Spring naar bijdragen

Waar ga jij vanavond gokken?


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Flierefluiter:


Ja als ik als OneTime een deal had met Lemmer zou ik dat ook altijd zijn.

Wat @Solidagio zegt. De ervaringen zijn heel verschillend, de ene keer positief. Maar gisterenmiddag.. Blegh.
De manager aldaar heet ook Priscilla... Zou het? Zo ja dan moet ze zich heel diep gaan schamen.

Deal or no deal, tháts the question! 🙂

Wat bedoel je met die Priscilla?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, DennMann said:

Ik ga vanavond even kort naar het HC Nijmegen. Om 22:00 is de loterij van €3000, €2000 en €1000. Heb toch drie hele loten dus wie weet ;)

Ach ja, die loterijen, Deze week werd in HC Utrecht een reis naar Curacao verloot ter waarde van 5000 Euro. Ik had 12 loten, voornamelijk tijdens één bezoek gekregen van andere gasten, die er niks om gaven (Hoe is het mogelijk!!!!) Dus ja, ik moest het wel even proberen. Stervensdruk natuurlijk weer. En shit, één nummertje ernaast, op het laatste getal. De gast die de prijs gekregen heeft is op dezelfde middag binnen geweest als ik, misschien was zij wel de gast die net voor mij haar blauwe pasje liet zien bij de entree.

Ik moest tevreden zijn met 20 euro winst op de automatische roulette. Maar geld is geld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jackpot ik begrijp niet hoe een automaat random kan zijn met een variabele uitbetaling. De variabele uitbetaling is ook nog afhankelijk van de speler. Bij een eerlijke  roulette is zo iets echt niet mogelijk.


Misschien schreef ik het verkeerd. De maximale inzetten en de uitbetalingen zijn precies zo dat je tot het maximale uurverlies komt. Zoals dit met roulette ook is, dat je maximaal 4 euro per keer in kunt zetten op de automatische roulette. Dit is om te voorkomen dat je over het uurverlies heen gaat. Bij bingo is dit ook gedaan. De uitbetaling staat vast, maar is zo vastgesteld dat je richting dat vastgestelde uurverlies werkt.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Solidagio:

Is dit het feestje wat laatst niet doorging @TheGreatOne?

Nee, dit was de trekking voor de Vegas reis waar iedereen aan mee kon doen afgelopen vrijdag. Het Top Dollar Party zit nog in het vat maar er dient eerst een goede gokkast (Top Dollar) te komen.

 

Vanavond gaan we gokken in Pekela en Winschoten met onze buren uit de straat 🙂  @MrT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei TheGreatOne:

Nee, dit was de trekking voor de Vegas reis waar iedereen aan mee kon doen afgelopen vrijdag. Het Top Dollar Party zit nog in het vat maar er dient eerst een goede gokkast (Top Dollar) te komen.

 

Vanavond gaan we gokken in Pekela en Winschoten met onze buren uit de straat 🙂  @MrT

Op de terugweg langs HC Groningen? 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.