Spring naar bijdragen

Waar ga jij vanavond gokken?


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Op 24-2-2018 om 18:04 zei Gokholtante:

Zit nu lekker rozig te worden in HC Rotterdam na een dag buiten....Tripeltje erbij...

IMG_1651.JPG

 

Op 24-2-2018 om 18:04 zei Gokholtante:

Zit nu lekker rozig te worden in HC Rotterdam na een dag buiten....Tripeltje erbij...

IMG_1651.JPG

Hey! Daar staat een buurman van me! Hij zei dat ie die avond een extra ploegendienst ging draaien op zijn werk! ;-)

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei xxTheMikeyxx:

 


€6k uit een €0,20 roulette? Zeg nooit nooit, maar wel een heeeele kleine kans haha

 

Al halen we er maar 1/5e deel uit, mooi toch?! Niet proberen is altijd misgeschoten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tis alweer een tijdje geleden dat ik een gokje ben wezen wagen, laatste keer was met @JackPot en @Hillichance @ Jack's in Gilze en iets van oktober 2017 ofzo?

Anyway.. Ik ben toevallig een projectje aan het doen in Maastricht, en rond 17:00 ben ik hier klaar, heeft iemand een leuke tip waar ik even zou kunnen kijken? Ik ga automatische roulette spelen als ik ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei DFM:

Tis alweer een tijdje geleden dat ik een gokje ben wezen wagen, laatste keer was met @JackPot en @Hillichance @ Jack's in Gilze en iets van oktober 2017 ofzo?

Anyway.. Ik ben toevallig een projectje aan het doen in Maastricht, en rond 17:00 ben ik hier klaar, heeft iemand een leuke tip waar ik even zou kunnen kijken? Ik ga automatische roulette spelen als ik ga.

O jee, dit zie ik te laat. Maar eh, als je dr nog bent: Fairplay Gronsveld (vlakbij Maastricht) en Fair Play Kerkrade. Ik zeg: doen! ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei JackPot:

Misschien wel leuk om op terugweg naar noorden een supergame te doen (bijvoorbeeld Beek of Geleen).

Anders zou je Valkenburg kunnen doen, met name Copacabana is aan te raden!

Binnenkort weer keertje herhaling in Gilze, met @KevkeHMD, @Hillichance en meerdere liefhebbers! Eerst wel hapje doen in Rijen toch Kev?

In !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 26-9-2017 om 21:09 zei Flierefluiter:

. Echt waardeloze uitbetalingen, diverse kasten geprobeerd en gewoon normale inzetten.
Games of Thrones kasten deden helemaal niks. 

 

Wij hebben de Games of Thrones dit weekend gespeeld in HC Rotterdam. Wat blijft het een mooie kast maar het bonusspel deed uiteindelijk niet veel.

Games of Thrones.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Chuckmeister:

Woensdagmiddag tussen 13.00 - 17.00 uur en (mits het niet tegenzit) vrijdag ook tussen 13.00 - 18.00 te vinden in HC Nijmegen ........ wie-o-wie ga ik daar treffen?

Ik ga jou sowieso n keer treffen in HC Nijmegen. Sowieso niet deze woensdag en misschien ook niet vrijdagmiddag, maar laatste kijk ik nog wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanavond bij Play World Almere Buiten geweest. Ik kende m nog niet. Ik weet dat hun filiaal in Almere Stad echt waardeloos is maar mijn mond viel hier open.

Erg mooi en overzichtelijk! Geen problemen met telefoonbereik zoals bij Merkur

Nadelen: Betaald parkeren tot 23:59. (en ja echt waar, om 22:00 stonden ze te controleren) 

De niet roken mededeling is goed, alleen om hem nou tig keer te blijven herhalen..

Wat mij ook snel opviel is dat er gigantisch veel kasten bezet worden gehouden. Er is hier geen regel voor en maakte het aanbod wel wat minder zo :(

Service weinig van gemerkt. Personeel zat voornamelijk. Dat vind ik bij Merkur stukken beter.

bewerkt door Flierefluiter (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Chuckmeister:

Woensdagmiddag tussen 13.00 - 17.00 uur en (mits het niet tegenzit) vrijdag ook tussen 13.00 - 18.00 te vinden in HC Nijmegen ........ wie-o-wie ga ik daar treffen?

Ben er vanmiddag/vanavond geweest. Zó gezellig en leuk personeel! Maar au(!) in de portomonnee........... even geen HC meer voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Solidagio:

Ben er vanmiddag/vanavond geweest. Zó gezellig en leuk personeel! Maar au(!) in de portomonnee........... even geen HC meer voor mij.

Aaahhh....jammer dat het dan niet meezit. Personeel is er altijd zeer vriendelijk vind ik ook... zeker smiddags merk ik dat ze graag een praatje komen maken, wat ik dan persoonlijk wel waardeer. Laatste keer nog een uur zitten babbelen zonder te spelen met iemand .... lekker socializen.....

zoals gezegd ga ik morgenmiddag maar weer eens, eerst afspraak voor het werk in de buurt, daarna dag afsluiten in HC. Wellicht treffen we elkaar nog wel eens....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Chuckmeister:

Aaahhh....jammer dat het dan niet meezit. Personeel is er altijd zeer vriendelijk vind ik ook... zeker smiddags merk ik dat ze graag een praatje komen maken, wat ik dan persoonlijk wel waardeer. Laatste keer nog een uur zitten babbelen zonder te spelen met iemand .... lekker socializen.....

zoals gezegd ga ik morgenmiddag maar weer eens, eerst afspraak voor het werk in de buurt, daarna dag afsluiten in HC. Wellicht treffen we elkaar nog wel eens....

Succes morgenmiddag! Vooral bij de roulettetafels heb ik enorm gelachen en Johnny, van oorsprong schotsman, draaide goed voor mij, helaas bleef ik doorspelen....... ;-) Ben verwend, wijn en gratis uitrijkaart gekregen, van een medewerker boven. Wie weet tot later..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.