Jump to content

140.000 euro gewonnen maar wordt aan het lijntje gehouden


Recommended Posts

Welkom op Onetime @Amsterdam020

Heb je wel eens eerder uitbetaald bij Unibet? Wat is de reden die ze opgeven om niet uit te betalen. Waar heb je het mee gewonnen? Hoe heb je gestort? Is je Unibet account wel al geverifieerd? Ben je meerderjarig. Heb je bonusgeld geaccepteerd. 

Laat maar even horen dan kunnen we je ongetwijfeld van advies voor zien.

Link to post
Share on other sites

Heb vaker uitgekeerd 3 maanden geleden 99k. En ook weer verspeeld 

account is geverifieerd en er zaten een aantal betalingen vanuit appellpay vanuit mijn zakelijke account wat een een fout was vanuit mij kant. Maar dit is 3 maanden geleden.  Het bevreemd mij dat ze er nu mee komen nadat ik heb gewonnen met mij eigen gelden en bonus geld. Hebben ze hier recht toe?

wat kan ik doen? 

Link to post
Share on other sites
1 uur geleden zei Amsterdam020:

Heb vaker uitgekeerd 3 maanden geleden 99k. En ook weer verspeeld 

account is geverifieerd en er zaten een aantal betalingen vanuit appellpay vanuit mijn zakelijke account wat een een fout was vanuit mij kant. Maar dit is 3 maanden geleden.  Het bevreemd mij dat ze er nu mee komen nadat ik heb gewonnen met mij eigen gelden en bonus geld. Hebben ze hier recht toe?

wat kan ik doen? 

Netjes blijven en aantonen dat de zakelijke rekening bij jou hoort. Verder lees ik iets over bijna een ton verspelen: klinkt zorgelijk, maar kan niet in jouw portemonnee kijken. Good luck en hou ons op de hoogte!

Link to post
Share on other sites

Onze Onetimer @LuukFOD heeft bij Unibet gewerkt en weet ongetwijfeld hoe deze procedure te werk gaat.

 

Vanuit het oogpunt van Unibet snap ik het wel, belangrijk is dat witwassen de kop in wordt gedrukt en ze dit moeten bewijzen omdat ze anders hun Maltese vergunning kwijt kunnen raken (het is zeg maar net een bank tegenwoordig).

 

Zo'n zakelijk rekening kan misschien ook wel meerdere aandeelhouders houders hebben? Als het echt jou zakelijk rekening is en die ook gelinkt staat weer aan jouw prive is dit wel op te lossen door Unibet. Gebeurd wel vaker dit. Netjes blijven, alles goed inleveren wat ze vragen en hopelijk heb je dan binnenkort je geld en kan je meteen je Unibet account sluiten aangezien het gokken online bij Unibet officieel ook niet mag en ze het jou ook niet mogen aanbieden (nieuwe wetgeving is er nu en vanaf oktober dit jaar mag je legaal online gokken bij vergunde online casino's (daar hoort Unibet dan trouwens nog niet onder en komt waarschijnlijk pas begin 2022 op de Nederlandse markt met een legale vergunning.

 

Link to post
Share on other sites
3 uur geleden zei Amsterdam020:

Heb vaker uitgekeerd 3 maanden geleden 99k. En ook weer verspeeld 

account is geverifieerd en er zaten een aantal betalingen vanuit appellpay vanuit mijn zakelijke account wat een een fout was vanuit mij kant. Maar dit is 3 maanden geleden.  Het bevreemd mij dat ze er nu mee komen nadat ik heb gewonnen met mij eigen gelden en bonus geld. Hebben ze hier recht toe?

wat kan ik doen? 

Hou er rekening mee dat de belastingdienst je gokwinsten zal gaan belasten met inkomstenbelasting/kansspelbelasting, omdat je met zakelijke gelden vanaf die rekening hebt deelgenomen aan kansspelen. Dus mijn advies is om vast 33% apart te houden, mocht je 140K worden uitbetaald.

Edited by KingAce
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Als je stort van verschillende rekeningen kan het lang duren. Zeker bij zakelijke rekeningen. Dan moet je gaan aantonen dat het bedrijf van jou is. Waarom je die rekening hebt gebruikt etc etc.

Mijn advies lever alles duidelijk aan waar zij om vragen. Dan zul je ongetwijfeld op den duur uitbetaald gaan worden. Kom niet met halfbakken papieren aan maar met goede duidelijke bankafschriften met naam etc etc.

Tevaak meegemaakt dat spelers met printscreentjes kwamen of slechte kopieen. Die worden niet geaccepteerd en lig je weer onderaan de stapel.

Heb je overigens wel eens contact gehad met een account manager? Als het om zulke bedragen gaat gebeurt het wel eens dat je die hebt. Dan kun je die ook vragen of die er wat druk achter wil zetten.

Link to post
Share on other sites

Als je om die bedragen speelt , zou er toch wel wat meer persoonlijk contact moeten zijn lijkt me.

 

Zeker als je in het verleden 100K hebt gewonnen en het later weer hebt opgespeeld. Dat zijn juist de waardevolle spelers voor een Unibet.

