Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei RouleTheWorld:

Ga je nou 5k aan jezelf uitkeren? ;)

Ik hoop het dan kan ik mooi deze prachtige roulette tafel kopen op Marktplaats:

http://www.marktplaats.nl/a/hobby-en-vrije-tijd/gezelschapsspellen-overige/m1148266674-zeer-mooi-professionele-roulette-tafel.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=7

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 hours ago, TheMikeyx said:

 


Dit is geen 'bewijs' - en nee ik ben geen azijnpisser. Ik had een tijdje geleden in HC binnen 12 draaien 8x de 3 en 3x andere getallen uit het zerospel. Like óók dat gebeurd.

 

Alles kan! Ik ben ook wel eens blut gegaan op "de hele rij zwart" Toch blijf ik in toeval geloven. En om nou te voorkomen dat ik allerlei machines de schuld ga geven schuif ik wel aan bij de croupier. Kan ik die lekker de schuld geven :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Gokholtante:

Alles kan! Ik ben ook wel eens blut gegaan op "de hele rij zwart" Toch blijf ik in toeval geloven. En om nou te voorkomen dat ik allerlei machines de schuld ga geven schuif ik wel aan bij de croupier. Kan ik die lekker de schuld geven :-)

Zwart/rood is maar 50% 15x ee kleur achter elkaar is niks of weinig bijzonders aan. Geen idee wat de kans is op 6x een nummer, maar dat lijkt mij echt onmogelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Dopey said:

Zwart/rood is maar 50% 15x ee kleur achter elkaar is niks of weinig bijzonders aan. Geen idee wat de kans is op 6x een nummer, maar dat lijkt mij echt onmogelijk.

De kans dat 33, 28, 25, 4, 12, 16 achter elkaar valt, wat vast ook regelmatig gebeurd is even groot als de kans dat er 6 x achter elkaar nummer 16 valt. Ik zie dat niet anders, maar de algemene tendens is dat dit laatste onmogelijk is, en het eerste heel normaal.

Er worden foto's geplaatst van blijkbaar onmogelijke combinaties, maar ik heb nog minder dan 0 bewijs gezien dat er iets niet eerlijk is aan deze automatische roulette

Het mooie is wel dat iedereen zijn ideeën er bij heeft en daar op zijn of haar manier ook probeert te profiteren door te spelen. Ik ben er ook heilig van overtuigd dat het Jackpot systeem op lange termijn de automatische roulette zal verslaan. Waarmee ik eigenlijk ook beweer dat de automatische roulette 'rigged' is, in het voordeel van het jackpot systeem.

Maar dat is nog geen overtuigend bewijs dat het daadwerkelijk ook zo is, mijn overtuiging (en die van andere op het forum) is geen bewijs. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke combinatie van gevallen nummers is (bij een eerlijke roulette) mogelijk, dus geen enkele foto van bijzondere reeks geldt als bewijs dat er iets niet in de haak is. Wil je bewijs halen uit de reeksen gevallen nummers, dan zul je dat echt wat wetenschappelijker aan moeten pakken. Dat wil zeggen, een voldoende groot sample van gevallen nummers nemen en daarin laten zien dat bepaalde combinaties significant vaker voorkomen dan je statistisch zou verwachten. En zelfs dan zou het nog steeds toeval kunnen zijn. Of zoals mijn statistiek professor op de universiteit ooit zei: "Als je ooit in een kansexperiment een uitkomst vindt waarvan de kans zo ontzettend klein is dat het gebeurt dat het geen toeval meer kan zijn, dan zal dat wel toeval zijn."

En zelfs als je in een voldoende groot sample een significante afwijking vindt, is dat nog steeds geen bewijs dat er bewust geknoeid wordt. Het kan ook simpelweg een afwijking in het wiel zijn. Wil je echt hard bewijs dat er software matig gestuurd wordt, dan moet je zorgen dat je de software in handen krijgt, zodat je de code kan bekijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Het mooie is wel dat iedereen zijn ideeën er bij heeft en daar op zijn of haar manier ook probeert te profiteren door te spelen. Ik ben er ook heilig van overtuigd dat het Jackpot systeem op lange termijn de automatische roulette zal verslaan. Waarmee ik eigenlijk ook beweer dat de automatische roulette 'rigged' is, in het voordeel van het jackpot systeem.

Maar dat is nog geen overtuigend bewijs dat het daadwerkelijk ook zo is, mijn overtuiging (en die van andere op het forum) is geen bewijs. 

Ik ga binnenkort naar @TheGreatOne, tijd om dat Jackpot systeem maar eens uit te te testen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei RouleTheWorld:

Ja goed al die wetenschappelijke benaderingen snap ik wel. Maar die zeggen ook dat je van een eerlijk wiel niet kunt winnen. Dus door te laten zien dat je het wiel wel kunt beaten, constant, over langere periode is daarmee ook bewijzen dat het wiel niet eerlijk is.

Dat is ook precies wat ik zeg. Zorg dat je een sample hebt die groot genoeg is waaruit blijkt dat de nummers niet even vaak vallen of waaruit blijkt dat na een bepaald nummer vaker een specifiek nummer komt en je hebt inderdaad een redelijk sluitend bewijs. Maar het vinden van een oneerlijk wiel is nog geen bewijs dat er gemanipuleerd wordt. Het kan ook simpelweg een scheef wiel zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minutes ago, DeValsspeler said:

Dat is ook precies wat ik zeg. Zorg dat je een sample hebt die groot genoeg is waaruit blijkt dat de nummers niet even vaak vallen of waaruit blijkt dat na een bepaald nummer vaker een specifiek nummer komt en je hebt inderdaad een redelijk sluitend bewijs. Maar het vinden van een oneerlijk wiel is nog geen bewijs dat er gemanipuleerd wordt. Het kan ook simpelweg een scheef wiel zijn.

Ik heb even gekeken in mijn sample van 2 duizend plus spins op een G5 heb geen sample van de G3 liggen. Helaas kom ik in mijn sample geen enkele keer 25 draaien tegen dat de 7 buren niet gedraaid wordt. Die zone wordt in mijn sample maximaal 21 keer niet gedraaid. Wellicht ook wel een te kleine sample.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei TheGreatOne:

zijn jullie in slaap gevallen achter die automaat roulette of aan het uitvogelen wat de mogelijkheden zijn ??

mooie tafel die je wil kopen maar er zit een laken met dubbel zero op.

weet niet of je dat hebt gezien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei ruleta:

zijn jullie in slaap gevallen achter die automaat roulette of aan het uitvogelen wat de mogelijkheden zijn ??

mooie tafel die je wil kopen maar er zit een laken met dubbel zero op.

weet niet of je dat hebt gezien

Dank @Ruleta was mij persoonlijk nog niet opgevallen. Ik heb 550€ geboden, ben benieuwd. Prachtig om op kantoor te hebben :-)

 

We zijn niet in slaap gevallen achter die automatische roulette, binnenkort weer nieuws. Binnenkort even afspreken @babboe dan gaan we samen Jack's verslaan :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.