Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei TheMikeyx:

 


En die kans is dan ook redelijk aannemelijk dat ie binnen 5x wel een xje valt ja.

 

En dan is de persoon in kwestie daadwerkelijk aan het winnen. Winnen op een G3.

Eerste bewijs dus. Wel in de praktijk gaan uitvoeren natuurlijk , en niet gelijk weer met allerlei afbraakverhalen aankomen , want dan win je niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minutes ago, babboe said:

Wat jammer is op dit forum is het feit dat rookies op roulette heel snel met ongefundeerde uitlatingen klaarstaan. En doorgewinterde cracks op roulette simpelweg niet begrepen worden , en vervolgens weggehoond.

Zonde , want de cracks zijn niet zo maar cracks geworden , dat is met vallen en opstaan gebeurd. Vooral veel vallen.

Een crack op roulette benadert het spel dan ook totaal anders dan een beginner , er wordt geobserveerd , gekeken naar wat gevallen is , en afhankelijk van wat gevallen is , wordt ingecalculeerd hoe hoog de kansen waren dat er een winning streak inzat.

Een speler op roulette die vijfentwintig jaar is gevallen , en weer is opgestaan , gaat zichzelf op een mooie dag , ( of nacht in mijn geval ) , een hele belangrijke vraag stellen.

Die vraag is ; WANNEER , WAAROM BEGIN IK TE VALLEN ?..... .en dat ga je uitzoeken , haarfijn , waarom gaat het als het lekker loopt , ineens helemaal mis ? WANNEER gaat als het lekker loopt het ineens helemaal fout...wanneer ?....waarom ?

Kijk , en vanaf dat punt ben je rationeel bezig , je overziet de kansen en kansloosheid , je gaat in je achterhoofd een soort van schema opstellen van wanneer je op de berg bent in de achtbaan , en wanneer je in het dal bent. Je gaat een ritme zien , jawel , niet meteen gaan lachen ; een ritme...een tendens ; die steeds weer terugkeert , en die keer op keer maakt dat het spel roulette niet te verslaan is.

Okee , een keer vet winnen hoort erbij , de speler beseft terdege dat hij of zij geluk heeft gehad. Waar de hand ging viel de bal. Maar dat zijn doodgewone gebeurtenissen die er ook bij horen.

Een winnaar op roulette zet vaker NIET in dan wel. Alles wordt afgewogen....alles , iedere enkelvoudige kans , ieder dozijn , iedere kolom , elke kleurencombi , iedere carre , ieder transversaal plein , elke Pivot , het ''ideale'' patroon wat de speler graag voorbij ziet komen wordt uitermate zorgvuldig in de gaten gehouden. 

Het levensgrote probleem is dat tientallen jaren van raken en missen , lachen en huilen , kortom ; winnen of verliezen op roulette gewoonweg niet zomaar eventjes uit te leggen valt op een A4 tje. Ook niet op tien A4tje's , zelfs niet op duizend A4tje's. Het is een extra zintuig geworden , een spiegeling , een vorm van euforie die zichzelf nestelt in de bovenkamer van een routinier.

Dit klinkt allemaal heel zweverig. Is het ook. Maar de echte roulette die-hards weten donders goed waar ik het over heb , en dat dat tegen beginners verrekte moeilijke discussies zal blijven teweegbrengen.

Het is niet anders.

 

 

In jouw wereld ben je een routinier. Je gaat even voorbij aan het feit dat we op een forum zitten en elkaar dus niet kennen. Voor hetzelfde geld ben je een uitbater van een gokhal die met mooie verhalen, spelers wil lokken om maar vooral te blijven roulette spelen. Dat mensen hier sceptisch tegenover staan is niet meer dan normaal. De meeste spelers verliezen over het algemeen. Het zou problematisch worden als iedereen dan maar klakkeloos jouw woorden als leidraad gaat nemen en nog veel meer verliezen. Voor mij hoef je je systemen niet bekend te maken, maar ik ben geïnteresseerd en geïnvesteerd in dit draadje en wil gewoon weten of het lulkoek is of niet, aangezien jij voor een groot deel van de posts hier verantwoordelijk bent. Geef duidelijkheid en prik die afspraak met  TheGreatOne. Weten we gelijk waar we aan toe zijn. Snoer je iedereen de mond als je gelijk hebt....Of niet en accepteer de kritiek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Komt allemaal goed. Ik zeg wat ik weet , en wat ik weet heb ik al lang en breed uitgelegd. Wil je elke dag 50 euro winnen ? Neem 700 euro bankroll mee en ga Tarsoj of 1-3-2-4 spelen , bij 50 winst tikken. Gegarandeerd winst. Elke dag. 

