Spring naar bijdragen

Vegas geboekt in oktober 2021!


Wolfie

Aanbevolen berichten

Las Vegas begint weer flink terug te keren naar zijn normale eigen en hopelijk (reken er wel op) zijn degenen die willen ook op tijd gevaccineerd.

 

Wij hebben geboekt voor Las Vegas in oktober, wordt een epische trip. 

Omdat wij natuurlijk afgelopen jaar niet zijn gegaan en HC ook al maanden dicht is, hebben wij besloten om onszelf maar eens goed te verwennen. Vliegen met KLM, dus dat is sowieso perfect. 

Gaan maar liefst 10 dagen (record voor ons) en hebben de hotels als volgt ingedeeld:

  • 3 nachten in het gloednieuwe Resorts World (nog niet te boeken)
  • 3 nachten Circa (Circa Suite)
  • 4 nachten Cosmopolitan (Terrace Suite)

Verder op de planning: 

  • Top of the World restaurant
  • 8 East restaurant
  • Bouchon
  • Oyster Bar (Palace Station)
  • Dagje Death Valley
  • Heel veel craps
  • Dronken blackjack
  • Nog meer slots
  • Opium show
  • Top golf
  • Cocktails, cocktails en nog meer cocktails

En dat wou ik even kwijt.

bewerkt door Wolfie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke post @Wolfie

 

Ik mis Vegas ook, nu het zonnetje hier een beetje begint te schijnen en COVID heel langzaam afvlakt en er meer perspectief komt.

 

Oud collega gaat deze zomer een een vriend van me heeft al geboekt (met KLM) in augustus. Ook in de OT app zit al veel Vegas energie merk ik.

 

Ik kan en wil pas met de grote Onetime groep gaan in april 2022, wel een schitterend vooruit zicht, vanaf augustus te druk aan het werk om alles goed klaar te krijgen als het feest (1 oktober) gaat beginnen. We zien de gave foto's graag tegemoet zodat we mee kunnen genieten. Ben ook erg benieuwd naar Circa en Resorts World.

3436de0e-6d48-4585-bd8a-5903b6460a63.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Circa wordt top, denk ik. Cosmopolitan is altijd fantastisch en ook Resorts World ziet er super uit van wat ik tot nu toe heb gezien. Het is zo heerlijk om weer een trip in het vooruitzicht te hebben. Lekker activiteiten plannen, showtjes boeken, restaurants uitzoeken. De voorpret is altijd de helft van de lol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheGreatOne:

Heerlijke post @Wolfie

 

Ik mis Vegas ook, nu het zonnetje hier een beetje begint te schijnen en COVID heel langzaam afvlakt en er meer perspectief komt.

 

Oud collega gaat deze zomer een een vriend van me heeft al geboekt (met KLM) in augustus. Ook in de OT app zit al veel Vegas energie merk ik.

 

 

 

https://www.cheaptickets.nl/nieuws/reisadvies/noord-amerika?icmp=hp_banner-reisadvies-list-item-north-america#populair

Zie ik iets over het hoofd?

Plus bij de roulette staan bordjes "beverages must be consumed six feet from this game".Da wil ik nie!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks, enne..

 

Wij vermaken ons wel hoor! Genoeg buiten de Strip en Las Vegas te beleven. Death Valley, Valley of Fire, Red Rock Canyon, Laughlin misschien. En we gaan veel fotos maken en nieuwe restaurants uitproberen, lekker de hort op.

Weer is ook perfect in oktober, niet te warm en zeker niet te koud. Wat  bij ons lenteweer is.

bewerkt door Wolfie (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Super gaaf en heel mooi vooruitzicht @Wolfie hoop dat het allemaal door kan gaan in oktober 🤞 wilde zelf eigenlijk in september gaan, maar weet niet of dit gaat lukken ivm vliegen en wat de maatregelen dan nog allemaal zijn. Ik wacht nu nog maar ff met boeken 😊 maar ik zou ook zo graag willen gaan en dan ook lekker lang idd, 9 nachten had ik bedacht ook slapen in 3 verschillende hotels: beginnen met 3 nachten op de Strip, dan 3 nachten Down Town en dan weer 3 nachten op de Strip.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Money Penny:

Super gaaf en heel mooi vooruitzicht @Wolfie hoop dat het allemaal door kan gaan in oktober 🤞 wilde zelf eigenlijk in september gaan, maar weet niet of dit gaat lukken ivm vliegen en wat de maatregelen dan nog allemaal zijn. Ik wacht nu nog maar ff met boeken 😊 maar ik zou ook zo graag willen gaan en dan ook lekker lang idd, 9 nachten had ik bedacht ook slapen in 3 verschillende hotels: beginnen met 3 nachten op de Strip, dan 3 nachten Down Town en dan weer 3 nachten op de Strip.

Ik snap dat vele verhuizen van hotels niet echt, allemaal tijd die je daar mee verspeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Juist leuk! Hangt er ook van af hoeveel dagen je gaat, natuurlijk. Maar wij vinden het juist enorm leuk om nieuwe hotels uit te proberen in Las Vegas, helemaal als het hotels zijn die net nieuw geopend zijn. En sowieso ook altijd een dagen Downtown.

Tijd verspillen vind ik meevallen, met een uurtje ben je wel verhuisd naar een ander hotel en dan ben je weer een mooie ervaring rijker.

Ik snap dan weer weinig van mensen die jaar in jaar uit in dezelfde hotels verblijven 😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Hotrunner:

Ik snap dat vele verhuizen van hotels niet echt, allemaal tijd die je daar mee verspeeld.

Zelf vind ik het ook geweldig om even in een andere omgeving te zitten na een paar dagen, verhuizen gaat relatief snel en heb je gewoon weer een vakantie in de vakantie. En meteen een opgeruimde kamer. Downtown, offstrip en op de strip zijn echt totaal verschillend, ik hou van  South Point, veel rustiger, erg groot zwembad en makkelijk als je wilt pokeren dat je zo je bed in kan rollen. Misschien heeft het ook wel te maken dat ik het prettig vind om met de auto op vakantie te gaan en vaak van locatie verwissel (in het algemeen).

@JackPot trekt het verhuizen ook slecht dus hup week in het hotel niet zeuren, koffer op zijn kop en genieten maar. Iedereen zijn ding en Vegas is daar echt volledig op ingericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...