Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Van de week hoorde ik een HC croupier op tv zeggen 'balstops'. Ik noem ze zelf ook wiebertjes. Baboe noemt ze aanspeelpunten. 
 
Ik ben nu onderweg om een en ander uit te testen op de megastar 3 as we speak ;-)


Ik ben nog altijd van de term 'Diamantjes' maar inderdaad, officieel is het ballstops. Hoewel ook zonder die ballstops het balletje uiteindelijk wel zou stoppen:p
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei eurobsgame:

 

 

Tuurlijk niet ! Dit is roulette met een huispercentage van -2,7 %! Hoe meer een speler op het zero spel mietert, hoe meer de exploitant verdient. Het risico voor de exploitant is zeer gering ...

Kolder ,waar staat dat ? Waar staaf jij deze bewering op ? Het risico voor de exploitant is sowieso gering omdat niet iedere speler het zero spel gaat spelen.

Deed iedere afzonderlijke speler dit nu wel , dan loopt de exploitant wel degelijk risico om flink uit te betalen. 

9 uur geleden zei eurobsgame:

 

 

Tuurlijk niet ! Dit is roulette met een huispercentage van -2,7 %! 

Huh ? En waar slaat deze onzin op ?  Dit is helemaal geen roulette met een huisvoordeel van 2,7% , juist niet ! Dit is gewoon een gokkast , die een bepaald percentage uitkeert.  Als de speler nu de mazzel heeft dat het zero spel om de haverklap valt ? Dan profiteert de speler JUIST als er meer op het zero spel wordt gemietert  , en gaat de exploitant nat , natuurlijk wel !!

En dat geld voor iedere roulette - gemanipuleerd of niet - een sector kan per toeval ineens achter elkaar vallen , en ook lang wegblijven. Wanneer software daadwerkelijk gaat richten , kan dat zowel in het nadeel , als in het voordeel werken van een zero spel speler.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei JackPot:

Tonnen klinkt wel heel extreem @babboe uit een Megastar roulette? Dat je winnend kunt spelen geloof ik prima, maar tonnen gaat me net iets te ver.

Hij was toch zo druk afgelopen weken dat ie geen tijd had om te spelen, en nu blijkt ie tonnen gewonnen te hebben. Wel knap, en nog steeds zien we geen bewijs van zijn praatjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minuten geleden zei Dopey:

Idd, je zou zijn huis ook eens moeten zien waar die woont. Tonnen in 3 weken en dan nog knap blijven werken en in de buurt van Arnhem wonen.

Wat weet jij van mij , behalve dat je alleen maar met kritiek klaarstaat , maar ondertussen niet eens weet wat een clubmeter en burenspel inhoud ? Schreeuwen als een kip zonder kop noemen ze dat. En die hopeloos gefrustreerde rhelevo klier , die al zijn centjes verliest , staat braaf met je mee te blaten, kuddegedrag noemen ze dat , losers.

By the way ,mijn stulpje staat in Rozendaal , beter dan 3 hoog achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei babboe:

Wat weet jij van mij , behalve dat je alleen maar met kritiek klaarstaat , maar ondertussen niet eens weet wat een clubmeter en burenspel inhoud ? Schreeuwen als een kip zonder kop noemen ze dat. En die hopeloos gefrustreerde rhelevo klier , die al zijn centjes verliest , staat braaf met je mee te blaten, kuddegedrag noemen ze dat , losers.

By the way ,mijn stulpje staat in Rozendaal , beter dan 3 hoog achter.

Je hoort mij ook nergens zeggen dat ik verstand van online roulette heb, in tegendeel. Ik heb het zelf aangegeven dat ik er weinig van weet. Ik heb ook geen kritiek op de inhoudelijke roulette spel, maar op jou persoonlijke win verhalen. Want je blijft maar roepen zonder bewijs. Kom nou eens met iets dan? waarom doe je daar zo geheimzinnig over? laatst plaatst je een foto en laat je bewust je inleg niet zien. Vind je het vreemd dat men dan daar vragen voer gaat stellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, ik krijg berichten door dat er bedreigingen zijn geuit per email aan het adres van @babboe

Dit wordt uiteraard niet getolereerd! Hij wil me helaas verder geen inzicht geven waardoor ik er verder niet veel mee kan op dit moment.

Er zou aangifte zijn gedaan. Mocht ik meer weten zal ik dit ook hier plaatsen en waar mogelijk actie ondernemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei JackPot:

Heren, ik krijg berichten door dat er bedreigingen zijn geuit per email aan het adres van @babboe

Dit wordt uiteraard niet getolereerd! Hij wil me helaas verder geen inzicht geven waardoor ik er verder niet veel mee kan op dit moment.

Er zou aangifte zijn gedaan. Mocht ik meer weten zal ik dit ook hier plaatsen en waar mogelijk actie ondernemen.

Heftig, maar kan het mij niet voorstellen. Waarom zou iemand hem bedreigen?

bedoel je per email of PM?
 

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.