Niet zaniken , gewoon doen. Niks geen uitbater van een gokhol . Ik vertel feiten , dat er dan zo'n sceptisce kabouter staat te brullen is alleen maar het bewijs van zijn eigen onwil om ook eens daadwerkelijk een goed systeem zoals Tarsoj of 1-3-2-4 te gaan proberen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei SquareOne:

Om een beetje ʻsimpelʼ Tarsoj te gaan spelen heb ik dat bijzondere ʻzintuigʼ dus volstrekt niet nodig, of wel??

Tarsoj is geweldig , met een heftige bankroll ben je onverslaanbaar,  als je gelijk treft zit je gebeiteld. Wanneer je een aantal keren mist , zit je in feite nog gebeitelder , want de treffers die ( op zeker ) gaan volgen , spekken je winst meteen aanzienlijk.

Nadeel ; het is oersaai. Maar wel winnend. Je pleegt in feite fraude met de 2,7% tijdens de afbouw. Daarom is dit systeem een blijvertje. Je bent niet te kloppen.

En @Dopey maar drammen waar de bewijzen zijn. Tarsoj is zo'n beetje beetje de allermooiste. Werkt ook bij blackjack uitstekend !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei babboe:

Tarsoj is geweldig , met een heftige bankroll ben je onverslaanbaar,  als je gelijk treft zit je gebeiteld. Wanneer je een aantal keren mist , zit je in feite nog gebeitelder , want de treffers die ( op zeker ) gaan volgen , spekken je winst meteen aanzienlijk. 

Nadeel ; het is oersaai. Maar wel winnend. Je pleegt in feite fraude met de 2,7% tijdens de afbouw. Daarom is dit systeem een blijvertje. Je bent niet te kloppen.

"..."

 

2 uur geleden zei babboe:

"..."

Een winnaar op roulette zet vaker NIET in dan wel. Alles wordt afgewogen....alles , iedere enkelvoudige kans , ieder dozijn , iedere kolom , elke kleurencombi , iedere carre , ieder transversaal plein , elke Pivot , het ''ideale'' patroon wat de speler graag voorbij ziet komen wordt uitermate zorgvuldig in de gaten gehouden. 

Het levensgrote probleem is dat tientallen jaren van raken en missen , lachen en huilen , kortom ; winnen of verliezen op roulette gewoonweg niet zomaar eventjes uit te leggen valt op een A4 tje. Ook niet op tien A4tje's , zelfs niet op duizend A4tje's. Het is een extra zintuig geworden , een spiegeling , een vorm van euforie die zichzelf nestelt in de bovenkamer van een routinier.

"..."

 

Ik betwist zeker niet dat het spelen volgens het Tarsoj systeem steeds bepaalde voordelen kent. Dat zal ik ook nooit gaan betwisten. 

Hoe laten de twee bovenstaande citaten zich met elkaar rijmen? Want om Tarsoj te spelen is het niet nodig om constant ieder dozijn, iedere kleurencombi, ieder carré etc. in de gaten te houden. En Tarsoj spelen heeft niets te maken met een speciaal zintuig??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die twee laten zich niet rijmen ;-) 

De ene gaat over spelen op nummers , en de andere op enkelvoudige kansen.

Met nummers krijgt je eigen ''harde schijf'' in de loop der jaren een ''update'' ( @eurobsgame weet ongetwijfeld wat ik bedoel ). Leg dat maar eens in klare taal uit...dan krijg je van die semi Voodoo- bullshit , waar dan weer hele pittige confrontaties op volgen (logisch).

