Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

37 minuten geleden zei babboe:

Ik heb hier via dit forum iemand ontmoet , en daar heb ik veel geld voor gewonnen , hij heeft me vooraf daar ruim voor gecompenseerd. Of hij zin heeft om dat te bevestigen ( met foto's ) weet ik niet. Kijk ik doe dit niet voor de kat z'n k#t , en al helemaal niet voor een stel negatievelingen die alleen maar met bagger gooien.

Dat zal best, geef gewoon die naam. Waarom altijd maar die geheimzinnigheid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Dopey:

Wat voor dreigement was het en waarom zou ie?

Dat ik niet alles moet vertellen over de software. Mijn zaak , moet ie niet gek gaan doen. Maar goed , @Dopey zet alles weer op een dwaalspoor , heb je nu welof niet mijn posts MET FOTOS en inzetten en op het laatst een handpay van ruim 1200 euro gezien ? Ja of nee ?, wordt een beetje moe van je eenzijdige afgekraak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei babboe:

Dat ik niet alles moet vertellen over de software. Mijn zaak , moet ie niet gek gaan doen. Maar goed , @Dopey zet alles weer op een dwaalspoor , heb je nu welof niet mijn posts MET FOTOS en inzetten en op het laatst een handpay van ruim 1200 euro gezien ? Ja of nee ?, wordt een beetje moe van je eenzijdige afgekraak.

Dus je krijgt een dreig email over het feit dat je teveel praat over de software?
Ok, gewoon lekker laten gaan dus.

ik heb geen foto's gezien nee. Maar ik vermoed dat het nog niet duidelijk is wat mij dwars zit aan jou reacties. Het gaat mij niet om je strategie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-4-2017 om 20:40 zei JackPot:

@babboe for president en iedereen die hem afschoot op de knietjes graag

Read My Lips ; ik hoef helemaal niets uit te voeren , ik herhaal ; helemaal NIETS (!) en ditzelfde bericht staat binnen nu en een jaar hier weer op dit forum.

Omdat alles wat ik heb gemeld over een Megastar 1000 % feiten zijn en 2000% op waarheid berusten ( read my lips ! ), ondertussen is deze jongen voor leugenaar , drugsverslaafde , dorpsgek ,en steuntrekker uitgemaakt.

boeien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.