Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Heren, ik krijg berichten door dat er bedreigingen zijn geuit per email aan het adres van @babboe

Dit wordt uiteraard niet getolereerd! Hij wil me helaas verder geen inzicht geven waardoor ik er verder niet veel mee kan op dit moment.

Er zou aangifte zijn gedaan. Mocht ik meer weten zal ik dit ook hier plaatsen en waar mogelijk actie ondernemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei JackPot:

Heren, ik krijg berichten door dat er bedreigingen zijn geuit per email aan het adres van @babboe

Dit wordt uiteraard niet getolereerd! Hij wil me helaas verder geen inzicht geven waardoor ik er verder niet veel mee kan op dit moment.

Er zou aangifte zijn gedaan. Mocht ik meer weten zal ik dit ook hier plaatsen en waar mogelijk actie ondernemen.

Heftig, maar kan het mij niet voorstellen. Waarom zou iemand hem bedreigen?

bedoel je per email of PM?
 

bewerkt door Dopey (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tjsa de info niet willend delen zeg ook wel wat ;)
En hoe komt die persoon dan in godsnaam aan zijn emailadres? vind het maar weer een vrij bijzonder verhaal.

Verder, als Baboo jullie de email doorstuurt, dan kan ik de IP voor je achterhalen. Met het IP adres kun je achterhalen welk nick het hier is en deze persoon laten verwijderen. Indien babboo iets verder wilt, kan ik via zijn IP misschien wel achter zijn adres komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op Tuesday, September 27, 2016 om 11:09 zei babboe:

Daar kun je natuurlijk een heel goed punt hebben. Natuurlijk staan die kasten er niet voor ons , ze staan er voor de eigenaar en overheid. Het is de bedoeling dat wij er geld in gooien, en zij dat geld incasseren.

De software grijpt echter maar zelden in , dus als argeloze speler gaan bewijzen , dat er af en toe wordt gemikt , wordt een verdomd moeilijke opgave. Ook al omdat ik in mijn verwoede zoektocht naar het programma , niets meer kan vinden. ( En dat programma van vele bladzijden lang , stond nota bene een jaar geleden gewoon online , en nu , foetsie.....verdwenen ).

Ik ben bang dat als wij keihard iets willen gaan bewijzen , ( en dan heb ik het over de oudere modellen ) dat dat erg lastig gaat worden.

Eerst zeg je dit @babboe

En vandaag zeg je dit ! 

 15 uur geleden zei eurobsgame:

Tuurlijk niet ! Dit is roulette met een huispercentage van -2,7 %! 

 5 uur geleden zei babboe:

Huh ? En waar slaat deze onzin op ?  Dit is helemaal geen roulette met een huisvoordeel van 2,7% , juist niet ! Dit is gewoon een gokkast , die een bepaald percentage uitkeert.  Als de speler nu de mazzel heeft dat het zero spel om de haverklap valt ? Dan profiteert de speler JUIST als er meer op het zero spel wordt gemietert  , en gaat de exploitant nat , natuurlijk wel !!

En dat geld voor iedere roulette - gemanipuleerd of niet - een sector kan per toeval ineens achter elkaar vallen , en ook lang wegblijven. Wanneer software daadwerkelijk gaat richten , kan dat zowel in het nadeel , als in het voordeel werken van een zero spel speler.

Gerelateerde afbeelding

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-4-2016 om 12:21 zei babboe:

Manmanman, ben zelf monteur.

De bal wordt afgeschoten met perslucht.

Het laseroogje ter grootte van een speldeknop aan de zijkant van de ketel registreert waar de kogel is gevallen , en geeft dat door aan de software.

Magneten , stofzuigers , hahaha .

100% random , punt uit.

Altijd leuk om oude reacties erbij te halen. Vorig jaar was het nog 100% random.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei eurobsgame:

Eerst zeg je dit @babboe

En vandaag zeg je dit ! 

 15 uur geleden zei eurobsgame:

Tuurlijk niet ! Dit is roulette met een huispercentage van -2,7 %! 

 5 uur geleden zei babboe:

Huh ? En waar slaat deze onzin op ?  Dit is helemaal geen roulette met een huisvoordeel van 2,7% , juist niet ! Dit is gewoon een gokkast , die een bepaald percentage uitkeert.  Als de speler nu de mazzel heeft dat het zero spel om de haverklap valt ? Dan profiteert de speler JUIST als er meer op het zero spel wordt gemietert  , en gaat de exploitant nat , natuurlijk wel !!

En dat geld voor iedere roulette - gemanipuleerd of niet - een sector kan per toeval ineens achter elkaar vallen , en ook lang wegblijven. Wanneer software daadwerkelijk gaat richten , kan dat zowel in het nadeel , als in het voordeel werken van een zero spel speler.

Gerelateerde afbeelding

De software grijpt inderdaad zelden in. Wat niet wil zeggen dat de software niet continu actief is. Als de software overschakelt naar een ander bestand , dan krijg je te maken met een besturingssysteem genaamd Stardust. Stardust software strijkt de plooien glad van een uitdraai die moet kloppen , Stardust software rekent tevens ook wel degelijk uit wat er uitbetaald , en ingenomen is door de machine.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Dopey:

Ja dus? daarom zeg je dan maar dingen waar je nu compleet iets anders over beweert?
alsof je voormalig werkgever weet wie onder de nick Babboe schuilt.

