en die nummers vielen. Gevolg was dat zowat iedereen aan het winnen was.

Het was ook wel extreem duidelijk zichtbaar , zelden zo iets gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 hours ago, babboe said:

Ongelooflijk, 1 dagje terug in Nederland.received_272741483177089.jpeg.ca42f5926f0f0f882bab015bf0ce2343.jpegHoeveel bewijs is er nog nodig ?

Hoeveel ik gewonnen heb ga ik niet vermelden in verband met de afdeling azijnpissers op dit forum.

Welnee, joh, we gaan niet azijnpissen. Gewoon lekker genieten van je winst. Daar speel je toch voor? Maar....wel ongelofelijk! 3 x 3 heb ik wel 's gezien in HC maar dit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 hours ago, babboe said:

Ok. Een geheimpje op de G3. Niet verder vertellen.

Geen zweefverhaal maar realisme.

Als op een G3 7 buren (7-28-29-12-18) een keer of 25 NIET gevallen is , en hij valt uiteindelijk een keer........

Ga er maar dik vanuit dat de bal binnen 2 a 3 a 4 spins weer in 1 van die nummers ligt. Dit is een win- tip die je serieus van me aan kunt nemen.

Ben benieuwd of er forumleden zijn die dit gaan testen en met resultaten komen. Eurobsgame maybe?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.