Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

21 uur geleden zei babboe:

Een paar repetities ? Zo ging het gewoon door ; 25 buren breed pompen betekent ook die 34 erbij . Die punten vond ik gezien het aantal keren dat de bal in de 25 sector is gevallen nog wel tegenvallen.

 

Het probleem met die G3 is dat je niet maximaal op alle nummers van 25 buren 65 plein kunt parkeren. Ik denk dat ik maar 6 a 7 keer 65 heb getroffen , Toen weer breder pompen , en dan op elk nummer uit die reeks 40 of 45 plein hebben staan. Beginroll was trouwens 1000 euro , netto winst 7800.20170401_152745.thumb.jpg.e5771969a43604fef409cc83dcff98a7.jpg

Heb je 7800 euro gewonnen met deze sessie???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei Dopey:

Heb je 7800 euro gewonnen met deze sessie???

Ja , win ik wel vaker. Gewoon die hele 25 buren tot zijn max volstampen tot ie niet meer valt , maar ja....hij bleef maar vallen , daarom zeg ik , als ik drie of vier boxen tot mijn beschikking had dan werd het pas echt interessant. Dan praat je over 20 ruggen of meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei babboe:

Ja , win ik wel vaker. Gewoon die hele 25 buren tot zijn max volstampen tot ie niet meer valt , maar ja....hij bleef maar vallen , daarom zeg ik , als ik drie of vier boxen tot mijn beschikking had dan werd het pas echt interessant. Dan praat je over 20 ruggen of meer.

Maar als ie niet valt dan maak je met 4 boxen ook veel verlies neem ik aan.

Wat is zo bijzonder aan 25 buren? ben een leek wat dat betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Dopey:

Maar als ie niet valt dan maak je met 4 boxen ook veel verlies neem ik aan.

Wat is zo bijzonder aan 25 buren? ben een leek wat dat betreft.

25 buren bestaat uit de nummers 21-2-25-17-34 , die nummers vielen steeds maar door , telkens als ik dacht van , nu is het mooi geweest en ik neem gas terug en ga stoppen , begonnen ze weer te vallen , het was ongekend , dus weer volop pompen , en ja ik zet 400 punten per draai uit ( 7 buren standaard , uitgangspunt, zeg maar aanvalspunt), een draai of vijf geen treffer is dan gelijk 400 euro verlies ; maar afgelopen keer niet....hoppaaa weer in die 25 buren...onvoorstelbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei babboe:

25 buren bestaat uit de nummers 21-2-25-17-34 , die nummers vielen steeds maar door , telkens als ik dacht van , nu is het mooi geweest en ik neem gas terug en ga stoppen , begonnen ze weer te vallen , het was ongekend , dus weer volop pompen , en ja ik zet 400 punten per draai uit ( 7 buren standaard , uitgangspunt, zeg maar aanvalspunt), een draai of vijf geen treffer is dan gelijk 400 euro verlies ; maar afgelopen keer niet....hoppaaa weer in die 25 buren...onvoorstelbaar.

oke, maar die 25 buren is gewoon een voorkeurs spel wat je zelf speelt, dus niet op basis van iets anders?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Dopey:

Oke, PM mij dan ook maar, misschien heb ik ook wel interesse. Hoeft niet uitgebreid, maar beetje in een paar woorden ofzo.

Ik zal het ff afwachten , er zijn veel sporters die roulette spelen , ik noem geen namen maar een paar internationals van het succesteam 1988 houden ook wel van een gokje. Paar keepers van de lokale voetbalclub hier ( fietstas ) ook.

Nederlandse tafeltennisters ook al....ze hebben iets met balletjes hahah

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Dopey:

Oke, PM mij dan ook maar, misschien heb ik ook wel interesse. Hoeft niet uitgebreid, maar beetje in een paar woorden ofzo.

Vergeet je pmtje, niet, toevallig heb ik morgen een afspraak met één van die jongens die jou destijds dat voorstel deed. Hij zit toevallig ook in de vastgoed wereldje, maar dan rond Amsterdam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei babboe:

Ik zal het ff afwachten , er zijn veel sporters die roulette spelen , ik noem geen namen maar een paar internationals van het succesteam 1988 houden ook wel van een gokje. Paar keepers van de lokale voetbalclub hier ( fietstas ) ook.

Nederlandse tafeltennisters ook al....ze hebben iets met balletjes hahah

Dat is algemeen bekend dat voetballers niet vies zijn van gokken. Heb vroeger wel eens met Petrovic en Vink aan tafel gezeten. Ook Bogarde kwam ik regelmatig tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.