Ga je nog met bewijzen komen of niet?

Als jij politieman bent mag je niet over interne zaken l#llen , zelfde geldt voor monteurs en programmeurs. mijn vorige werkgever weet verdomde goed wie babboe is , de bewijzen staan verspreid over honderden uiteenzettingen alhier aanwezig op dit forum , geschreven door deze auteur. Dus leesbril op en lezen maar !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei babboe:

En geloof me voor de eerste keer ; wat ik heb opgeschreven klopt als een klepperende brievenbus met windkracht 12. Ugh.

Zolang je niks laat zien geloof ik er niks van. Je had zelfs het fatsoen niet eens om een reactie te geven op mijn PM's van een paar maanden geleden. Waarom zou ik je dus op je woord moeten geloven?
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei babboe:

Als jij politieman bent mag je niet over interne zaken l#llen , zelfde geldt voor monteurs en programmeurs. mijn vorige werkgever weet verdomde goed wie babboe is , de bewijzen staan verspreid over honderden uiteenzettingen alhier aanwezig op dit forum , geschreven door deze auteur. Dus leesbril op en lezen maar !

Ik heb in het verleden ook leiding gegeven aan monteurs die reparaties moesten verrichten bij HC, dus snap heus wel wat zwijgplicht is. Je denkt toch niet dat een werkgever zich daar mee bezig gaat houden wat er op een forum wordt geschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei babboe:

De software grijpt inderdaad zelden in. Wat niet wil zeggen dat de software niet continu actief is. Als de software overschakelt naar een ander bestand , dan krijg je te maken met een besturingssysteem genaamd Stardust. Stardust software strijkt de plooien glad van een uitdraai die moet kloppen , Stardust software rekent tevens ook wel degelijk uit wat er uitbetaald , en ingenomen is door de machine.

Kijk ! ??

We kunnen maar beter aardig zijn voor elkaar , 

@babboe . We hebben allebei het roulette - oog , die intuïtie die het onzichtbare zichtbaar maakt . Je bent ook slim , dat heb ik allang door . 

Wat erger is , ik vrees dat we allebei ook het gok- virus onder de leden hebben. Dat gaat nooit meer over ! Alleen de gedachte al het ooit op te moeten geven ! De zoektocht naar het geheim achter de roulette opgeven ! 

Sterker nog , ik vond het de laatste weken een beetje saai worden . Steeds maar die voorspelbaarheid !

Nou, vorige week vet de afgrond ingegaan , en nu aan het opkrabbelen . En ik heb er weer plezier in ! 

bewerkt door eurobsgame (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat die afspraak met de GreatOne nou of niet? Als je dan kan laten zien dat je 8 a 9 duizend pakt...ach wat zeg ik, laat maar zien dat je de helft daarvan pakt. Daarna zal de toon in de discussie vast anders worden. Tot die tijd zijn we allemaal mensen die elkaar niet persoonlijk kennen en al zeker niet op mooie winstverhalen vertrouwen. Klinkt logisch toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Dopey:

Zolang je niks laat zien geloof ik er niks van. Je had zelfs het fatsoen niet eens om een reactie te geven op mijn PM's van een paar maanden geleden. Waarom zou ik je dus op je woord moeten geloven?
 

Al in de praktijk geprobeerd ? Nee dus. Veel geschreeuw en geen wol.Ik heb bladzijden lang laten zien met die repetities. Die repetities!! @Dopey , daarmee ga je winnen...maar hoe vaak heb ik dat nu al gezegd ? 100 keer ? Kun je nou niet goed lezen of heb je last van een korte termijn geheugen.

Nog 1 keer ; ga die repetities gewoon spelen. kijk naar de laatste twintig draaien , kijk welke nummers of sectoren dubbel vallen en GA ze spelen.

Drie buren/zes buren is een fantastische manier van zetten om jezelf tijdens een korte noodrem pompsessie in een paar slagen op voorsprong te zetten.

Ik heb hier via dit forum iemand ontmoet , en daar heb ik veel geld voor gewonnen , hij heeft me vooraf daar ruim voor gecompenseerd. Of hij zin heeft om dat te bevestigen ( met foto's ) weet ik niet. Kijk ik doe dit niet voor de kat z'n k#t , en al helemaal niet voor een stel negatievelingen die alleen maar met bagger gooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei RouleTheWorld:

Staat die afspraak met de GreatOne nou of niet? Als je dan kan laten zien dat je 8 a 9 duizend pakt...ach wat zeg ik, laat maar zien dat je de helft daarvan pakt. Daarna zal de toon in de discussie vast anders worden. Tot die tijd zijn we allemaal mensen die elkaar niet persoonlijk kennen en al zeker niet op mooie winstverhalen vertrouwen. Klinkt logisch toch.

Weet ik nog zo net niet , al die negativiteit zal ik nog ff gaan belonen door de geheimen van een Megastar nog cadeau te doen.

Ja , konijntje is me daar gek.

Wat ik niet snap is dezelfde tegenstribbelingen , constant weer..... @eurobsgame, en @Sjoerd , hebben mijn uitleg tenminste nog daadwerkelijk uitgetest in plaats van aan de zijlijn staan te blë""""ë""ë"'Eë''E'"E"'''ë''''Éren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...