Spring naar bijdragen

Automatische roulette machines gemanipuleerd?


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

gefeliciteerd met de overwinning , goeie sector draai.

het blijft me toch iedere keer weer verbazen wat er dan uit komt aan getallen opgeteld.

natuurlijk moet ik me niet blind staren daarop,want patronen kun je overal ergens inzien.

behalve dan als ze kris kras daar elkaar staan , dan zit er denk ik geen patroon in.

alleen jammer dat ik ze nog niet ben tegen gekomen.

op internet wat uitdraaien gevonden van de laatste gevallen nummers.uitdraai.JPG.64fea6a4f72983fe6f2067ca40339b97.JPG

in duitsland kun je die nl uit laten printen,je moet daar overigens wel voor betalen.

en het begint al met 666 en  de 4 1 4 1 en de rest  zal ik jullie maar besparen.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de nul die kon ik niet thuis brengen ,ik dacht die staat tot 1 maar nu ik die uitslagen

zie en je hoeft mij niet te geloven , dat is ieder voor zich natuurlijk.

lekker spelen met oog kleppen op haha

maar als je het af strijd kom dan ook met een tegen bewijs dat het niet zo is.

de nul is net als in het kaart spel de joker

zeroar.JPG.a3f306058c0a5d1751b9998fc285e369.JPG

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de nul die kon ik niet thuis brengen ,ik dacht die staat tot 1 maar nu ik die uitslagen
zie en je hoeft mij niet te geloven , dat is ieder voor zich natuurlijk.
lekker spelen met oog kleppen op haha
maar als je het af strijd kom dan ook met een tegen bewijs dat het niet zo is.
de nul is net als in het kaart spel de joker
zeroar.JPG.a3f306058c0a5d1751b9998fc285e369.JPG
 


Ik heb mn best gedaan maar ik snap er helemaal niks van wat je nu bedoelt te zeggen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei TheMikeyx:

 


10=1, 11=2, 12=3, 0=4?

 

de nul kan voor alle getallen staan van 1 tm 9

want er zitten maar 9 getallen in het roulette spel + de zero

dat is numerologie , moet je anders even googelen miss begrijp je het dan beter.

en hoe je alles optelt

er bestaan geen tientallen.

dit is weer een mooi voorbeeld , waarom gooit die machine de 28 en niet gewoon 10  

omdat 28 ook een 1 tal is er bestaan geen nullen in numerologie dus er staat 2+8=10=1

en 10= ook 1 net als 19  1+9=10=1 en de 1 zelf ook.

stel dat ik daar aan het spelen was en de 10 valt twee keer en ik denk er komt een herhaling

dan zou ik spelen de 1 , 10 , 19 , 28 omdat dat allemaal 1 tallen zijn.

maar er had ook een nul tussen kunnen vallen  dan had de nul voor 1 gestaan.

vb.JPG.38027b892965d8caf03e7eb390845dc6.JPG

weet jij ook of er uitslagen te bekijken zijn van zo`n automaat roulette ???

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Donny:

Ruleta ik ga dit binnenkort in de praktijk brengen.

hou je dan ook een lijstje bij van de gevallen nummers zodat ik kan zien hoe die machine daarop reageert ook wanneer die niks wil geven.

zodat ik het kan verklaren.

want er zijn mensen bij die kunnen er niet tegen dat alles wat je ooit wijs is gemaakt en je er

later achter komt dat het anders is.

die hebben nog trauma`s van toen ze erachter kwamen dat sinterklaas niet bestond

en er zijn er ook bij die gaan staan te zwaaien daaaaag koning daaaag koningin

maar in feite willen die ezels eigenlijk zeggen daaaaaaag mijn zuur verdiende centjes die naar jullie gaan , alleen hebben ze dat nog niet door.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren ben ik lekker wezen spelen en vooral opletten op de door Ruleta beschreven series.

Er is maar twee keer een serie  voorbij gekomen 4/5/6 waarvan ik de 5/6 pakte. En 3/5/7/9 waarvan ik de 7/9 pakte. Helaas toch de avond met 30 euro verlies afgesloten. Voor de rest was er geen pijl op te trekken van wat er gegooid werd.

Groet Donny.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Donny:

Gisteren ben ik lekker wezen spelen en vooral opletten op de door Ruleta beschreven series.

Er is maar twee keer een serie  voorbij gekomen 4/5/6 waarvan ik de 5/6 pakte. En 3/5/7/9 waarvan ik de 7/9 pakte. Helaas toch de avond met 30 euro verlies afgesloten. Voor de rest was er geen pijl op te trekken van wat er gegooid werd.

Groet Donny.

Dus trek je conclusie ;)

probeer de volgende keer eens het jackpot systeem eens uit, volgens mij zul je daar meer geluk mee hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Donny:

Gisteren ben ik lekker wezen spelen en vooral opletten op de door Ruleta beschreven series.

Er is maar twee keer een serie  voorbij gekomen 4/5/6 waarvan ik de 5/6 pakte. En 3/5/7/9 waarvan ik de 7/9 pakte. Helaas toch de avond met 30 euro verlies afgesloten. Voor de rest was er geen pijl op te trekken van wat er gegooid werd.

Groet Donny.

had je ook nog een lijst met gevallen nummers??

wil niet zeggen dat er niks herkenbaars in zat, je moet het ook maar net zien.

en daarbij heb je ook niet veel tijd om na te denken.

er kan bijv ook staan 

SYSTEEM.JPG.7e74d5ee8e8b072d397afb366734d364.JPG

denk op den duur blijft geen 1 systeem overeind.

en deze vind ik ook wel leuk

patronen.JPG.a65119e89f5960a603e23c51a8d5e30d.JPG

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.