Spring naar bijdragen

Laser ogen twitter & black-out china?


Gember

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 vragen.

1. Kan iemand mij vertellen waarom zoveel mensen die met crypto bezig zijn, laserogen hebben op hun profielfoto op Twitter?.. Is dat een hype of een community ofzo? Het valt mij op, en ben wel benieuwd of er iets achter zit. 

2. En ik zag voorbij komen dat de afgelopen 48u het halve netwerk van Bitcoin, dat blijkbaar in china gevestigd zit, offline is gegaan. Nu de Bitcoin is gezakt gaan de andere coins ook mee lijkt het. Iemand beweert dat China zijn financiële wapen aan het testen is en zij laten zien dat zij het toekomstige wereldwijde financiële systeem in hun macht hebben. De fees voor de miners gaan nu ook omhoog omdat ze nu meer werk hebben. Wat mijn vraag is: er wordt beweerd dat crypto gedecentraliseerd is en niet gemanipuleerd kan worden. Blijkbaar is het toch makkelijker te manipuleren dan gedacht? Als de regering bijvoorbeeld de opdracht geeft de elektriciteit plat te leggen, of het internet, dan valt er dus een heleboel van het netwerk weg. Op die manier dan toch nog steeds niemand bij het 'geld'? En zijn de prijzen dus ook beïnvloedbaar want mensen zijn blijkbaar in paniek toch gaan verkopen. Hoe denken jullie hierover en weten jullie of hier wellicht een backup plan voor is bedacht ofzo? 

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...