De enkelvoudige kansen van Tarsoj kun je nog spelen met een fles whisky achter je kiezen , daar is niks moeilijks aan . Wanneer je verliest doe je er 1 stukje bij , wanneer je wint 1 stukje er vanaf. En zoals gezegd ; een serie missers is juist halleluja bij deze methode , want de serie treffers die vroeg of laat gaan komen , tikken dan meedogenloos hard aan in vergelijking met wat je nu werkelijk hebt weggezet. En je hebt het levensgrote voordeel t.o.v. het huis dat je ''regression progression method'' zoals de Engelsen zeggen , tijdens de periode van steeds 1 stukje er vanaf je op een prachtige voorsprong doet komen.  Je stopt als het ware in een serie die volgens de ''statistieken'' van op- en afbouw nog niet was afgelopen.

Maar daar heeft de speler lak aan . hij heeft immers winst !

bewerkt door babboe (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt me op wanneer de uitkering is uitbetaald dat baboe weer op de site te vinden is, zal toch niet zo zijn, dat hij al zijn geld vergokt en denkt dat hij de roulette kan verslaan, maar stiekem gewoon een kansloos persoon is, die alles vergokt.

wie zal het zeggen, het blijft een forum!! Zoals @RouleTheWorld het precies goed zegt, prik een datum.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het valt me op dat de grootste verliezers op dit forum niet eens de moeite nemen om eens een werkende methode uit te proberen , maar zo gefrustreerd zijn dat alle mogelijkheden die bestaan om nu eens daadwerkelijk te winnen op roulette , stelselmatig afbranden.

P.s. Mijn uitkering komt pas eind van de maand , niet halverwege. Padoem Tssss...!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei rhellevo:

Het valt me op wanneer de uitkering is uitbetaald dat baboe weer op de site te vinden is, zal toch niet zo zijn, dat hij al zijn geld vergokt en denkt dat hij de roulette kan verslaan, maar stiekem gewoon een kansloos persoon is, die alles vergokt.

wie zal het zeggen, het blijft een forum!! Zoals @RouleTheWorld het precies goed zegt, prik een datum.

 

ben jij nu serieus op zoek naar problemen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei TheGreatOne:

In mei heb ik de beschikking over een extra auto en tijd en kan bijna altijd. Zullen we dit gaan doen in Jack's Arnhem @babboe PM maar even wanneer jij het goed uitkomt, ontzettend veel zin in om te spelen en te kijken.

In Mei ben ik vrij. Best , beetje klooien op die Queens roulette is leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei against the odds:

Ben je arbeidsongeschikt geraakt of vinden ze je te oud babboe voor een baan of ben je met vroegpensioen ;)

in ieder geval genoeg tijd om leuke te doen als het uitvogelen van de roulette

Da´s een lang verhaal. Te oud voor een baan zullen ze me wel vinden ja , hahaa.

Ik slaap in elk geval niet in een kartonnen doos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@babboe ,babboe bij deze biedt ik jou een contant geldbedrag met vijf nullen voor jouw systeem,vermits het op een high-stake met fysieke croupiers tafel ook functioneert. Mijn privé nummer zal ik je mailen,mocht je geïnteresseerd zijn. Dit is een serieuze overweging mijnerzijds,over de prijs valt bij resultaten nog te onderhandelen Groeten, Aard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Aard:

@babboe ,babboe bij deze biedt ik jou een contant geldbedrag met vijf nullen voor jouw systeem,vermits het op een high-stake met fysieke croupiers tafel ook functioneert. Mijn privé nummer zal ik je mailen,mocht je geïnteresseerd zijn. Dit is een serieuze overweging mijnerzijds,over de prijs valt bij resultaten nog te onderhandelen Groeten, Aard.

? lees de 300 pagina nog even terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minutes ago, Aard said:

@babboe ,babboe bij deze biedt ik jou een contant geldbedrag met vijf nullen voor jouw systeem,vermits het op een high-stake met fysieke croupiers tafel ook functioneert. Mijn privé nummer zal ik je mailen,mocht je geïnteresseerd zijn. Dit is een serieuze overweging mijnerzijds,over de prijs valt bij resultaten nog te onderhandelen Groeten, Aard.

@Aard leuk aanbod, maar volgens mij is het duidelijk dat het om een automatische roulette machine gaat, in dit geval de Megastar G3.

Desalniettemin welkom op Onetime!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...