Spring naar bijdragen

Winnen kan dus echt op eredivisiewedden.nl, bewijs!


Aanbevolen berichten

Wat een sjabby website. Is dit echt waar? Hoe kan dit? Wat is het verdienmodel? Dit kan haast niet. Onmogelijk. Niet te doen. Dat lukt nooit. Allemaal reacties die wij de laatste 2 weken kregen nadat we eredivisiewedden.nl hadden gelanceerd. In overleg met @TheGreatOne is er zelfs een heuse subleague voor Onetime opgericht (join vooral, leuk!). 

Hoe lang zou het duren voordat de eerste winnaar zich aandiende. Daar hebben we niet lang op hoeven wachten, welgeteld 2 speelrondes. Afgelopen speelronde was de makkelijkste van allemaal: de gehele top 7 van de Eredivisie wist haar wedstrijden te winnen. Alleen Sparta - Zwolle en Emmen - RKC waren de meest moeilijke wedstrijden. 

Bewijs van de winnaar? Bij deze. Dimitri won €449! 😀

Oja, er is eerst toestemming aan @TheGreatOne gevraagd om dit bericht hier te plaatsen. 

DSCF4389_klein.jpg

bewerkt door eredivisiewedden (bekijk bewerkingshistorie)
  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-4-2021 om 16:10 zei Dooker:

Net weer de voorspellingen ingevuld, vorige week 8 uit 9 goed 🙂
Wel zou een reminder fijn zijn je vergeet het zo makkelijk haha nu toevallig omdat ik het bericht van the gallant voorbij zag komen dat ik nog dacht even snel invullen 🙂

Als het goed is krijgen deelnemers die nog geen voorspelling hebben opgeslagen voor de volgende speelronde een reminder per email. Een paar uur voor de eerste wedstrijd in de speelronde start. Kan je dit bevestigen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 8-4-2021 om 14:51 zei TheGallant:

Prachtig gedaan hoor! En ik snap de insteek van de website, dus geen vragen voor mij 😁 Uiteraard zal ik een shotje wagen!

Leuk, thanx voor je bericht! We zijn met meer leuke dingen bezig waar ook jullie hier iets aan hebben bij het afsluiten van sportweddenschappen. Stay tuned!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
  • 5 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.