Link to post
Share on other sites

Bij Unibet ben ik idd ViP member hier speel ik nu 5 maanden. Ik heb er al een paar keer om gevraagd maar krijg er geen een toegewezen.  Wat betreft betaling via zakelijk account was in een dronken bui verkeerde rekening geselecteerd maar dit is allemaal van 3 maanden geleden. Wat een gezeik met ze. 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
10 uur geleden zei Amsterdam020:

Veel geld verloren de afgelopen jaar online. Door Corona veel online gespeeld. Nu heb heb ik gewonnen en Unibet" rel="external">Unibet stuurt mij vraag om vraag om mij maar niet te betalen. Er is hier ook geen enkele reden voor. Wie kan mij helpen aub. 

Zoals al eerder aangegeven hierboven............ Het einddoel heiligt de middelen.....Lever alles "schoorvoetend" nou maar aan, des te eerder jij van dat geld kan genieten.....

Been there....did what they asked and got my money!

Link to post
Share on other sites

Nee, ook bij Unibet. reactie van Unibet.😑. Kent iemand een goede advocaat of procedure die ik eventueel zou kunnen starten als het lang gaat duren. Mijn account is vandaag ook geblokkeerd.
 

Thanks for your email.
We appreciate all the effort you have taken to look up these deposits.
Our verification department will pick up your case the soonest as possible.
As soon as we have an update we'll let you know.
 
A statement of proof of the amount you have won is something we don't provide, unfortunately.
 
Thanks for your patience and understanding.

Best Regards,

Link to post
Share on other sites

Ziet er opzich goed uit die reactie van Ubibet. Deze procedures kosten even tijd maar als er niks heel raars gebeurd is komt het goed.

We kunnen altijd nog naar de MGA in Malta stappen maar denk dat dit niet nodig is.

Link to post
Share on other sites
10 uur geleden zei Amsterdam020:

Nee, ook bij Unibet" rel="external">Unibet. reactie van Unibet" rel="external">Unibet.😑. Kent iemand een goede advocaat of procedure die ik eventueel zou kunnen starten als het lang gaat duren. Mijn account is vandaag ook geblokkeerd.
 

Thanks for your email.
We appreciate all the effort you have taken to look up these deposits.
Our verification department will pick up your case the soonest as possible.
As soon as we have an update we'll let you know.
 
A statement of proof of the amount you have won is something we don't provide, unfortunately.
 
Thanks for your patience and understanding.

Best Regards,

Heb geduld. Snap dat het om veel geld gaat, maar je moet het wel de kans geven. Good luck

Link to post
Share on other sites
11 uur geleden zei Amsterdam020:

Nee, ook bij Unibet" rel="external">Unibet. reactie van Unibet" rel="external">Unibet.😑. Kent iemand een goede advocaat of procedure die ik eventueel zou kunnen starten als het lang gaat duren. Mijn account is vandaag ook geblokkeerd.
 

Thanks for your email.
We appreciate all the effort you have taken to look up these deposits.
Our verification department will pick up your case the soonest as possible.
As soon as we have an update we'll let you know.
 
A statement of proof of the amount you have won is something we don't provide, unfortunately.
 
Thanks for your patience and understanding.

Best Regards,

Denk niet dat een advocaat veel zal helpen. Maar Unibet wil op dit moment niet veel negatieve publiciteit omdat ze graag vergunning willen. Ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen, mits je natuurlijk zelf niet echt zwaar de regels overtreden hebt.

Link to post
Share on other sites

Ik heb alle stukken aangeleverd en niks verkeerds gedaan. Veel gespeeld de afgelopen maanden waardoor ik wekelijks speel bonussen heb gekregen tussen de 500 en 1000 euro zonder enige Wagner erop. Met de laatste bonus heb ik dit bedrag gewonnen. Ze hebben vandaag mijn account geblokkeerd en kom er niet meer in ook geen enkele reactie krijg ik meer vanuit de mail contact. Dit kan en mag echt niet wat hier gebeurd!! Heeft iemand enig advies voor mij ben radeloos op dit moment. Hoor het graag van jullie heren. Jullie hebben hier ervaring. @LuukFOD@TheGallant @TheGreatOne

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
8 uur geleden zei TheGallant:

Heb geduld. Snap dat het om veel geld gaat, maar je moet het wel de kans geven. Good luck

Wat is gebruikelijk aan tijd om te wachten voordat ze over gaan naar betalen? antwoord van Unibet
 

Good evening,

I hope you’re doing well.

 

Please note that I’m currently looking into this matter, also I want to tell you that this can take some time since the withdrawals needs to be approved first by our responsible departments.

 

I will contact you once everything is settled.


Have a good day.

Link to post
Share on other sites
18 uur geleden zei Rmnd78:

Zal toch wel met max 48 uur geregeld moeten zijn bij een erkend Casino.....

Bij bepaalde bedragen (geloof 100k+) moet er van hogerhand toestemming komen.  Overigens kan het ook zijn dat de bank eerst week akkoord moet geven etc. Voor je je geld binnenhebt kan t wel 2 weken duren. Kan er ook morgen zijn natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat t even duurt!

Link to post
Share on other sites
2 uur geleden zei LuukFOD:

Bij bepaalde bedragen (geloof 100k+) moet er van hogerhand toestemming komen.  Overigens kan het ook zijn dat de bank eerst week akkoord moet geven etc. Voor je je geld binnenhebt kan t wel 2 weken duren. Kan er ook morgen zijn natuurlijk. Maar hou er rekening mee dat t even duurt!

Moet het casino ook nog in 1x 100k kunnen en willen uitbetalen. Heb de ervaring dat dit niet overal zo is. Sommige casino's hanteren een 10k max uitbetalen per 24 uur. Maar wat in het vat zit verzuurd niet...........als het goed is.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...